And the 36 winners are…

Reklame | The Kokkejævel

Takk til alle 436 av dere som har kjøpt årsabonnement på mine oppskrifter i dag! 😀 Jeg lovet å trekke ut 36 av dere som kjøpte oppskrifter som  jeg skulle gi noe fint til, og jeg er en mann av mitt ord. De 36 heldige er:

 

Signert bok

  1. Signe Helene Østervik
  2. Lene Mari Fagerås
  3. Anita Vang
  4. Aud Jermstad
  5. Solgunn Laurise Wagelid
  6. Tone Persen
  7. Vibeke Simensen
  8. Håkon Elias Jørgensen
  9. Ingunn Stenseth
  10. Liv Ragna Borgan

 

Kokkejævelsåpe

  1. Øystein Grønbech
  2. Anne Grete Degnepoll
  3. Roy Hansen
  4. Randi Hansen Slubowski
  5. Mari Kristin Jensås
  6. Lisbeth Øyen
  7. Tone Elisabeth Rognli
  8. Eileen Berge
  9. Irene Høgseth
  10. Rigmor Karine Hansen

 

5 valgfrie Kokkejævel krydderblandinger

  1. Torill Paulsen Bertelsen
  2. Kirsten Dagny Meyer
  3. Britt Eva Hansen
  4. Ingunn Skare
  5. Ann Helen Eriksen

 

Spekepølse av elg

  1. Marte Moksnes Songøygard
  2. Mai Bente Syltøy Fiske
  3. Laila Dietzler
  4. Siv Elin Grimsø
  5. Tina Bjørnevik Flisnes
  6. Torild Bavolden
  7. Bjørg Olaisen
  8. Gunn Marit Schultz
  9. Ingunn Kristine Eriksen
  10. Stig Konrad Kristiansen

 

Valgfrie varer på Kokkejævel.no for 1000 kroner

  1. Monica Myhre Sørli

 

Både jeg og Konemor er glad for å kunne gi noe tilbake til dere som betaler for oppskrifter, og vi skulle gjerne gitt gaver til alle, men det hadde blitt fryktelig dårlig butikk 😉

 

Hvis du er en av de heldige så send mail til [email protected] med din adresse. Merk e-posten med “Takk for oppskriftene!”, så kommer det en liten gladsak i 36 forskjellige retninger.

 

Dette var artig! 😀 Blir garantert ikke siste gang. Ønsker dere alle en riktig god kveld 🙂

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

 

og Konemor…

11 kommentarer

Siste innlegg