Andre uke på topp! :D :D

Reklame | Det kulinariske oppslagsverket "Hva skal vi ha til middag?"

En ting er å toppe lista i én uke etter et vanvittig forhåndssalg, men jeg hadde helt ærlig ikke trodd at jeg, eller dere da, skule klare å holde meg på toppen. I alle fall ikke med så  sterke utfordrere! Fantastisk moro 😀

 

Her ser dere hele topp 10. Jeg skal ikke mase så mye om dette så lenge, men hva hadde du gjort hvis du hadde vandret inn i en av landets største bokkjeder og sett navnet ditt helt på toppen av lista, i fjorten dager til ende? Tipper du hadde snikfotografert bokveggen, sprunget ut av butikken, inni bilen og kjørt så fort du hadde kunne hjem for ø lage en liiiiiiten skrytepost på sosiale medier. Tror deg ikke hvis du sier noe annet.

 

Eller ser det gledelig å se at det er mat som innehar både førte og andreplassen. Alle spiser, de fleste til og med litt for mye, så greit med noen god oppskrifter når man står og dunker hodet i betongveggen og lurer på hva man skal ha til middag i dag. Kan jeg komme med 75 kjappe og enkle, men likevel hjemmelagde foralag?

 

 

 

The Kokebok, “Hva skal vi ha til middag?”,  kan kjøpes for kun 349,- inkl. frakt rett hjem i din postkasse,  eller “klikk og hent” hos

ARK.no

og

NORLI.no

og

HAUGENBOK.no

 

 

 

eller

KOKKEJÆVEL.NO

men hos meg koster boka 399,- + frakt

9 kommentarer
    1. Gratulerer med flott kokebok! Må bare fortelle deg hva min datter på 18 sa da hun bladde igjennom den.. Å her er det masse jeg liker!! Og den har faktisk alt, mamma! Så takk til deg!!

      1. Herregud, for en sinnsykt god tilbakemelding! Det er AKKURAT det jeg har prøvd å få til, nemlig en kokebok som har “alt”, uten at det blir alt for mye og uoversiktelig. Hils din datter fra meg og si SMASK! 😀

    2. Kjempebra jobbet,ligger nok mye svette og tårer bak,antagelig en liten bloddråpe også. Gratulerer så mye

    3. Jeg regner med at jeg får kjøpe et eksemplar eller når du kommer til Finnsnes👍
      Og nei, jeg ville IKKE ha kjørt så fort jeg kunne hjem for å lage en skrytepost på sosiale medier – jeg ville ha skrevet mens jeg sprang ut fra butikken og postet når jeg satt i bilen😁
      Godt jobba!!!

    4. Gratulerer så mye🏆💐👏👏Dette har du virkelig fortjent 😃 Her i huset har boka di vært brukt 3 dager på rad. Senest i dag, og alt har vært kjempegodt.😊👌👍
      Lykke til videre med både boksalg og signeringsferd 😊

    5. Fantastisk prestasjon👏🏼👏🏼. GRATULERER SÅÅÅ MYE🥇🥇. Eg har ønsket meg den i julegave,skal sjøl kjøpe nån eksemplar å gi i gave😋😉. Lykke til videre,ha en fin signerings runde👌👌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg