Anmeldelser av boka!

Reklame | Kokkejævel

Del din anmeldelse her eller på i kommentarfeltet på FB, men håper du også anmelder på din egen side. 🙂
Fester  innlegget øverst på FB slik at det er lett for dere å gå inn å lese hva andre synes.

Og send gjerne meldinger til avisredaksjonene og legg press på dem slik at også de anmelder boka. Det kan jo ikke være slik at man er nødt for å vise brøst eller operere ræv for å bli anmeldt som blogger i dette landet!

 

Trill terning!

(Og legg gjerne ved et bilde av signaturen, for jeg skrev 2000 på to dager, og hadde vært artig å sett “utviklingen” 😉 )

Del gjerne alt som har med boka å gjøre. Den beste reklamen er den jeg får fra dere. Uten dere er jeg ingenting, men sammen er vi fader meg mektige, for vi er mange! På forhånd, tusen, tusen takk! <3

43 kommentarer
    1. Henta den i posten å satt mæ til å lese den m 1 gang. Klarte ikke legge fra mæ før den va ferdilest. Å æ va blank i øyan mens æ leste. E virkelig 1 bok imella måltian.På godt å vondt❤ Anbefales virkeli!👍👍👌

    2. Fikk boka i går, fra postkassa, men siden vi har vært på ræk, blant annet i Tromsø (nei, slapp av, ingen stalking altså) og kom hjem i går, så har jeg ikke rukket å lese, bare bla. Så flotte bilder av mat, ligner ikke noe på noen annen oppskriftsbok jeg eier (og jeg har et par meter av sorten).

    3. Terningkast 6 uten tvil. Utrule bra skrevet å rett fra levra. Glede me te å prøv oppskriftan. Du ska va stolt av deg sjøl å boka di. 👍😊

    4. Akkurat ferdig å lese boka og det er bare en ting og si….. TAKK!!!
      Utrolig flott bok, så utrolig ærlig, rørende og morsom. Du veit å få satt ord på det meste👍🏼
      Gleder meg til å følge deg og dine videre på ferden, og ønsker dere det aller beste❤️

      Terningkast: 6

    5. Hei Asbjørn. Snakket med deg for noen år siden at du burde gi ut bok. Så her kom den etterlengta boka. MÅTTE bare lese den uten opphold. Spot on. Sårt,rørende,morsom,tankevekkende,ærlig.Terningkast 6. Å som reklame for baconelskere,løp og kjøp langtidsmodnet bacon med svor(presiserer med svor)fra Hoftepluss,du vil angre,for du blir avhengig.Lykke til Asbjørn med alt.

    6. Leste begynnelsen av boka på flytur mellom Oslo og Haugesund/Stavanger i dag. ✈️
      Boka di er skrevet i kjent “Kokkejævel”-stil, akkurat slik vi kjenner deg fra bloggen din. 👨‍🍳🔪
      Gleder meg til å lese resten 📖
      Takk for fin bok 🌹

    7. For en bok! Det var helt umulig å legge den fra seg før hele var lest. Du skriver så godt og levende at jeg nesten føler meg som en usynlig tilskuer gjennom hele historien din. Selv om jeg aldri har møtt deg. Fortellingen spiller på hele følelsesregisteret; tristhet, glede, sinne, bekymring, empati. Det er et lite under at du fortsatt er oppegående etter alt du har opplevd. Jeg heier på deg, og anbefaler selvfølgelig boka til mine venner og kjente.

    8. Kjøpte boka idag. Jaha, sa min bedre halvdel, da er det ikke kontakt å få i ettermiddag ☺ har lest boka, grått litt og humra for meg sjøl, godt skrevet☺ og fått enda ett minne på dagen min 3 juli❤ kos dere i Nordens Paradis☺

    9. Dønnærlig og rett fra levra. Sånn skal det være😊 Er sikker på at denne boka er til utrolig god hjelp for andre som måtte stå i ulike kamper i livet. Din åpenhet er viktig for at andre skal kunne se det er mulig å reise seg. Du påpeker og en annen ting, som er enda viktigere. Hvor viktig det er at vi alle viser omsorg og er der for de som trenger det. Neste gang kan det være en selv som sitter der, og trenger den støtten, det halmstrået å gripe tak i.

    10. Måtte stresslæse dein i går (til 02.30 i natt, og e dautrøtt på jobb i dag), skal læse dein enda engang skikkelig, men va så spent. Og selv om æ vet, og har lest innleggan dine flere gang tidligere, så e det nåkka om måten du skriv på, som bare e DÆR! HER! Ælske ironien, sårbarheta, funderingan, humorn og på et vis det triste (høres ikke bra ut vet det). Håpe det kommer mange flere bøker, og glæde mæ til å teste ut oppskriftn dine. Har alltid ment at Æ hadde dein beste gulrotkakeoppskrifta så vi får se. Fiskegratengen e jo bare fantastisk, og har flere gang fått folk til å kjøpe den til oss (bor i Hammerfest). Vafflan e nydelig, og lages ofte i Hammerfest Mc Club, men æ e litt som dæ må liksom vri litt på oppskrifta, så æ har pepper og kanel i dein hiihiihii. Terningkast 6 eller 10 omså førr boka.
      Go hælg i Tromsø og kos dåkker hilsen Vafflus Los Generalus fra Hammerfest

    11. Fikk den i posten igår, og leste den i går ettermiddag.
      Det som er gledelig er at det stod til forventningene, jeg følte at det var dine ord og din stemme som fortalte historien.
      Jeg har fulgt deg på din vei over mange år, og kjente til mye av innholdet allerede, men den engasjerte til de grader.
      Jeg gråt, så smilte jeg deretter humret jeg så og var litt alvorlig også innimellom kapitlene.

      Gått jobbet og terningkast 4 fra meg. Hadde boka vært lengre og fortsatt i samme spor hadde terningene fått flere øyner.

      Ser allerede frem til neste bok, for den MÅ komme! 🙂

    12. Ble sittende utover natta, greide ikke å legge boka fra meg. Tårer og latter, det må koste mye å utlevere seg slik som du gjør (men å gå inn i dusjen uten skillevegger, det tør du ikke). Har ikke lest oppskriftene enda, men er de like bra som boka, har jeg mye å glede meg til. Ha en fin dag i Tromsø alle tre😊👍

    13. Jaaaaa🥳 idag kom boka di!!!
      Datteren min lo av meg, for jeg ble så glad, og åpnet med ærefrykt!
      Åpnet, og så på signaturen din…
      Men middag må lages, så jeg må vente med resten 🙄🥰
      Det gledes!!

    14. Ferdig lest🤗 nydelig 🤗gode fortellerteknikker som gjør språket så saftig og levende☺”vakkert” innhold på godt og vondt 😍🎲👌🤪 god tur til Tromsø 🙋‍♀️ 🚗 📚🖊

    15. Ferdig lest🤗 nydelig 🤗gode fortellerteknikker som gjør språket så saftig og levende☺”vakkert” innhold på godt og vondt 😍🎲👌🤪 god tur til Tromsø 🙋‍♀️ 🚗 📚🖊

    16. Hei… Gratulerer så mye med bok 😀 ser at du har jo solgt masse og mer blir det… det er jeg sikker på 😉 Var kommet i bokhandelen her eg bor på Helgeland 😀
      Og så trur eg ikke de rosa (falske) bloggene og bøkene ikke solgte i nærheten av det du blir å gjøre.

      Upps… er det vi som ska reklamere og ringe avisene 🤔
      Tenker kanskje at hvis noen ska reklamere og ringe avisene så er det du og Kagge forlag 🙂

      Hvor ska eg trykk her inne på bloggen slik at du tjener mer på den?
      Har aldri fulgt en blogg før men no ble det jo en som passer for oss ikke plastiske jenter som er operert overalt, botox så dem ikke ligner seg selv 🙃
      Og som lever like liv som dokker.

      Beste hilsener fra Nina 😊

      1. Tusen takk for kloke ord 🙂 Trykker du på reklamen som blogg.no legger ut, så få jeg en andel av det. og for hver gang du er inne på bloggen, så lenge det er ulike innlegg, så tjener jeg en slant på det 🙂

    17. Mona E
      Må være blant de teiteste kommentarene jeg har sett. ” Fremstiller seg som stakkars meg som har skrevet bok som ikke hele Norge vet om”. Hvor får du slike ting fra han ønsker anmeldelser er det så rart da og det er vel ikke forbudt å ønske seg tilbakemeldinger på sitt eget produkt.
      Jeg hører janteloven “du må ikke tro at du er noe”

    18. Tror nesten det å oppfordre fansen til å sende meldinger til avisredaksjoner for å legge press på dem til å anmelde boken din, er å gjøre deg en stor bjørnetjeneste.
      Ingen seriøse mediehus lar seg presse. I alle fall ikke fra fansen i kommentarfeltet 😉

        1. Ja det er sant. Du har en framtid på desken til tabloidpressen, vet hva som selger, og det som selger mest er dårlige nyheter, tragedier og skandaler og nedturer for profilerte personer. Som han sa sjefsredaktøren i Dagbladet når de gikk over til tabloidformatet, “det er horen med det korteste skjørtet som får flest kunder. “Han trakk seg som sjefredaktør det året. 😉

          1. Anbefaler Novaluzid mot sure oppstøt….
            Maken til sure kommentarer enn dine,Job, skal man lete lenge etter…
            Ønsker deg god bedring 💚

    19. Får litt dårlig følelse slik du bruker leserne dine for at boka skal selge mer…sende meldinger til avisredaksjoner??Ærlig talt litt over kanten vel, og så fremstiller du deg selv som “stakkars meg” som har skrevet ei bok som ikke alle i Norge vet om. Litt kynisk du, selv om du prøver å fremstille det som du ikke er det😁😁😁

      1. “Stakkars meg”? Boka har jo ikke rukket å komme til alle lande bokhandlere en gang? Det er slett ikke noe stakkars meg. Har solgt rekordmange forhåndsolgte bøker, 2000, så om noe er jeg utrolig privilegert 🙂 Leserne mine er ikke dumme sauer, så jeg føler ikke jeg bruker dem i det hele tatt. Synd du synes jeg er kynisk.

    20. Nydelig bok, gleder og gruer meg til å lese alt. Du får frem både latter og smerte hos meg med det du skriver. Har prøvd flere av oppskriftene med godt hell og skal bruke flere av dem som er presentert i boka. Årets julegave for min del, har allerede kjøpt to eksemplar. Frykter dessverre at flere av de jeg gir gaver kjøper den selv leeenge før jul 😊

    21. Fikk den i posten i morges. Måtte bare lese den med det samme. Du skriver fengende og godt. Terningkast 6. Blir å lese den på nytt i litt roligere tempo og anbefaler de som ikke allerede har kjøpt den om å gjøre det.
      Fine oppskrifter som skal prøves etter hvert. Gulrotkaka har jeg bakt tidligere og den er bare nyyydelig 👍🏻😊.

      1. Har ligget pal på sofaen i kveld og lest. Nydelig bok visuelt, lett og godt språk og mange sterke, varme, triste og gode historier. Jeg likte boka veldig godt!

    22. Den kom i posten i dag, har bare så vidt rukke å åpne den,men ser veldig lovende ut, tar den med på hytta i kveld, så gleder meg til å ta et dyp dykk i den😊
      Ha en fin kveld, forstår du er utenfor mistanke etter avhør, var litt spent om vi fikk høre.mer fra deg,eller om du satt bak lås og slå🤣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg