Årsregnskapet er levert!

Reklame | Kokkejævel.no

Ja, dette var jo ikke så aller verst! Omsetningen mer enn doblet seg, fra 3 til over 6 millioner, fra 2021 til 2022. Stort mer enn det kan ikke en som bevisst, både fysisk og mentalt, i fjor trakk seg vekk fra “begivenhetenes sentrum” forvente.

 

Som dere ser er jeg en svært nøktern mann, og tok ikke ut heslig mye lønn. Nå skal det i rettferdighetens navn også sies at jeg heller ikke trengte å ta ut lønn, for jeg solgte jo mine to serveringsteder, Hoftepluss og FyFader, til en lokal cafe i fjor, så i praksis betalte jo de for både grøtsaltet og smøret mitt gjennom hele fjoråret.

 

Uansett er jeg utrolig takknemlig for at så mange av dere finner glede i min rare, lille butikk. Jeg har ennå 2,5 år igjen av leieavtalen her, og jeg blir bare mer og mer sikker på at jeg ikke bare kommer til å klare meg gjennom den perioden, men også ønske å forlenge leiekontrakten når den tid kommer.

 

Takket være DERE! <3

For å “feire” det gode resultatet gir jeg dere 20% rabatt på ALT dere bestiller man-ons denne uka.

Rabattkode: SINNSYKTBRA!

Besøk Kokkejævel.no HER

 

7 kommentarer

Siste innlegg