Audmarit -I mine øyne Norges beste blogg!

Hvis det skal være noen vits å lese personlige blogger så må bloggeren gi såpass av seg selv at man føler man blir kjent med mennesket bak tastaturet. Aud Marit gir alt! Dette er en på mange måter hjerteskjærende ærlig blogg om å leve et liv i total ensomhet. Hun skriver flere små korte innlegg om dagen, der vi kan lese hva hun har gjort, hvor hun har vært og hvordan hun har det. Både inne i hjertet og i kroppen.

 

Dette er ikke en spennende blogg i ordets rette forstand. Dette livet er ikke en endeløs rekke med heseblesende gjøremål, men handler vel heller om å fylle dagene med en slags mening fra hun står opp til hun legger seg. Og står opp igjen neste morgen og alt starter på nytt.

Jeg leser denne bloggen hver eneste dag. Aud Marit, jeg følger deg og er med deg. Vil anbefale alle mine følgere til å klikke seg inn og lese seg bakover på bloggen. Har ofte lest hennes innlegg med en klump i halsen. Livet er ikke alltid enkelt når man er flere i lag. Enda verre kan det være når man er helt alene.

 

Klikk inn på bloggen og klikk gjerne inn på reklameinnleggene hun har lagt ut. Hun skal til optiker og det koster masse penger. Penger hun ikke har. Klikker du på reklamebildene får hun litt penger pr klikk.

TENK så artig det hadde vært om Aud Marit hadde vært Norges mest leste blogger i morgen! Det hadde hun sannelig fortjent!

 

Klikk HER og få henne rett til topps!

 

 

Del gjerne!

Foto: Skjermdump fra Aud Marit sin blogg

 

 

 

 

17 kommentarer
    1. Hei💞

      Æ følger dæ så godt æ kan. Æ kjenner mora di og litt av familien din. Æ hadde satt pris på om du kunne besøke mi heimesida: http://www.evanutt.com.

      Du e den eneste bloggeren æ har fulgt over ei tid, og di tilbakemelding ville sikkert ha gitt mæ gode innspill. Om du får tid en dag, så ville æ satt pris på det.

      Æ ønsker dæ og familien alt godt🎯

      Mvh Eva

    2. Innom og leser av og til, men takk for påminnelsen! Synes det er fint at det skrives om livet slik det er for svært mange. Og visste ikke at det “gir noe” å klikke på reklamen. Hva med en spleis? Men tør ikke lage i gang det..En 10er fra hver av Kokkejævels lesere, kunne vel gi briller med gullinnfatning..?

    3. Prøvde å legge igjen en hyggelig hilsen, men fikk ikke noe kommentarfelt. Du tenker da på fleste virker det som, stor respekt for deg 🌞

    4. Så hjertens enig med deg. Jeg og flere andre bloggere har fremsnakket bloggen hennes tidligere, og jeg tenker at det hadde vært gøy om Aud-Marit kunne klatret på lista og ikke minst tjent noen kroner på reklamelenkene sine.
      Fint innlegg, Kokkejævel👍😊

    5. Helt enig med deg. Ensomhet må være forferdelig vondt. Jeg har fulgt bloggen hennes lenge. Helt fra før hun mistet sin mor.
      Nå håper jeg hun klatrer høyt på lista og tjener noen ekstra kroner til briller i det minste.

      Jeg er også enig i kommentaren lenger opp her. Hvorfor er ikke tenner og øyne med i systemet med egenandeler bare. Det er da virkelig noe som hører med til kroppen det også.

      Flott innlegg 😃

    6. Du er jammen fin!
      Jeg syns det holder å følge én, jeg, så holder meg til din, om det er greit?! 😇

    7. Å du er da bare god da kjære deg, har ikke vært så aktiv i dag da. Kommer innlegg senere fra meg i dag.

      Tusen millioner takk.

      Klem fra meg til deg og dine. Kos dere i kveld når det blir muligheter til det.

    8. Kikket innom bloggen hennes. Trivelig. Håper flere finner veien innom hennes hverdagstanker. Takk for tips, Kokkejævel. Og god helg til deg og flokken din. 🌷

    9. Du er nå tvers igjennom bare god Kokkejævel🌺 Skulle likt å sett andre bloggere framsnakke andre bloggere på denne måten😘 RESPEKT👏👏

    10. Har vært innom og klikket. Trenger selv nye briller, men har ikke råd!! Har en øyesykdom, får lupebriller /lesebriller og solbriller med styrke og prismer fra hjelpemiddel sentralen, men briller eg må bruke hele tiden, må eg betale selv!!! Ser frem til den dagen øynene og tennene regnes som en del av kroppen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg