Bare drit i å sende meldinger til meg for faen!!!

Reklame | Hoftepluss

Ja, vi har fortsatt ferske reker inne. Var personlig å hentet dem på flyplassen i går ettermiddag. De kommer fra Varanger. Nei, de er ikke like gode som i vinter, men gode til å være junireker. Koster 279 kr pr kg eller 140 kr pr liter om du vil. Ja, det er dyrt, men det spiller ingen rolle for deg om de koster 259, 269, eller 279 kr pr kg. Det som betyr noe for prisen er jo det faktum at de koster over 250 kroner pr kg. Det er det som drar penger, ikke en tier eller to, herregud!

 

Nei, jeg er ikke irritert! Hvorfor tror du det? Jeg har det helt strålende her jeg sitter snusfri og lykkelig. Ikke amper i det hele tatt. Kaller du meg sur en gang til så slår jeg deg rett ned og jeg mener det! Ja, overskriften var kanskje litt i drøyeste laget, men jeg hater disse snille pusekattreklamene der bedriftene er livredde for å støte en eneste kunde. Da handler alt om penger. Problemet mitt er at jeg av og til støter vekk for mange kunder og det er jo ikke heldig det heller. Noe sier meg at det er det jeg gjør med akkurat denne reklamen.

 

Nei, gidder ikke snakke mer med deg. Du var bare kranglefant i dag. Kjøp reker og hold kjeften på deg!

 

 

25 kommentarer
    1. Hahaa dette innlegget fikk meg til å tenke på noe vi pleide og si i forbannelse, da jeg vokste opp på Oslos østkant. “Hold kjeft når du snakker til meg!” Ha en fantastisk ny uke 🙂

    2. Du skriver helt fantastisk bra. Klarer sjelden å lese tekstene dine uten å dra på smilebåndet, og tar meg selv stadig i å lese de høyt for mannen min. Vi digger deg!

    3. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      Abstinenser e steinhardt!!!

    4. Ååå jeg blir så jævlig lei alle som skal begynne og slutte med noe de ikke vil. Bare gjør det eller la vær. Så vanskelig er det. Slutt å syt

            1. Skulle nesten tro at du har gått på bloggskolen til engang bloggdronningen. Måtte til slutt stenge kommentarfeltet.. fordi hun var enig i at vi var uenig… ble til og med en bok av heile greia «Kvinner som hater Kvinner» 😎

    5. Hehe……nikotin mangel får fart på temperamentet …… har vært dær…går over! Det kjekke er jo at du kan bruke det som unnskyldning ei stund……om du har noen/noe som skikkelig irriterer deg. ingenting er så gale at det ikke er godt for noe!

      Men det var ingen overpris på rekene, ganske så normal den prisen tror jeg.

    6. 😂😂😂😂 hadde jeg bodd i Alta så skulle jeg handlet hos deg nettopp idag 😂😂😂😂

      Du har min medlidenhet, stå på 😜

    7. Hjelpe meg! Tør samboeren din i det hele tatt trekke pusten når du er i nærheten om dagen – etter du ble snusfri.

      1. 😜😂😂😂Skjønner akkurat hvordan du har d. Klarte å slutte med nikotinen etter 43 år,måtte få tabletter med legen. 😬 D holdt hardt men glad d e over nå.👍😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg