Beklager alle sammen, men jeg har faktisk gjort en gedigen tabbe!

Reklame | The Kokkejævel

Jeg vet jeg kommer til å skuffe veldig, veldig mange av dere nå, men jeg har faktisk gjort en feil. Ja, den ufeilbarlige og opphøyde ramlet brått og brutalt ned fra den kanskje litt for høye hesten jeg fikk utdelt da jeg ble sendt ned til menneskene for å spre kulinarisk nytelse og glede.

 

Først merket jeg ingenting, sto bare og pakket og trodde alt var normalt. Jeg så jo at det kom inn mange ordrer, jeg hadde ikke tid til å sjekke dem, da jeg først må få pakket og sendt de ordrene som kom i går og noen tidligere i helgen.

 

Så kom det inn noen kunder i dag, (flere og flere oppdager at vi har dørene åpne mellom 10 til (minst) 14 alle ukedager), og da de skulle betale oppdaget jeg at superdupertilbudene FORTSATT lå inne. Herregud, hva har jeg gjort? tenkte jeg hysterisk mens jeg smilte og signerte bøker som om ingenting hadde skjedd.

 

Jeg har IKKE tid til å rette opp dette nå, har så mye som må pakkes og sendes før 14:30, så da må det nesten bare bli slik at superdupersalget varer helt til midnatt i dag, men DA er det slutt, det kan jeg garantere deg!

 

Klikk HER for og komme til SUPERDUPERSALGET

og DER for å forhåndsbestille signert utgave av kokeboka som inneholder ALT du trenger til middag i et helt år!

 

 

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

Himmelsendt med menneskelige trekk

 

5 kommentarer
    1. Jøssenavn, en bok som inneholder ALT jeg trenger til middag for et år. Det høres ut som en langt bedre slankekur enn det jeg holder på med nå 🙂 Dog, jeg er noe redd for at det vil bli noe tørt…

    2. Du må fylle ut “salgsvilkårene” så du ikke driver på kanten
      for etter det jeg kan se er det ingenting av informasjon der.
      Slike opplysninger skal etter forbrukertilsynet være å finne og vilkårene skal være klar!!
      Hjemmeleksa din etter pakking og kassaoppgjøret i kveld!!! 😁
      Forbrukertilsynet
      1. Avtalen
      Avtalen består av disse salgsbetingelsene, opplysninger gitt i bestillingsløsningen og eventuelt særskilt avtalte vilkår.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg