Blir du med meg oppover klokka seks?

Foto: Frikant

Klokka 18:00 i ettermiddag lar jeg mat være mat, fotografering være fotografering, og labber oppover Komsalaias stupbratte fjellsider på stutte og trøtte, men tapre og tålmodige føtter.

 

74 personer har så langt svart at de skal være med og hele 114 er interessert. Tror det kan bli en helt fantastisk tur i nydelig vær, og jeg gleder meg til å vise fra ruta jeg har gått nå i over en uke. Det er ikke all som er så heldig å bo rett ved et fjellmassiv av Komsalaias kaliber, men jeg er helt sikker på at du har noen topper der du også bor. Bakker i byen om ikke annet.

 

Dette er altså ikke en invitasjon til å gå sammen med meg! Jeg er ikke på noen som helst måte på jakt etter turkamerater. Trives aller best i mitt eget mutte, dystre og angstbiterske selskap, så kom fan ikkje te dørra mi klokka sæks, i den tru at vi ska gå i lag, før da dæng æ dæ og det mein æ!

 

Nei, bli heller med digitalt, jeg er mye triveligere på trygg avstand. Det eneste du trenger å gjøre er å gå inn på min FB-side litt før seks og bare bli med! Klikk HER for å vise din interesse 🙂

 

 

Blir du med, ja eller nei?

 

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. Skulle gjerne(vært med på turen),men vi skal i besøk å få treffe noen av familien som vi ikke har sett på leeenge😍💕. Håper å kunne få se den her bloggen i kveld🤞👌. Har sjæl vært på en lang fjelltur i dag og,det kjennes så godt ut i kroppen😉. God tur,må si at lillebror imponere,veldig tidlig ute å røyse seg 👏.

    2. Æ og mannen kommer! 🙂
      Skal bare hive i oss middagen, så kjøre vi bortover. ER der i god tid før kl18 😀

    3. Og der ble jeg lurt til å klikke meg inn her i den tro at jeg her kunne takke for invitasjonen og bare be deg sende meg flybilletter så vi kunne traske opp marka i lag. Æ like turkamerata æ, og æ e sjøl en go en, så det ble mest ditt tap likevel 😜😂😂

    4. Må si ja, med et lite forbehold, om æ huske på det 😉Kan kanskje bli med på første del av turen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg