Bloggen du angrer som faen* på at du klikka deg inn på…

Ekstremt hektiske dager for tiden. Svetten renner i time etter time. På grunn av tyngdekraften renner den ikke oppover. Den havner der nede. Ja, der ja.

 

Jeg er en stor kar. Muskuløs, men også mye annet. Til sammen blir det en voldsom friksjon når jeg går veldig mye, veldig fort og det er veldig fuktig der nede. Jeg hovner opp og blir ildrød. Ser nesten brannskadd ut i alle kriker og kroker. Skal ikke bli mer detaljert enn det, men dere forstår sikkert hva jeg mener. Da jeg endelig kom meg hjem i nitiden på kvelden på mandag måtte jeg spyle meg helt forsiktig i lunkent vann med svakt trykk. Det gjorde så vondt. De siste timene hadde det vært så vidt jeg klarte å gå, men det er utrolig hva man klarer å presse seg gjennom når det er mye folk.

 

Jeg forsto at jeg ikke kom til å klare å gjennomføre enda en slik dag med et underliv som så ut som en brunstig ape, men gjett hvem som visste råd! Joda, det var kjærest det. Selvfølgelig. Hun hentet et håndkle og ba meg legge meg på rygg i sofaen med føttene opp. Jeg var så trøtt, sliten og hadde så vondt at jeg gjorde som hun sa. Hun tok på seg en latexhanske og smurte meg inn som et lite barn. Og jeg lot det skje. Det er dette som er kjærlighet i praksis.

Dagen etter var jeg nesten helt fin, men jeg smurte meg inn, selv denne gangen he he, på morgenen før jeg gikk på jobb og enda en gang da jeg kom hjem. Funker som fjell! Anbefales til alle muskuløse kropper med hardt kroppsarbeid som varer mange timer i strekk.

 

Mange bilder i hodet nå? Husk at jeg advarte deg. Nå kommer du til å se for deg meg på sofaen hele dagen, ha ha ha.

 

43 kommentarer
    1. Svarer du kanskje hadde håpet å lese:
      I kveld har jeg lest for min kjære fra din blogg. Litt sånn kveldskos. Bakgrunnen for dette er at vi ikke er noen sylfider vi heller. Og i dag har vi vært på en heftig sykkeltur. Da blir man gjerne ganske så svett. Også der du vet. Og sykling skaper jo en del friksjon med konstant bevegelse på beina. Da vi var vel inntatt i horisontal stilling så kom det fra min kjære: æ har så jævlig vondt i ræva. Kan du se?! Ja hva gjør man ikke for kjærligheta. Bretta til sides det ene og det andre og der var det fine brannsår på begge siden av bjella. Så han er herved innsmurt med rompemajones (internt navn på Silulen fra ungene var små). Og vi lo så de allerede såre magemusklene ble enda værre. Så da måtte jeg bare lese litt fra bloggen din for å bøte litt på manndommen og skader på sjela om at tøffe mainnfolk som står på av og til behøver en hjelpende hand 😂😂😂😂😂😂

    2. Svogern min er kokk, med det samme muskuløset ytre som du har, og vi kaller det bare pungkremen. Funker på nesten alt😁👌🏻

    3. Anbefaler å bruke babyolje (eller annen olje) når inotyol skal vaskes bort, så slipper du å «skrubbe» sår hud med såpe…. Bruk inotyol når skaden har skjedd, men bruk Bephanten forebyggende. Hilsen apotekansatt.

    4. #chefsass 😁 Kjent fenomen etter ei dobbelvakt eller to. Har hørt om dei som har brukt maizenna i desperasjon. Sjøl har eg ei tube sinksalve i skapet 😂😂😂

    5. Godt at det e hjelp å få. By the way, det va sinnsykt god mat på Hoftepluss. Blir garantert å lete opp noen oppskrifter 😀 Tusen takk!

    6. Kjent problem! Anbefaler også Barnepudder som forebyggende! Har en her som bruker gnagsårplaster «der» når vi er i varmerestrøk. Jeg er vant med å måtte ikle meg latexhansker og gi en hjelpende hånd🙈🤣

    7. Den kremen/salven funker på såre barnerumper, så hvorfor ikke også på ødelagt kokke-hud ! Ho kjæresten din e bare sååå fantastisk ! Uansett ka du gjør, så ikke mist ho !

    8. Ai ai ai….du sa det jo… 🙈
      Men; du har rette verktøyet da, og tydeligvis en Kjærest som er veldig gla i deg 😍
      Det går nok bra!

    9. Ha,ha🤣😆. Fikk noen bilder i hodet ja😀. Men det er ihvertfall helt sant,har aldrig angret 1 sekund på at eg begynte å følge bloggen din😉. Enda no,den eneste eg bruker tid på å lese,noen ganger rørt til tårer,andre ganger flirer så tårene triller😊. Her har du en av dine mange trofaste lesere,som kun ønsker deg og dine alt godt fremover,fordi det fortjener dåkker så inderlig vel😍👍

    10. Inotyol er kjekt, men setter seg jo som rakkern på alt av tøy. Bepanthen er bedre og lager ikke for mye klisj på klærne☺️👌🏻

    11. Du får prøve cc krem,slik syklistan bruke…for å forbygge varmgang i de edlere deler👌😊🤩

    12. Jeg ser at du allerede har blitt tipsa om comfyballs – her har du en rabattkode som du kan bruke om du vil – 7456M
      Den fikk jeg da jeg kjøpte bursdagsgave til mannen min

    13. Auch! Hørtes ikke noe særlig ut! 😅

      Et annet tips for å forebygge er tørre kompresser. Brett tørr klut dobbel( typ for baby, kjøpt på apoteket firkantet 100 pk), og legg der hud møter hud for å forebygge.

    14. Så du ikke på sommerbilen fra tromsø, Torgeir som fortalte om hva løpere brukte for å unngå gnagsår på brystnipler og de stedene du nevner? Triatlonshorts eller vaselin skulle visst funke bra.

    15. chef’s crotch kaller vi det 😂 sjekk ut boxere fra komfyballs velg long. De sitter bra, langt ned på låra og du slipper hud mot hud gnissinga. Har ikke hatt problemet siden jeg bytta.
      Hilsen en som vet godt hva du sliter med 😊

    16. Ingenting som slår inotyol på såre barnerumper 😂😂👍😉 Snakker av erfaring 😆 Takker for mange gøyale bilder i hodet 😜 😂 bloggen din er fantastisk ❤️

      1. Jo faktisk. Bepanthen er myyye bedre. Anbefales på det sterkeste. Kan brukes til alt fra såre ramper, både store og små, såre brydtknopper, lepper, frostskader og masse mer.

    17. Ha-ha…Ja, mange underlige bilder. Jeg tenkte først: bruk sykkelshorts, men skjønte etter hvert at det ikke var sånne problemer JEG tenkte på, men helt andre steder 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg