Bloggen skifter navn til KokkeKari!

Reklame | Metapic

I over 42 har jeg holdt det skjult, men de som kjenner meg godt har vel hatt en liten mistanke siden jeg var liten. Har jo aldri hatt typiske mannlige interesser, kanskje bortsett fra pupper og øl. Fotball liker jeg ikke. Heller ikke biler. Eller dårlige grove vitser.

 

Har alltid vært mer opptatt av klær, sminke og utseende. Gode parfymer og sexy undertøy. Støvletter. Lenge trodde jeg at jeg bare hadde disse interessene, og var egentlig fornøyd med det, men det har til slutt gått opp for meg at jeg egentlig lengter etter å være kvinne. Ikke bare kle meg ut som en, men faktisk være en på ordentlig. Dette er langt mer vanlig enn man tror, men fortsatt er det veldig tabubelagt. Jeg har innsett at mitt prosjekt om åpenhet ikke hadde vært noe som helst verdt hvis jeg ikke kunne fortelle dere også dette. Jeg er en kvinne!

 

Klart det er tungt for Kjærest. Det var ikke dette hun så for seg da vi traff hverandre. Hun trodde jeg var en tøff Kokkejævel. Så viste det seg at jeg var en lekker KokkeKari i stedet. Jeg kan ikke hjelpe for det. Jeg må være den jeg er. Har holdt det skjult for lenge. Inn til videre fungerer det greit, men klart det blir flere utfordringer for oss når jeg får gjennomført operasjonen. Alt vil bli annerledes da, men jeg er trygg på at vi vil komme oss gjennom også det siste skrittet på en god måte. Håper i alle fall det. Vil ikke miste henne for alt i verden. Selv om vi begge to vil ha pupper. Det har vi for så vidt allerede, men det handler kanskje mest om overvekt. Jeg er bare glad til.

 

Under har jeg samlet noen av mine favoritter som jeg bruker jevnlig. Noen vil sikkert reagere at KokkeKari reklamerer for en mannlig parfyme, men den bruker jeg i de tilfellene jeg fortsatt må være mann. Det hender seg jo, f.eks. når det skal vaskes klær. Kjærest stoler ikke på menn som vasker klær og det utnytter jeg selvsagt.

 

Klikk dere gjerne inn og kjøp et produkt eller to, så kan dere skryte av at dere bruker samme produkter som KokkeKari.

 

Fortsatt fin dag ønskes dere alle!

 

From KokkeKari with love <3

 

 

Cailyn Cosmetics//Sloggi//Country Candle//Adidas Extreme Power Eau de Toilette 100ml Spray//Rapunzel//Gina Tricot//Revlon Cosmetics//Ardell//Makeup Revolution//Lily Lolo//Gina Tricot//Gina Tricot

18 kommentarer

Siste innlegg