Bruk oss, så blir vi!

Reklame | Hoftepluss

Ja, der var Hoftepluss åpnet. Blir en meget spennende dag og uke. Målet, i første omgang, er å få dekt inn lønns- og råvarekostnader, samt få så mange ansatte som mulig litt tilbake i jobb. Det er også viktig for oss å få vist oss fram og snakket med kundene, for de har vi virkelig savnet disse ukene. Uten kunder er vi ingenting.

 

Skal egentlig ikke skrive så mye mer egentlig. Du har sikkert annet å gjøre enn å lese at jeg har åpnet butikken, men siden dette er en reklame for at jeg faktisk har åpnet butikken så er jeg jo nesten nødt til å nevne at jeg har åpnet butikken. Det må du jo være enig i. Litt teit med en reklame for at jeg har åpnet butikken hvis jeg for eksempel plutselig i stedet for å nevne at jeg åpner butikken skriver om, tja at jeg spilte tuba i korps da jeg var liten. Det hadde vært en dårlig butikkåpningsreklame det! Det er jo for så vidt dette også, men tipper i alle fall at du fikk med deg at Hoftepluss er åpen og holder åpnet så lenge det er liv laga. Akkurat det er det du som bestemmer.

 

Vi smattes!

 

 

26 kommentarer

Siste innlegg