Cocky

Daglig leser jeg at jeg er en arrogant jævel som er så skyhøy på meg selv at det er like før den tette kokkekroppen enten letter fra bakken eller eksploderer. Derfor gikk fotografen Frikant-Frank og jeg opp for å ta bilder der det føles mest naturlig for en slik en som meg, nemlig på toppen. Komsatoppen.

 

Inn med magen, (faen ikke så lett), ut med brøstet og smil!

 

Fanken, der blåste lua av, men vi later bare som ingenting. Sikkert ingen som merker noe

 

Selfiekongen

 

Busy chef.

 

Et sikkert vårtegn i Alta når Kokkejævel tiner fram

 

Hysterisk morsomt å spikke pølsepinne. Det vet jo alle.

 

Man har det ikke mer moro enn man lager selv. Rumpa ble full av iskald snø, men jeg later bare som ingenting, smiler, reiser meg og opp går.

 

Vi tok over 1000 bilder. (Ja, det var iskaldt). Dette er bare et bitte lite utvalg og disse er slett ikke de beste. Noen kommer sikkert med i boken. Noen skal brukes til andre ting og veldig mange kommer aldri til å bli vist fram siden jeg er så forfengelig og vil at alt skal være perfekt hele tiden, ha ha.

 

Håper dere likte denne sniktitten. Vi hadde det i alle fall hysterisk artig der oppe.

 

En fotogen dag ønskes dere alle!

 

 

40 kommentarer
    1. Så morsomme og fine bilder 🙂 Å være kreativ er det man kommer langt med. Som du sier, det er ikke mer morro enn man lager selv.

    2. Du verden så flotte bilder. Komsatoppen e flott og fyren oppa likedan. 👌😁 Ha en riktig Rigmor strålende dag og helg videre. 🍷👌😁

    3. Disse fantastisk flotte bildene av en stilig kokkejævel,er rett og slett til å bli oppriktig glad av😉. Misunnelse og avensjuka,e den største sjukdommen hos folk🙄. Nei,stå på videre vær deg selv,eg har blitt rystet mere enn en gang av å lese kommentarfelt på nett🤔. Kan ikke fatte på som feile enkelte,å kor mye stygt dem får seg til å skrive. Vi e en stooor flokk som elsker å lese bloggen din hver eneste dag😍. Ha en strålende helg😉(ps dåkker var heldig med været til all fotografering.)

    4. Fantastiske bilder 😃👏 bloggen din gjør noe med oss lesere 👍🍵 God hælg te dæ og dine

    5. Hærlige og artige bilder😊Du er en flott kar med glimt i øyet,og det liker jeg så godt med deg🥰Et stort og godt hjerte har du,og en flott pappa som kun vil det beste for sine barn.Gleder meg til boka som jeg har bestillt kommer ut👍Bloggen din er dagens høydepunkt for en god latter😍Så stå på,ønsker deg alt godt.Fin helg til deg og dine🥰

    6. Hei.
      Kjenner deg ikke, men har fulgt bloggen og sett deg på TV. For min del virker du som den mest jordnære kokken i mils omvei. Ydmyk og ærlig. Synes du er helt perfek og et godt forbilde for dine barn.
      Forøvrig veldig fine bilde😃😃

    7. Misunnelse produserer stygge ord og meninger – de hever du deg selvsagt over – som vi ser på flotte bilder. Ha en flott dag der oppe 😉

    8. Du har da flere tilhengere enn det finnes innbyggere i hjembyen din. Ingen grunn til å la de misunnelige og “haterne” få overtaket.
      Vær den du er! Det er derfor du har vunnet hjertene våre.
      Du blir ikke gammel av å leke. Du blir gammel den dagen du slutter å leke.

      Ha en strålende dag på jobb og hjemme 🌞👍🥰
      Hils din vakre Kjærest! ❤️

    9. Flotte bilder! Noen mennesker er så lei av seg sjøl at de må finne noen andre å hate, for da får de det bittelitt bedre sjøl. Bra at du tar det med godt humør😊👍🏻. Ha en fin dag😊!

    10. Herlige bilder, men så ut til å være en kald fornøyelse.
      Håpe du kjenner bedring i skuldra i dag,?
      Ha en superfin fin dag, med bursdagsfeiring. Ø

    11. Drit stilige bilda. Man skal være litt høy på sæ sjøl.😁😁 glæde mæ til boka kommer i posten🤩🤩

    12. Cocky, ja. Den satt i sikringsboksen 🤣 Antakelig det siste ordet jeg ville brukt om deg – og jeg “kjenner deg” kun gjennom bloggen!
      Nei, tror det er andre som sliter dersom du omtales som arrogant 🙈
      Men du framstår som en artig og reflektert type, som står i livet, og som i tillegg er en jævel til å lage mat, så vil tro det er misunnelsen som rir dem 😎

    13. Ordene Haters gonna hate, er nok treffende her, ja😅 Og det finnes overraskende mange av dem der ute. De har det nok i virkeligheta ganske så stusselig, det tror æ. Så la dem hate, det vil garantert ikke bidra til at de får det mindre stusselig🤪 Æ digge dæ! Syns du virke ALT anna enn skyhøy på dæ sjøl. Ha ei fantastisk helg!

    14. Haters gonna hate…. Dem drit vi i.
      Vi e mange som liker sånne arrogante høy på sæ sjøl-typer, så ikke noe å bry sæ med.

      Stå på!

    15. Så tøffe bilder 😊 tenk at jeg er så heldig å få være svigermor til en arrogant fyr som er så høy på seg selv….. der sier vel mer om dem enn om deg 💙. Ha en strålende dag Asbjørn

    16. God morgen kokkejævel. For noen fantastisk flotte og artige bilder. Ser ut som dere hadde det veldig artig du og fotografen. Ønsker deg og dine en kjempeflott helg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg