Dag 3 som podkast: 112. plass på Spotify! :D :D :D

Dette er helt vilt, (og bare fabntastisk artig), men jeg registrerte meg på Spotify i går, og det siste døgnet har dere hørt så mye på podcasten min at jeg debuterte på plass nummer 112. Jeg er sykt fornøyd! 😀 Tusen, tusen takk!

 

Det er litt artig, for da jeg gikk inn på lista for å sjekke om jeg hadde klart å snike meg inn på den, så begynte jeg naturligvis nederst. Det er jo absurd mange store blogger, hadde ingen forventning om å havne blant de øverste. Derfor starta jeg nederst og konstaterte at jeg ikke  var kommet meg med, men scrollet meg likevel sakte oppover, både for å sjekke ut de andre, men også for å se om kanskje, kanskje…

 

Da jeg var kommet til topp150 var alt jeg hadde av et lite håp borte, men fortsatte likevel oppover, fortere nå, for regnet i alle fall ikke med at jeg blant de 100 øverste, men der var jeg sannelig! 😀

 

Så du den komme, Lilli Bendriss? 😉

 

Nei, folkens, dette var UTROLIG moro!

Hvis du ikke har hørt en av mine episoder av “Kokkejævel jårre mainskit om:“, så kan du gjøre det HER

Håper dere syns showet er både morsomt og kanskje litt tankevekkende, akkurat som bloggen. Etter hvert vil det komme nye episoder 2-3 ganger i uka.

 

Hva er egentlig en podkast? En podkast er faktisk bare et enkeltstående radioprogram som du kan høre på når og hvor du vil. Du kan sette det på pause og fortsette avspillingen når det passer for deg.

 

Liker du bloggen tror jeg også du kommer til å like podkasten, men husk at jeg er helt fersk og trenger naturligvis å få “kjørt meg litt inn”, men tilbakemeldingene har vært veldig gode så langt.

 

Vil du hjelpe meg mot målet om å bli Norges største podkast i løpet av bare et år? Vel, det finnes bare en måte å gjøre det på, det er å høre på podkastene mine, og gjerne dele episodene på sosiale medier. Det vil jeg sette utrolig stor pris på! <3

 

Var ikke dette bare helt fantastisk artig?

 

Hør meg HER

 

 

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. Gratulerer😃
      Fått med meg mange av livesendingene, dog på etterskudd ettersom jeg ikke sitter mest før i 22 tia, men du er en artig skrue😂

    2. Så morsomt for deg! Lykke til videre 🌹 Jeg har ikke Spotify og orker ikke gratisversjonen med reklame der lyden er så mye høyere enn det man ønsker å høre på

    3. Hørte noen minutter på podcasten din. Ble litt for mye nøling, slurping og snufsing til at eg klarte å høre videre. Jeg lider ikke av misofoni, men ble litt mye likevel. Men du har sikkert fått råd allerede fra profesjonelle om slike ting😊 lykke til videre😊

    4. Gratulerer så mye med en fantastisk god start med podcasten din👏👏. Virker som du klarer alt du bestemmer deg for👌. Så håper eg for din del at det ikke blir så lenge til du får den rygg operasjonen din,masse lykke til med den,og alt annet du driver med😍.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg