Dag 8. Sur tur, men tøff og glad gutt. + Fenalårvinneren!

Selv om kroppen var på stiv og støl både her og der, kjentes faktisk ut som jeg kom rett fra en meget intensiv uke på en biseksuell treningsleir, så fikk jeg det for meg at jeg skulle prøve å jogge litt i starten. Forsto jo umiddelbart at det var en idiotisk idé, men kjente likevel at kalkunklubbene under rumpa begynte å bevege seg i et salgs raskt tempo.

 

Ned bakken fra huset til Tollevika gikk det i et slags forrykende tempo.

 

Etter et freskt minutt var jeg nede og kalkunklubbene levde fortsatt sitt eget liv der nede, men jeg var veldig glad det var så kaldt og surt at det ikke var et menneske ¨grillet der nede, for menn på godt over 130 kg er et komisk syn.

 

Som ventet kom jeg meg ikke noe raskere opp til rasteplassen, til tross for tilløp til sexy jogging i starten. Det eneste som skjedde var at jeg ble forte sliten og fikk mer vondt i ryggen enn jeg har hatt siden jeg startet dette IDIOTISKE PROSJEKET!

 

Etter noen minutter på rygg er jeg midlertid klar som et strutseegg igjen, og gyver løs på siste halvdel av ruta.

 

Helt grei tid. Fire minutter tregere enn i går, men det er helt greit. Var tungt.

 

Våren har stoppet litt opp. 1 varmegrad og iskald vind har sørget for det. Er i grunnen helt greit. Når våren først er her er den over på et øyeblikk. Det er jo selve ventetiden, forventningen om vår og sommer som er det beste. Når den først har kommet blir man jo helt ærlig litt skuffa etter bare noen dager.

 

Jeg er så sliten nå, og skal snart legge meg på sofaen og se “90 days to wed”, men først:

 

Vinneren av fenalåret er:

Ingrid Bårdsen

Hennes stemme gikk til Christine, og vinner derfor et spist fenalår. Sorry, men det sto med liten skrift. Hadde du stemt meg meg hadde du ikke bare vunnet et skarve fenalår, men jeg hadde skjært det opp for deg, mens jeg foret deg og klødde deg på ryggen. Dagen etterpå hadde du blitt hentet av en privatsjåfør som kjørte deg og familien, eller hvem du enn måtte ønske å ta med deg, til 14 dager på Maldivene, men din stemme gikk altså til Christine, og premien ser du på bildet. Sånn kan det altså gå, men gratulerer uansett.

 

 

God helg, alle! 😀

 

 

 

 

 

5 kommentarer
    1. Godt jobba👏🏻👏🏻👏🏻 Imponerende med den ryggen!!! Rett og slett!

      Her på Østlandet har våren kommet, pollen ig søle er godt på plass! Sur nordavind her å de siste dagene.

      Du har jo inspirert meg, så jeg har funnet en runde i skogen som er ca 8km lang, fin tur langs skogsvann. Har ikke mål om hver dag, men 3 ganger i uka, har ikke mulighet til mer logistikkmessig. Må trene litt annen styrke å etter operasjon, men nå kjenner jeg 8 mnd etter den at jeg begynner å få livet mitt tilbake😃

      Heier på deg og jeg heier på meg🙊

    2. Tullbukk.
      Send et ordentlig fenalår du, ellers får du vel både rosabloggerne OG kvinneguiden på nakken.

    3. Tusen takk 🙂 Venter på å få det oppspiste fenalåret i Posten. Ønsker dere begge to en fin helg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg