Dagen derpå

Det har vært en lang natt. Tradisjonen tro på 1. mai så kastet jeg meg på flaska og rullet rundt med russen hele natta. Utrolig befriende å feste skikkelig sammen med folk som er over halvparten så gammel som deg. Legge ringen fra seg hjemme og bare gi skikkelig faen i både smittevernregler, ekteskapsløfter, etikk og moral. Rett og slett bare leve som om morgendagen aldri kommer.

 

Nei da, riktig så ille er det heldigvis ikke, men det føles sånn. Kroppen er skikkelig mørbanket og musklene kjennes ikke bare ut som kjøttdeig, men som stekt kjøttdeig. De er så stramme, stive og støle at jeg går rundt her som, (hvis vi igjen skal bruke russemetaforen), hele russebussen, gutta altså, har harvet over meg hele natta. Det gjør så vondt!

 

Klokka er snart ti og søndagen har så smått startet her i Tollevika. Lillebror har spist masse grøt og er egentlig snart klar for dagens første lur. Fint liv å være baby. Været er nydelig der ute, men det hjelper ikke meg, for i dag jeg gjøre ferdig de rettene. Har vært sløv både fredag og lørdag, og det må jeg “betale” for i dag, men blir nok ferdig skal du se.

 

Skal spise litt frokost før jeg setter i gang. Anbefaler dere alle å lese Konemor sin blogg i dag, (les den HER), for da får dere se hvilket prosjekt hun holder på å strikke til meg, men som aldri blir ferdig. Delvis fordi hun holder på med så mye annet hele tiden, og delvis fordi hun må rekke den opp fordi jeg har blitt litt mer voluminøs kan du si… 😉

Vi smattes!

 

 

7 kommentarer
    1. Jeg kjenner iikke Christine så veldig godt enda, men føler allikevel jeg kjenner henne godt nok til å anta at dersom du virkelig tatt av deg ringen og gått ‘all in’ i en 24 timers med russen, så ville du neppe ha våknet opp i det hele tatt (hahaha)

    2. Ta det litt roligere på de turene dine….🚶‍♂️
      Du skal jo fungere neste uke også 😜
      Og dessuten tror jeg ikke du treng å gå så mye inn i omkrets for å få på deg vottene…. 👍🤣🤣
      Ha en fin søndag ❤️

    3. Bevegelse etter et sånt stunt du hadde i går – nesten uansett hvor smertefullt det er – vil hjelpe på tiden det tar å restituere seg.

    4. Huffda. Høres ikke bra ut med kroppen din. Kanskje du må ta det LITT rolig på turene dine. 🤔 Ha en fin dag. 🤗 Skal selvfølgelig stikke innom konemor sin blogg. 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg