Dagen til en D-kjendis, i bilder!

Livet som D-kjendis er i grunnen ganske likt et vanlig norsk liv, bare litt mer betydningsfullt naturligvis. På bildet over ser dere for eksempel noen av etikettene som skal på krydderboksene mine. Hadde jeg vært A eller B-kjendis, så hadde det sikkert vært folk som både hadde hentet merkene på trykkeriet og klistret dem på lokkene, men som D-kjendis må jeg gjøre alt slikt selv.

 

Dagen, også hos vaskeekte D-kjendiser, starter med at man slår øynene opp. A, B og C trenger ikke ta bilder av prosessen, men vi på “gølvet” må dokumentere alt i håp om å bli oppdaget av et produksjonsselskap, uansett hvilket.

 

Sexy speilselfie er en helt naturlig del av hverdagen for oss på nedre sjikt. Etter 10 toppturer ser jeg slik ut, men jeg er mest sjokkert over at Konemor ikke har vasket speilet. Hun vet jo at jeg er D-kjendis og helt avhengig av å ta disse bildene for å overleve i denne bransjen. Er det lov å denge i 2021?

 

Pillemisbruk skaper alltid mye blest, så tar så mye jeg bare kan for å holde populariteten oppe.

 

Uten at det, (ennå), har hjulpet nevneverdig på min kjendisstatus, har jeg spist opp alle tablettene som skaper litt debatt, to dager før neste legekonsultasjon. Prøver hver eneste gang å forklare til legen at jeg er helt avhengig at et overforbruk, helst misbruk, for å kunne stige skikkelig i kjendis-granene, men jeg taler for døve ører. Han bare forsetter å gi meg det jeg trenger for ryggen, ikke for berømmelsen. Trodde leger liksom skulle se hele bildet!

 

Så setter jeg meg ned med pillekaffen min og tråler om det er noen som har skrevet om meg i løpet av natta. Er jeg fortsatt patetisk, virkelighetsfjern og idiot? Jadda, full klaff på Kvinneguiden i alle fall. Deilig 😀

 

Uansett, etter pillefrokost og kaffe var jeg klar til å virkelig starte dagen som D-kjendis! Tirsdag i dag, noe som betyr “varedag” på Hoftepluss, men jeg har gitt dem beskjed om at jeg blir litt sen, for jeg må først innom nettbutikken og pakke gårdagens ordrer.

 

Uff, lurer på om de på A-laget slipper all denne forbanna snøen?

 

Låser meg inn i nettbutikken. Og så dette må jeg gjøre selv!

 

 

Ikke voldsomt med ordrer, men det holder meg i live et par dager.

 

Plutselig roper kokken at det er frokost og jeg skvetter til. Hæ, har jeg rykket opp i A-klassen og fått meg egen kokk?

 

En D-kjendis hviler aldri, og mens jeg spiser sjekker jeg mail om det har kommet noe tilbud fra et eller annet. Nei, ikke noe i dag heller.

 

Jeg sier til meg selv at jeg er like mye verdt som de idiotene i klassene over meg, kler på meg og drar ned på Hoftepluss. Har egne bedrifter om ikke annet,

 

Det ene gikk riktig nok i underskudd i fjor.

 

Heldigvis har jeg et selskap til…

 

og  for en D-kjendis å være, relativt populær blogg..

 

Det var ganske mye varer i dag, så heldigvis hjalp nysjefen, Martin meg.

 

hvis ikke hadde jeg holdt på fremdeles. Ryggen tåler rett og slett ikke løfting, eller ståing på betinggulv. TENK hvor mye sykefraværet i Norge hadde gått ned hvis det hadde blitt lagt gulv beregnet for at mennesker skulle jobbe på, hver dag i 40-50 år!

 

Tre timer senere var vi ferdige og D-kjendisen måtte tusle ut på varemottaket med både søppel og tompaller. Flaut!

 

Humøret lysnet betraktelig da jeg kom tilbake nettbutikken og så jeg hadde besøk 😀

 

Vi har lenge snakket om å ta bilder med samme bakgrunn, og nå er vi endelig i gang! (Det tar tid å bygge seg opp fra bunnen av=

 

Mens hun jobba tok jeg meg en spennende lunsj.

 

Etter maten tok jeg meg en aldri så liten strekk. Smerter, bu hu, blir man både trøtt og sliten av.

 

Prøvde å jobbe med boka et par timer, men er så utladet etter en fotodag, som den vi hadde i går, at jeg jeg rett og slett kjørte hjem i tre-tiden. Der ble jeg liggende på sofaen og hvile ryggen fram til klokka fem.

 

Sto av og til opp og så på min helt egne polakk som malte gelenderet mitt. Selv om jeg jo vet at det er borettslaget som har leid ham inn, så kan jeg jo i alle fall late som om det er jeg som har kjøpt og betalt ham for influenser-pengene mine. Det må da være lov! Ikke det heller nei?

 

Ny rekord opp Komsalaia i dag! 😀

 

Faen, for en flott fyr! Fatter ikke at det ikke er et et eneste modellbyrå som har tatt kontakt med meg!

 

Vel, trøster meg heller med oppvarmet ribbe…

 

og koselig middag (HELT uten grønnsaker i dag)…

 

Etter middag må man jo leke litt. Sier seg selv, herregud, hvor gammer er du egentlig?

 

Denne bloggposten ble skrevet herfra. Det er ikke veldig synd i meg. I morgen er det legetime. Da blir det bra igjen, uansett kjendis-status.

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

D-kjendis

 

 

 

 

 

 

25 kommentarer
    1. Du skriver utrolig bra👍🏽😂
      Ufattelig hva voksne mennesker lirer ut av seg om andre på nett.. Flaut og trist..

        1. Bien ja Norge er heldig som har deg som blogg politi 🤣🤣
          Det var vel kanskje politi du ville bli da du var liten men drømmen ble ikke til virkelighet .

    2. Travel dag,men greit å ha muligheten til å ta en pust i bakken,når behovet melde seg…
      Hadde det ikke vært for at dissa kritikeran dine,på andre blogga,får registret ekstra leser,hadde æ klokka meg inn og sagt ja å mene om sånne som livnære seg ved å henge ut andre…
      Les deg og konemor,forsette med det,tenke æ😉
      Lykke til hos legen.

    3. 😂😂😂 Digger deg, takk for at vi får følge deg gjennom dagen, til tross for at du er en D-kjendis😜😂
      Sov godt og drøm om fulle pilleglass🙊

    4. Bien 🤐 Hvorfor er du på denne bloggen .Er det kun for å tirre så har du litt for lite å gjøre. Få deg en annen hobby.

      1. Jeg er på denne bloggen og på andre bloggere som har barn. Ber instendig at de tenker over hva de utleverer og skriver.. for barnas skyld .. Det er ikke min hobby.. det er jobben min hver eneste dag. Fritiden bruker jeg også på denne veldige viktige sak.. for bloggerbarnas beste… vet at det nytter ..

        1. Hvis dette er jobben din, asså som noen betaler deg for, så burde de avslutte arbeidsforholdet til deg med det samme. Du gjør ikke jobben din bra..
          du BER ikke folk instendig om at de tenker over hva de skriver du slenger renspikka dritt.
          DU burde tenke over hva du skriver og utleverer.

        2. Bien, du er jo et nettroll som burde holde deg på Kvinneguiden, eller best av alt; ligge unna andres liv. Dere som kritiserer andre der inne (og her) gjør det ikke for barnas beste, men for å leke et moralsk politi og for å fremheve dere selv. Antagelsene dere har om at dere vet best er fullstendig feil og det burde være flaut for voksne damer å «henge» der inne.

          1. På Kvinneguiden og i kommentarfeltet til bloggere er det mye konstruktiv kritikk om utlevering av barn, og uhemmet utlevering av seg selv som barna blir flau av. Det har denne bloggeren delvis tatt til seg. Også takket kritikerne for en wake up call. Og det er veldig bra 🙂

            1. Bien, og nå spør jeg deg helt seriøst, mener du virkelig, hvis du legger all motstand mot meg til side, at tråden min på KG er preget av konstruktiv kritikk?

        3. Bien: Du er ikke på denne bloggen for bloggerbarnas beste, gi deg. Det er ikke din jobb å være blogg politi for kokkejævel. Du skriver sykelig ofte om likes, hjerter og lesertall både i kommentarfeltet og KG, det har ingenting med barneoppdragelse å gjøre. Misunnelsen er så himla tydelig ut ifra alt du skriver. Hvis du virkelig ikke liker han, hvorfor være så besatt?? Innom bloggen hver dag, ser live sendinger spyr ut om han i KG?

          1. ZZZZ er lyden fra en elektrisk fluesmekker.. lukter litt svidd av insektet der det vrir seg i dødsangst. Anbefaler boken Kokkejævel anbefaler i dag. «Insektenes planet» av Helene Uri. Insektene står for 1/3 av verdens matproduksjon med pollinering 🙂

    5. Heier på mennesker som roper høyt og sier fra når bloggere/influencere med barn ikke skjønner hva som er til barnets beste. Det være seg andre oppegående bloggere.. omsorgsfulle mennesker på kvinneguiden.. eller innlegg i rikspressen fra fagfolk innen barn og psykiatri om de svært uheldige konsekvenser det kan føre til for barnet/tenåringen.

    6. Det var et godt råd som man så klart ikke trenger å følge om man mener at det ikke var et godt råd 🙂

    7. Så koselig at du har blogget igjen😍. Du har jammen hatt en travel dag,enda klarer du å sette ny pers opp til komsatoppen👏👏. Det står det jammen respekt av👌. Veldig stas å få se lillebror som sitter så stødig å leker seg💕. Han e jo blitt så stor💙.

    8. Så koselig at du har blogget igjen😍. Du har jammen hatt en travel dag,enda klarer du å sette ny pers opp til komsatoppen👏👏. Det står det jammen respekt av👌. Veldig stas å få se lillebror som sitter så stødig å leker seg💕. Han e jo blitt så stor💙.

    9. Heier fortsatt på deg og konemor! Kvinneguiden er kun for nettroll, drit i dem!
      Ha en fin kveld 🤍

    10. Litt av en dag du har hatt🤗 Ingen kan allefall si at du ligger på latsia . SÅ kosli at du fikk besøk og hjelp av konemor❤ Lillebror e jammen blitt stor💙 Nyt kvelden å slapp av🤗 Ønsker dokker en kjæmpe fin kveld 🤗

    11. Mennesker med overdreven selvironi.. gråter ved teppefall .. som Liza Minelli så vakkert synger om i den såre melodien «Send in the Clown.

    12. Litt av en dag! Puhhh!!!
      Ingen grunn til å bry seg om Kvinneguiden! Useriøst. Misunnelig. Patetisk osv osv

      Så stor lillebror er blitt! 🌞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg