Den hjemkomne Sønn

Min yngste sønn på jorden er i Alta noen dager og da blir det selfølgelig bergfiske med far. Ingen nåde her i gården. Vi fikk en helt fantastisk fin kveld nede på bergene. En kveld jeg kommer til å leve lenge på. Ikke voldsomt med fisk, men nok til at katta kan legge litt på seg ut over uka.

 

Ikke HVER dag man får fjordtorsk på 75 kg med fiskestang i Tollevika. Artig uansett. Når det rykker til og spreller spiller det liksom ingen rolle hvor stor fisken er.

 

Ikke samme fiskelykken på meg. Går helt greit. Liker egentlig ikke å få fisk. Mye artigere å stå time etter time uten et eneste napp. Folk er forskjellig.

 

Bror og søster. Hjerte.

 

Kjærest. Min Kjærest. Ble ikke noe på henne heller, men mulig det ordner seg litt senere i aften.

 

Hun leser visst tankene mine, slukker bålet og bestemmer at moroa er over. Vi skal hjem!

 

Ok ja, hun hadde visst andre planer. Her skal det produseres sitteunderlag av alle ting. Er jo tross alt bare sju måneder igjen til jul. Får se litt på tv jeg da. 😉

 

Neida, prøvde bare å være litt artig. Jeg har hatt en fantastisk kveld. Virkelig.

 

 

 

 

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg