Denne har jeg ventet på i hele mitt liv!

Reklame | EasyCheese.no

Jeg skal være helt ærlig med dere, for jeg får så utrolig mye rart dumpende i postkassa, at da de ringte fra et firma med det bokstavelig talt “cheesy” navnet  EasyCheese på sensommeren i fjor, så takket jeg egentlig bare høflig ja da de spurte om de kunne sende meg noen “revolusjonerende” osteklokker, (av alle ting), som de ville jeg skulle prøve. “Ja jøss”, send bare, sa jeg, (mest for å bli ferdig med samtalen), “så lover jeg å prøve denne geniale oppfinnelsen deres. Adjø.”

 

Noen dager senere kom de i posten, men jeg var opptatt med bokutgivelse og signeringsturne, så pakken ble egentlig liggende uåpnet i boden i ukesvis. Når du gir ut bok er det ikke osteklokker, uansett hvor geniale de enn måtte være, det første du tenker på. Ikke det andre, tredje eller fjortende heller…

 

Lang historie kort, det ble faktisk nesten jul før jeg pliktskyldigst fikk testet ut osteklokkene. De så svært enkle ut. Ingen løse deler som går i stykker i l løpet av et par dager. Bra!

 

Trødde ned et helt kilo, EasyCheese passer både kilos- og halvkilos oster), med hele Norges favorittost, Norvegia. (Det fungerer med Synnøve Finden også altså, men det tør jeg ikke skrive, for da får jeg bare Nord-Norske bønder på nakken igjen, ha ha. Er jo tross alt bare uker før jeg skal bli far igjen, og Konemor har vel egentlig nok å tenke på om jeg ikke skulle måtte avlyse fødselen pga. en høygaffel i ryggen…).

 

Joda, reklamen på EasyCheese.no holder definitivt det den lover. Etter hvert som man gnager seg nedover i osten, så er det bare å gi et lett trykk under, og osten presses oppover uten at du noen sinne trenger å ta i osten i det hele tatt. Genialt! Den løser også problemet med bunnen av osten, for den holder den helt stødig på plass slik at du faktisk kan høvle helt til det omtrent ikke er ost igjen.

 

Eneste problemet er at dette EasyCheese-konseptet kommer 15-20 år for sent! Jeg er veldig glad i alle mine barn, men det er ingen hemmelighet at jeg i en periode av livet hadde tre gutter som daglig voldtok kvitosten både til frokost og til kvelds. Hver dag gikk det nesten med et kilo, men halvparten la gjerne igjen i slintrer, strimler og rester etter at 6 ivrige, uerfarne guttehender, (som ingen visste hvor hadde vært), var ferdig med ugjerningen.

 

Nå har vi prøvd ut EasyCheese i over en måned. Vi bruker den til både kvitost, brunost og skivet kvitost. Det er faktisk intet mindre enn genialt! Osten er like fin, saftig og uberørt av menneskehender helt til den er spist opp. Hele opplegget består bare av to deler, en topp og en bunn, som omtrent er umulig å ødelegge da det ikke er noen slitedeler. Ingen skruer, fjærer eller annet ræl som alltid blir borte med tiden.

 

For oss late slabbedasker som ikke vasker mer enn vi absolutt må, så er det også et poeng at EasyCheese faktisk er selvrensende. (I alle fall hvis du har en oppvaskmaskin. Legg den inn i oppvaskmaskinen, lukk døren og en time senere er den gullende ren…)

 

Jeg anbefaler EasyCheese for alle som er glad i ost, men ikke like glad i engangsplast og ekle fingermerker.

 

PS! På samme måte som det (faktisk) står på pakken at man må ta plasten av grandiosaen før man steiker den, så gjør jeg oppmerksom på at det ikke nytter å hamre runde oster, kremoster eller tubeoster ned i EasyCheese og klage i ettertid på at den ikke fungerte så hygienisk som lovet. EasyCheese er kun tilpasset standard norske oster på størrelse med Norvegia, Jarlsberg, brunost og selvfølgelig tilsvarende fra Synnøve Finden.

 

RABATTKODE

Bruker du rabattkoden kokkejaevel10 så får du 10% rabatt på alle EasyCheese sine produkter ut januar. Det betyr at hvis du eksempelvis kjøper 1500 hvite EasyCheese så får du hele 37 350 kroner i rabatt. Dobler du havner du faktisk på en rabatt på nesten 75 000 kroner. Hvem trenger vel jobb når man nesten kan leve av å kjøpe osteklokker…

 

Det er ikke ofte jeg reklamerer for annet enn mine egne delikatesser, men dette produktet er så genialt at jeg oppriktig ønsker å anbefale det til alle. HER kan du kjøpe deg en EasyCheese med egen Kokkejævelrabatt.

 

Noen av dere har sikkert sikret deg en EasyCheese allerede. Del gjerne  dine erfaringer med produktet i kommentarfeltet 🙂 Jeg vil også prioritere å besvare spørsmål så fort jeg kan i hele dag hvis det er noe dere lurer på 🙂

 

-Kokkejævel

 

 

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg