Det er fortsatt helt uvirkelig!

 

 

Akkurat kommet hjem fra jobb. Situasjonen nå i sommer er, heldigvis, slik at jeg må presse meg gjennom så mange timer at jeg ikke en gang vil skrive det, men slik er det. Jeg syter ikke, men skriver det slik det er. Uten fargelegging,

 

Tablettene virker ikke i det i hele tatt. Har aldri hatt så vondt i hele mitt liv som jeg har nå. Det blir bare verre og verre. Klarer ikke en gang å glede meg skikkelig  over det som skjer nå. Det er trist. Veldig faktisk, for dette er vel egentlig det største som kan skje en ukjent forfatter.

 

Det jeg er aller mest stolt over denne førsteplassen er at VI har klart det selv uten hjelp fra en eneste avis, tv-program eller podcast, bare dere og meg. Det er fader meg godt gjort! Dere burde være stolte. Jeg takker dere for det dere har gjort. Dere er fantastiske!

 

Jeg skulle skrevet mye mer, men jeg klarer rett og slett ikke. Klokka er 20:15 og jeg må legge meg på sofaen. Skal ringe til legevakten i morgen hvis det er like ille, for slik som dette kan man ikke gå rundt. Det er umulim\mfklare

 

 

Tusen takk for at dere lese meg, selv når jeg er, la oss være ærlige, skikkelig dårlig!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

50 kommentarer
    1. Har skrevet det før; ta akupunktur, det vil mest sannsynlig hjelpe. Det er ingen kiropraktor som vil anbefale det, da de vil få færre pasienter til seg, naturlig nok. Men, god bedring uansett hva du gjør.

    2. Go’bedring til dæ🥰Syns allikevel du e sterk som har klart så masse m dårli helse.💪Mn som flere andre sir; legevakt neste. Du må ta vare på dæ sjøl å. Klare du ikke d går d galt m dæm rundt dæ å. Å nok 1 gang;Gratulere!🥂💐

    3. Du må få operasjon! Æ va sånn dær i februar! Klarte ikke å gå, kjæresten måtte bær mæ ut i bilen å kjøre på legevakta me mæ. Lå på sykehuset ett døgn før æ blei flydd til Tromsø å operert samme dag, dagen etter gikk æ sjøl igjenn! Håpe du får hjelp! Det e jo helt førrjævli å gå sånn dær😪😪 go bedring.

    4. – Vet akkurat hvordan du har det, og det blir verre før det blir bedre. Fikk selv et nytt liv etter operasjonen😇 God bedring 🙃

    5. Jeg kan skrive under på at nervesmerter er noe av det værste! Har selv stått i kø for prolapsoperasjon. Den dagen jeg fikk problemer med å tisse ble jeg sjeleglad: det betydde hasteoperasjon! Jeg kan ikke skjønne hvorfor de pøser på med de mengdene smertestillende istedet for å operere deg. Håper legevakta sender deg rett til sykehuset!!

      PS! Det er helt utrolig: smertene forsvant umiddelbart etter operasjonen!

    6. Syns du er en frisk pust å lese.
      Som utsagnet sier, Livet er en dans på roser, man kan ikke unngå tonene hver dag…
      God bedring, håper att du får noe som hjelper mot de værste smertetoktene.

    7. Tror det eneste du bør gjøre, er å ta helsen din på alvor. Det hjelper deg ikke å stappe i deg så mye kjemikalier, og jobbe så mye. Du er altfor verdifull💙ingen er uunnværlig💙selv ikke du💙

    8. Håper du kommer fort inn på legevakta, sånn kan du ikke ha det, e jo farlig også,når det blir sånne smerter blir en ukonsentrert på det som skal gjøres, ikke lett å være samboer heller når hun ser hvor vondt du har det.
      Håper du får ei god natt😴

      1. Nei, det er ikke lett for omgivelsene, spesielt ikke slik det var i går. Verste dagen så lang. Blir spennende ut over dagen i dag.I går hadde jeg ikke vondt da jeg sto opp. Det her jeg nå…

    9. Masse god bedring!
      Men det hjelper jo ikke på smertene dine!
      Kom deg på legevakten i morgen så de kanskje skjønner alvoret og sørger for at du kommer “under kniven” fortere enn fort!
      Styrkeklem fra trofast følger! 💞
      Klem også til din vakre Kjærest som tar vare på deg i denne tøffe perioden! 💞

      1. Tusen takk! Etter nærmere ettertanke så er det vel ikke så mye legevakta kan gjøre bortsett fra å stappe i meg noe enda sterkere. Tror jeg avventer. Ja, hun er flott. Prøver å ta vare på henne også. Den blinde stør den halte så og si 😉

    10. Det e på tide med et oppmuntringsdikt,
      trur pikede det kan hjelpe mot diverse vondta og gikt.
      Her skrives i omsorg og varme, æresord,
      eg slæng på litt «læsing» åsså, opp lenger nord.

      Sett her full av imponade over dine prestasjona,
      bære håpe at kontoan reinn full av milliona.
      Og glede meg stort over at du opplever suksess,
      du viser at du yter godt under et hælsikas press.

      Det synes å være mange (kasse)rolla å fylle,
      eg trur at du rett og slett kainn trylle.
      Kokk og forfatter, kjæreste og mainn,
      du e rett og slett ikkje sainn!

      Sånn, der va diktet mett ferdig, værsågo´
      håper det hjalp litt, no må eg på do😉

      Hilsen trofast følger❤️

    11. God bedring. Har vært i din situasjon. Det handlet om å finne den rette medisinkomboen som klarte å ta smertetoppen. Håper du får det nå. 🤞🍀

    12. Jeg fatter ikke hvordan du klarer å gjennomføre dagene med de smertene du har! Får helt vondt i meg når jeg leser hvordan du har det 😪 Fritt sykehusvalg, det må dæ være noen sykehus i landet som har kapasitet til å ta den operasjonen! Du kan ikke gå lengere med slike smerter!
      Fantastisk at du ligger på topp med boka di. Har lest den, og har anbefalt den til alle mine venner på FB. Ei god, trist, sterk og morsom bok 👏👏👏

    13. God bedring, er akkurat ferdig med boka du.å herre Gud du e god og skrive, så folkens løp og kjøp. Håper dere får en fin kveld og god helg.🌞🤩👍🦋🌼🤗👏👏

      1. Masse god bedring til deg , nå må du huske at uten helsa fungerer alt dette du har jobba for veldig dårlig. Håper du kommer til en vettug lege som klarer å sende deg videre i systemet på akutt grunnlag.
        Heier på deg 👏💐

    14. Å, veldig leit å høre! Sender deg store god bedring-tanker, og håper du får skikkelig hjelp veldig snart. ❤️

      Gode klemmer til deg og lille flokken din 🙂

    15. God bedring👏 Men kom deg på legevakta, du kan ikke fortsette å ha sånne smerter👎🏻 Du burde prøve å ikke jobbe i morgen og søndag👍 Skjønner at det IKKE er lett, men kan bli verre om du kommer til et punkt der du ikke klarer å jobbe i det hele tatt. Ha ei så god helg du klarer med kjærest😘

    16. Gratulerer masse 😊⚘⚘⚘ observerte dæ på fy fader tidligere i dag, så ikke godt ut 🙄 veldig god bedring og kom dæ no til legevakta fortest mulig ☝️☝️☝️ forresten gode bagetter 😋😋😋

    17. Gratulerer masse 😊⚘⚘⚘ observerte dæ på fy fader tidligere i dag, så ikke godt ut 🙄 veldig god bedring og kom dæ no til legevakta fortest mulig ☝️☝️☝️ forresten gode bagetter 😋😋😋

    18. Vi er mange som tenker på deg, men det hjelper så lite. Tips til deg, legevakta er til for deg også..faktisk døgnet rundt. Flott land vi lever i! Kan bare ønske deg god bedring.

    19. Huff å huff😣. Får så inderlig vondt av deg🤔. Du må bare komme deg fortest mulig til lege,dette går jo ikke an i lengden. Ønsker deg masse god bedring👍.

    20. Gratulerer.
      Synd du skal ha så vondt og ikke noe hjelper.
      Finnes det ikke en smerte klinikk på sykehuset som kan hjelpe deg.
      Se på hva du bruker av smertestillende om det er annet som kan hjelpe.
      Håper at du får kvilt dæ noe.
      Ha en fin kveld.

    21. Masse god bedring🙏, skjønner ikke hvordan du klarer å holde ut😳 Har i ettermiddag hatt den store gleden av å nyte nydelige måltider på Hoftepluss. Vi risikerte nesten både lappen, liv og helse for å rekke frem 🏍🏍😂😂, vi klarte det 😍 Lavvo Lars og Finnebiffen smakte alldeles nydelig 😋😋🥰 Har anbefalt dine spisesteder, maten og ikke minst boka di 👏👏👏 Lykke til med alt, og igjen; riktig god bedring 👍 Ta vare på helsa, du er viktig for din kjære familie, husk det.

      1. Masse god bedring til deg , nå må du huske at uten helsa fungerer alt dette du har jobba for veldig dårlig. Håper du kommer til en vettug lege som klarer å sende deg videre i systemet på akutt grunnlag.
        Heier på deg 👏💐

    22. Gratulere så masse 🙂 Det står respekt av å skrive en bestselger bok, drive to firmaer og blogge flere ganger daglig. Du må ta det litt mer med ro. Vet du sier det ikke er mulig, men du må eller så blir du ikke bedre. Er det ikke mer du kan delegere? Kanskje du må la kjærest gjesteblogge et par dager, sånn at du ihvertfall kan pause litt fra bloggen? Ring legevakta i morgen. Kanskje blir det hasteoperasjon, selv om det også er skummelt. Lykke til og god bedring

      1. Gratulerer med alt du får til😀Jeg er helt enig med Tove. Du går på akkord med deg selv, og det kan være kroppen sin måte å si ifra på.

    23. Huff.Er det ingen smerte klinikk på sykehuset .Du må jo få hjelp og vurdering av alle de tablettene du bruker.
      Håper du får kvilt dæ .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg