“Det er noen som har kastet noe ondt over deg!”

Vanvittig mye folk på lørdag. Jeg var ute blant bordene og ryddet kopper og fat. Nok å ta av for å si det slik. Plutselig kommer det en godt voksen mann bort til meg. Kjente an ikke fra før. “Hei! Det er noen som har kastet noe ondt over deg!” Han hadde lest bloggen og fulgt meg en stund og visste noe av det jeg har vært gjennom. Situasjonen tatt i betraktning visste han trolig også mye jeg aldri har fortalt om. Jeg måtte svare, som sant var, at tanken nok hadde slått meg opp til flere ganger. Mange andre som også har nevnt det. For et par måneder siden fikk jeg til og med et håndskrevet, anonymt brev der det i detalj sto skrevet om en svart skygge som fulgte meg, og denne skyggen ville meg slett ikke noe godt. Leste brevet alene nede i kjelleren på jobb og innrømmer at det gikk kaldt nedover ryggen på meg, men så egentlig ikke noen skygge. I brevet fulgte det med et par steiner som skulle beskytte meg. Jeg putta de i lomma, men vet ikke om det har gått oppover av den grunn.

 

Tilbake til denne mannen på lørdag. “Vil du jeg skal ta det bort?” spurte han. Ja, herregud, hvis du har krefter til å fjerne noe ondt som noen har kastet over meg, så sier jeg slett ikke nei takk. Jeg spurte, når han først var i gang liksom, om han kunne fjerne de neste umenneskelige smertene jeg har hatt i venstre skulder og høyre fot de siste ukene. Han sa at han var uskikker på skulderen, men foten var ikke umulig. Han skulle se hva han fikk til i løpet av ettermiddagen og at jeg kom til å merke det med en gang når han tok “det” bort.

 

Jeg merket ingenting. Hadde en trivelig lørdagskveld med Kjærest og Datter, men det var ikke noen merkbar endring i hverken sinntilstand, helse eller livssituasjon. Sovnet som vanlig på sofaen og gikk og la meg etter at Kjærest vekket meg og fikk jaget meg i seng.

 

Da jeg sto opp i morges hadde jeg like vondt i skulderen, men smertene i foten var fullstendig borte. De siste ukene har vært så ille at det er så vidt jeg har klart å stått oppreist. Smerten har gått helt fra midten av skinka til helt ned i leggen. Har ofte måtte lene jeg mot benken for å holde meg på bena og når jeg har kommet hjem fra jobb har jeg ikke klart noe annet enn å ligge på sofaen å hvile foten, men smertene har vært konstante enten foten hvilte eller ble brukt.

 

I dag merket jeg ingenting. Foten var helt fin og har vært det hele dagen. Ikke en gang en liten antydning til smerte. Hvis dette vedvarer er jeg overbevist om at det finnes mer mellom himmel og jord enn mange andre steder og jeg aldri mer skal spøke om folk som hevder de har evner som overgår den kjente fysikkens lover. Inn til videre vil jeg i alle fall tusen takk til denne ukjente mannen. Om ikke annet har du i alle fall gitt meg en skikkelig god dag uten smerter. Det betyr enormt.

 

Tusen takk!

 

Har noen av dere opplevd noe lignende?

 

 

 

50 kommentarer
    1. Heldig du som traff på denne mannen 💝
      Jeg har blitt fortalt av en kjent healer (9-10 år siden) at jeg har to svarte skikkelser med meg. Hun så dem som «pepperkakeskikkelser». Hun fikk dem ikke bort. Har ikke lyst til å ha dem med på slep i det hele tatt 🤭😱🙈 Helsen min har blitt verre og verre og jeg er nå helt ufør grunnet to ulike diagnoser. Den ene av dem er kronisk migrene. Skulle ønske jeg var så heldig å få møte ett slikt menneske jeg også 🤗

    2. Ja- for mange år siden fikk jeg meislet bort Hallux Valgus… ble sendt hjem fra Unn med 4 paralgin forte…. og hadde ikke noe smertestillende hjemme…. så da eg var fri – var smertene uutholdelige…. eg ulte som en prærieulv…. Fikk telefonnummer til en “runkail hos ei venninne- ringte han på ettermiddagen- han leste” til meg på telefonen- 10 min etter var smertene borte.

    3. Det har hent meg og. Hadde eksem og traff en mann fra Dyrøya i Troms og han strøk over eksemen og to dager etterpå var det borte. Har aldri hatt det senere, så ja det er mer mellom himmel og jord enn vi vet. 🌹

    4. Opptil flere ganger. Selv fikk jeg hjelp da jeg lå med kraftig prolaps i ryggen og jeg klarte ikke å røre meg. Dagen etter var jeg på jobb. Min mor var gjennom to hjerteinfarkter samt operasjon og var mer død enn levende. Alle på sykehuset i Tromsø var måpende, plutselig var hun oppegående og vi kunne reise hjem igjen etter to dager! <3

    5. Jeg er 100 % sikker på at min og søster sin kjære pappa ikke hadde levd i dag ettet legetabbe i hammerfest 2015. Han havnet i ecmo maskin å lå i koma i ca 3 mnd. Fikk nummer til en mann i rafsbotn. Æ ringte, lillesøss( hun et lege,) hun ringte å vår kjære mamma ringte denne flotte mannen. Han sa at hvis gud har bestemt seg for å hente hjem deres kjære kan jeg ikke gjøre noe. Men æ skal gjøre alt i min makt. Blodprsenten til pappavar så lav så lav, nyrene sluttet å fungere. Vi fikk beskjed gang på gang. Ta farvel han klarer ikke mere. Han hadde mange oprasjonet de 3 mnd han lå i koma. Men vi ringte vår pappas hjelpet gang på gang..å han ble stadig bedre helt til han fikk sepsis. Da sa legene nu er kroppen så sliten, men vi ringte. Vi fikk hjelp å dem på intensiv avd skjønte ingen ting. Men PAPPA som var mere død enn levende kom hjem til oss legene 30 kilo lettere, måtte lære seg å holde koppen på nytt. Han blir 76 i sep å kjører bil. Huskerpappa
      Sykepleier solveig på Unn Tromsø sa sally du må forberede dere på å følge kista hjem. Aldri sa æ han pappa lever å vi skal ha mef pappa hjem i livet. Å ja legene kløden sæ i hauet å skjønte ikke noe. Men min sterke pappa trur å vi trur. For dette skulle ikke vært mulig så nær døden han var. Så fra bunnen av våre hjerter takk for at du redda våres pappa,min mann, vår bestefar,svigerfar og oldefar..vi fikk ordna et maleri av en spesiell engel vi gavog j han som takk. Takk for gode ord, at du var ærlig mot oss hele veien. Uten deg hadde vi ikke hatt han ilag med oss. Å ja æ har tingt han når smertene er så sterke at æ ikke taklervdem sjøl. Å det har vært til stor hjelp. Vi ringte denne fantastiske mannen etter at noen gav oss tlf hannes. Så ja det er mye mellom himmel og jord. Bare å åpne sitt hjertevå tru. Legene sa sjæl han har fått hjelp utenfra.. så takk for at du berget pappa . Da vi var små rap unger sa vi æ hente han pappa for han en din pappa. Å vi har virkelig fått se hvor sterk våres pappa er.❤❤❤❤ ikke undervurder det er mere mellom himmelbå jprd enn vi aner. Hold on be strong. Styrke klæmma til dæ asbjørn,kjæreste og datter.

    6. Ikke blitt bedre nei? Da får vi ta neste steg, mulig æ må komme innom en kveld etter stengetid og føle litt på det mens det e stille, e alltid så mye støy når æ går forbi der. Men tror fremdeles det kommer utenfra. Han e sterk, men vi e sterkere!

    7. Ja, jeg er oppvokst m den derre lesinga. I alta. Nøyaktig som han som tilsnakket drg. Jeg har ikke bare opplevd, men sett akkurat hva som skjer når “det” går bort, eller noe rettes opp på noen måte.
      Hadde j vært drg, hadde j kvittet m med jævelnavnet brennkvikt. Å hylle jæveln enten du mener drt eller ikke- du mener d ikke- passerer ikke gratis i åndeverden. Bare le hvis du vil. Man tror hva man vil. Men j tenker…. Du bor i alta… Halve østsiden er vojst opp m gamlekara som hadde sine kunster. D er mange som vet hva j snakker om.
      J ønsker deg godt. Og håper skuldra ordner seg oxo.

        1. Helt enig æ å.Bannskap er
          Å påkalle djevelen,eller mørke ting.Å det navnet bærer mye møkk med sæ.Æ huske spiritisme sjøl om æ aldri gjort det.Det finnes en Gud(det gode) og en djevel(Den onde ).Disse kreftene skal man ikke tulle med.Æ håpe forøvrig du får en strålende dag!Du har mange kristne i Alta og gjorde kanskje et opprør ved å ta det navnet ?Uansett så mene æ ikke navnet kler dæ,men du e jo en grepa kar da.Kos dæ

    8. Det finnes definitivt mer mellom himmel og jord enn de fleste andre steder. Jeg har selv erfart det. Har blitt “lest” og plukket i fillebiter av en fremmed mann som ikke under noen omstendigheter kunne vite noe om meg, og sykehuspresten har fjernet ekstra beboere i vårt forrige hus.
      Så flott at du tok imot hjelp. Håper det varer ❤️

    9. Jeg vet hva en leser kan utrette, for oss var det vanlig å kontakte en leser hvis det var sykdom, smerte el andre ting. Kan de hjelpe så får en beskjed, hvis ikke for en vite det og. Jeg har 2 tlf.nr som er lagret.

    10. Jeg har hatt tanken på at det er noe ondt over meg…. I tidlig tenårene drev jeg og min vennegjeng med spiritisme.. Mange uforklarlige ting skjedde i det huset, særlig etter at vi startet med det… I senere tenårene opplevde jeg å bli voldtatt.. Merkelige var at han som voldtok meg hadde det samme fornavnet som han døde mannen vi opplevde å få kobtakt med gjennom spiritisme.. Min første kjærlighet er døde senere i trafikken.. Hadde ikke kobtakt den tiden det skjedde, men var svært glad i gutten.. Og jeg har i ettertid hatt problemer med å få barn, men fikk ett barn etter flere prøverørsforsøk… Har tenkt tanken at jeg er forbannet… Men føler meg nå velsignet for å ha fått verdens skjønneste barn! Søskenforsøk har derimot ikke gått helt veien frem til nå da..

    11. Klart det finnes mennesker med uvanlig sterk energi som kan hjelpe! 💚 Kanskje kan han løfte bort det onde over deg også.

    12. Fantastisk flott at han kunne hjelpe. Det er gode mennesker som har sånn kraft.
      Har flere ganger vært i kontakt med sånne, og skulle gjerne visst om noen som kan å hjelpe… ❤

    13. Med alt som har skjedd på jobben din så må æ jo si at det stedet burde du fått undersøkt. Vi nordlænninga som har vært ute en vinterdag før, har nok trua på at det kan være mer mellom himmel og jord enn vi ser.
      Artig reportasje i dagsrevyen.
      Forøvrig så bruka æ å stå i dusjen og pusse tenna samtidig😂
      Og nå forstår æ ka du meine m katta 🤪🤣
      Ha en fin uke som kjæm🤗

    14. Ja,har faktisk opplevd det mange ganga og er sikker på at jeg ikke kunne fungert uten. Smerter så jeg holdt på å bli gal,ja er nok litt gal også,men de forsvant gjennom telefonen som et trylleslag.

      De som har opplevd det slik,vet hva jeg snakker om. Det er en utrolig deilig følelse! Har blitt kvitt smerter gjennom natta også. Ikke alle som tror på slikt,men jeg har truffet noen som kan sine saker,så det virket på meg. Er en ganske så åpen person,så om det er derfor vites ikke,men glad for at det har hjulpet meg er jeg.

      Noen kan kaste gain ,og han du traff så det. Så mye du og dere har vært igjennom er det ikke usannsynlig. Prøv om du kan komme på hvem det skal være,og oppsøk vedkommende.

      Godt du ble bedre! Måtte det vare!!

    15. Ja, det finnes folk som kan hjelpe.. Det har jeg erfart sjøl,så det tror jeg på. Noen har fått det i gave, og samtidig fått en sjel som gir uten å berike seg på gaven.

    16. Din Guardian Angel!
      Han kommer nok igjen dersom han ser at du trenger det. 🥰
      Jeg er ikke kristen men at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi aner er jeg ikke i tvil om.
      Ønsker deg og din vakre Kjærest alt godt og krysser fingrene for at det går fint med deg! 💞

    17. Utrolig 😊👏 godt at det finnes slike godhjerta folk, og de som ganner “vondt” på folk, fortjener en intens og langvarig analkløe !! 😠

    18. Jeg hadde en veldig dårlig pasient for mange år siden, var nyutdannet sykepleier og tok noen vakter på nevrologisk avd. på sykehus. Pasienten var i slutten av 60 årene og sengeliggende, ikke kontaktbar og legene forsøkte å finne ut hva som feilte han. På kveldsvakta lørdagen skulle jeg inn å ta noen målinger, da hadde han besøk av en mann som mannens pårørende hadde ringt. Denne mannen tok meg i hånda, holdt den lenge og fortalte meg noe om meg som jeg gikk gjennom da, som ingen andre visste. Han skulle fikse det, sa han. Han fortalte meg også hva som feilte pasienten. Om morgenen dagen etter var min smerte og bekymring borte. Og da jeg kom på jobb gikk jeg forbi en mann som satt å leste avisa på avdelinga. Det var pasienten fra kvelden før. Som ville reise hjem fordi han plutselig var bedre. I journalen sto diagnosen som var satt, og som stemte med det mannen hadde fortalt meg kvelden før. Han ble noen dager til på avdelingen pga behandling.
      Senere i mitt yrkesliv har jeg tilfeldigvis møtt «leseren» to ganger til hos pasienter med store smerter og sykdom. Han tar aldri betalt, og jeg har hans nummer lagret på min mobil, for sikkerhets skyld.
      Jeg er oppvokst i en bygd der det å lese og stoppe blod er naturlig. Og er overbevist om at det finnes mer der enn vi kan forklare.

    19. Hadde så usannsynlig grusom tannpine, hadde fått ei gammel fylling trykt ned i tanna og fått betennelse. Ingenting hjalp, æ gikk bare fram og tilbake til Paracetboksen og følte at det va som fluor. Æ klarte ikkje å prate dag tre, hadde ikke sovet siste natta. Åt paracet hveranna time uten lindring (tåle ikke ibux).
      Æ lalla rundt i huset, sleit mæ i håret og va dårlig vert førr mor mi som va på besøk nordfra.
      Æ ringe t Trosten, sa ho.
      – Men Mamma, grynta æ fram, æ trur jo ikkje på sånn!
      Nei, du får tru som du vil, men no ringe æ!
      Modern e ganske bestemt innimella.
      Så ho fikk no ringe.
      En time etterpå gråt æ av glede, da letta det, og det holdt sæ smertefritt til æ hadde time hos tannlegen dagen etter.
      Trosten kan sitt ❤️

    20. Ja, har opplevd at ting blir bedre når noen har sagt at de skal hjelpe. Utrulig, men sant! Så vær glad for at du får hjelp, du skal se at livet blir lettere heretter. Klem til hele din lille familie,

    21. Det er rart med det rare. Finnes noe mellom himmel og jord. Ha en super kveld med kjæresten og datter.🌞🤗🌹👍

    22. Selvfølgelig e det mere mellom himmel og jord enn vi ane. Det e det ingen tvil om..
      Har selv blitt heala, fått rensa hus og blitt lest som person. Han som lest mæ, han visste absolutt alt om meg.. Ting som bare eg visst.. Helt utrolig.

    23. Har opplevd det mange ganger å tar kontakt med folk som healer når æ har vondt som leger ikke får eller kan gjøre noe med å di fleste gangene forsvinner smertene.Æ har alltid trudd på sånt kan man si å er man åpen så kan det hjelpe. Håper det vedvarer for din del å om det kommer tilbake så kan du jo ta kontakt med denne mannen igjen for noen gang må det flere healinger til før det blir borte. Lykke til å god bedring .

    24. Ja, denne uka, etter å bli anbefalt å ta kontakt med en “leser”. Hos meg var det høyre skulder og håndledd..helt forferdelig…siden september i fjor. Ble bedre over natta og enda bedre nå etter 5 dager, så ja det er mer mellom himmel og jord enn vi ane. Hilsen også en skeptiker🤔

      1. Med alt som har skjedd på jobben din så må æ jo si at det stedet burde du fått undersøkt. Vi nordlænninga som har vært ute en vinterdag før, har nok trua på at det kan være mer mellom himmel og jord enn vi ser.
        Artig reportasje i dagsrevyen.
        Forøvrig så bruka æ å stå i dusjen og pusse tenna samtidig😂
        Og nå forstår æ ka du meine m katta 🤪🤣
        Ha en fin uke som kjæm🤗

        1. Det ER faktisk noe på Amfi. Flere som har merket rare ting som skjer, også en i min nære relasjon, som har hatt par jobber der. Noen hadde kontaktet Åndenes makt, men senterleder nektet dem å komme dit.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg