Det er på tide å sende et hjerte tilbake!

Det er på tide å gi noe tilbake! Her i Finnmark er det fineste du kan gi et annet menneske, i alle fall det dyreste, et tørka reinhjerte. Det er godt. Det er eksklusivt. Det sier mer enn tusen ord.

 

Kjærest og jeg har blitt vist så overveldende mye omtanke fra absolutt hele landet de siste månedene. Det har varmet oss så enormt og hjulpet oss gjennom den tøffeste tiden på en måte dere ikke kan forestille dere. Vi har ingen mulighet til å takke hver og en av dere personlig, dessverre, men vi har kjøpt inn 14 tørka reinhjerter, en for hver dag vi fikk i solen, som vi vil gi til dere.

 

Skriv navn og adresse i kommentarfeltet, så trekker jeg ut de fjorten som får dette lille symbolet på vår takknemlighet. Sender naturligvis hjertet til deg fraktfritt. Det har du så fortjent! Det er ikke mye, men det er det beste vi kan gi.

 

Det er på tide å sende et hjerte tilbake <3

438 kommentarer
    1. Jeg håper du kan gi et reinhjerte til Lan Phan i Breverudtunet 26, 9513 Alta, for å være en snill bonusmor til guttene mine. De er veldig glade i henne!

    2. Åhhh dokker e hærlig😍hvis æ sku vinne vil æ ønske at min bror Tor-Harald Eriksen som bor i Eiby i Alta sku fått den😍

    3. Jaaa takket gjerne ja til favoritten! Varme tanker fra sjøsame i sør!

      Hege Hansen
      Kullbrennervegen 4
      2055 Nordkisa

    4. Ett rødt, helt ❤ e det fineste å få i kommentarfeltet , men det aller bæste e ett tørka reinhjerte, fordi det kan spises, nytes og smaker bæst av alle hjerter👍 Takk førr en hærlig blogg å følge. Min adr e: Mette J-Vik, Utsikten 14 , 9151 Storslett❤

    5. Så spennende, skulle jeg vinne håper jeg du sender med oppskrift. Jeg har aldri en gang sett ett reinhjerte..
      jeg har fulgt deg en stund, og du tar meg igjennom hele følelsesregisteret. Det er godt gjort.
      Jeg er dessverre nødt til å ta stort hensyn til personvern og holde min adresse unntatt offentligheten. Sender deg gjerne til deg privat da, hvis det blir aktuelt 🙂

    6. Ja takk veldig gjerne 😍 hilsen tidligere Alta beboer 😊 adressa om æ vinn e: Bryggeriveien 9, 1727 Sarpsborg.

    7. Jeg har aldri fulgt en eneste blogg tidligere, ofte fordi det ekte mennesket aldri var å spore i en eneste blogg.
      Fasaden var pent pyntet på, strigla og sparkla. Planlagt, nesten desperat konkurrerende mot det perfekte, konflikter og drama og et syn på livet og dets utfordringer og gleder, som jeg ikke kunne kjenne meg igjen i. Og, så selvhøytidelig og blottet for selvironi, galgenhumor, og sprell at det nesten var som å lese om en robot av kjøtt og bein.

      Til jeg fikk tips fra min ektefelle om å følge deg. Jeg har ledd så jeg griner, aldri hatt så lyst til å gi noe mennesker en klem og støtte, og samtidig kjent meg igjen i det du skriver. I en flott vri med oppskrifter, tips og fantastiske råvarer.
      Og, et vemodig savn etter fantastisk vakre og ville Finnmark. Jeg ble født der og vokste opp der i barndomsårene før vi måtte flytte. En av de mest fantastiske minnene jeg har er hytta til søss og gufar, alene med dem og all myggen selvfølgelig, og reinhjerte. Det gjorde alle myggstikkene verdt det!
      Reinhjerte har jeg ikke smakt siden jeg var barn og besøkte søss, og om jeg ikke kan få ett, så vil jeg kjøpe et fra deg og få det sendt til Trøndelag.
      Bare for å få minnet av snø, nordlys, en stjernehimmel så klar og stor, en midnattsol så brennende rød at en mister pusten og bestemor… Min gode, varme og lune bestemor.

      Maria Hegge
      Vassbygdvegen 264
      7512 Stjørdal

      Blir jeg ikke trukket, vil jeg gjerne kjøpe ett.

    8. Fredrik Kolberg
      Andreasvegen 4
      7900 rørvik

      Om ikke jeg er en av de utvalgte, vill jeg gjerne kjøpe 1 hjerte 😊 om det er mulig.

    9. Så snilt gjort:) Elsker reinhjerter og heldig er de som vinner👏
      Aud Trosten
      Skaidiveien 23
      9845 Tana

    10. Det hadde vært fantastisk å vunnet, det er jo såååååå godt 🥰 camilla lundli, grønåsvn 18, 8219 fauske

    11. Wow…..her er det mange som ønsker seg gaven fra deg 💕😊. Mitt ønske er at min kjære Arild får dette i 60 årsgave. Han trenger virkelig denne oppmuntringen, litt vanskelig å fortelle uten å utlevere. Du er fantastisk som deler din historie med oss, men jeg kan ikke dele min historie fordi jeg har ikke innhentet tillatelse fra de nærmeste 💏.
      Ønsker deg og dine en fantastisk flott kveld 😍.

    12. En utflytta Altaværing hadde satt stor pris på et reinhjerte🥰

      Gåsøveien 12
      3160 Stokke

    13. Æ like ikke reinhjerte, men har fløtta sørover for nån år siden så det hadde vært gøy å servere søringan. hihi.
      Vikaneveien 87, 1621 Gressvik.

    14. ❤️ 2 av mine er dette året på Alta Folkehøgskole, Elise som «stipp»(2.årselev) og Tanja som elev. Begge på hundekjøring. De tar svært gjerne imot om jeg er en av de heldige. Adr. Øytunveien 101 ❤️

    15. Jeg leser din blogg d er godt å lese. Jeg synes min sønn på 1.5 år kan vinne han er glad i viltkjøtt og kortreist mat gjerne noe vi lager av dine oppskrifter.
      Oliver Kristiansen
      Sjøbakkvegen 37
      7985 Foldereid

    16. Helt utrolig !
      Aldri hadde jeg trodd at noen skulle klare å få meg til å lese blogg.
      Og aldri i verden om jeg noen gang skulle skrive kommentarer til en blogg !
      Men her sitter jeg da.
      Utflyttet Altaværing i sør.
      Sikler mens jeg skriver .
      Er så desperat etter ett tørka reinhjerte .
      Skal jeg tigge, smiske eller prøve og bedåre ?
      Nei, jeg får vise litt påtatt tålmodighet .
      Legger igjen min adressen , og håper jeg er en av de heldige :

      Løveåsen 34.
      3280 Tjodalyng

    17. Jeg er spent på fortsettelse, på boken, på TV-program, på blogg og alt! Du skriver gripende, morsomt, rørende og jeg blir oppriktig fanget av «historien» du forteller.
      Lykke til videre!
      Mannen i huset elsker tørket reinhjerte, derfor: Kristin Vebenstad, Glomstubben 3, 1927 Rånåsfoss.

      Lykke til og hold beina på jorda!

    18. Så koselig og raust av dåkker toan❤️
      Om æ sku være en a de heldige vil æ gjerna gje det til mine 3 ❤️i Talvik.
      Daniel, Trym & Inger Korbi ❤️❤️❤️
      Ei god hælg ønskes fra Sortland🍁

    19. Frøy Isaksen
      Holmenkollveien 79K
      0784 Oslo

      Du gir masse hver dag via bloggen og via de to stedene dine 🙏☺️ Tusen takk for det!

    20. Fast lesing av bloggen din hver morgen 😁 Beste start på dagen 👍
      Marie Andersen, Hattemakerlia 163, 2019 Skedsmokorset

    21. Takk for herlig lesing! Dagens høydepunkt:-) Min hjerteadresse er: Tine Kristoffersen, Mellomvegen 58, 9007 Tromsø. Lykke til med bloggen videre!❤

    22. Wow, tenk å fått pakke i posten fra selveste Kokkejævel og Kjærest 😍. Har aldri smakt reinhjerte, så det hadde jo vært veldig artig å smake på 😋
      Har vært mye latter og mange tårer i tiden jeg har fulgt deg. Første og eneste bloggen jeg leser👍. Ønsker dere begge alt det beste i tiden som kommer 💕.
      Kyrkjevegen 53, 4110 Forsand

    23. Ikke smakt før.
      Skulle vært spennende å smak.
      Anne Lise Ellingsen Løvli
      Kanalveien 2b
      8030 Bodø

    24. <3

      Sigve nilsen

      Planetvegen 12 9024 tomasjorde Evt Sigve Nilsen(Wenke Nilsen) Blokkebærveien 47 9514 Alta

    25. Åhhhh, noe av det beste jeg vet 😍 Idun wilhelmsen, Leil 308, Gullvegen 22, 9022 Krokelvdalen

    26. Dere er så fine hjertemennesker 🤩 takker for sjangsen til å vinne noe som frupigalopps gjeng liker 😍🤩 og frupigalopp heter Hanne Pedersen, og bor på en gård som produserer geitmelk , med adresse solvollveien 19 , 9046 oteren

    27. Ojjjjjj.😍 Det hadd vøre skikkelig stas å få smak reinhjerte🥰🍀🍀🍀Huginveien 39, 3518 Hønefoss🍀

    28. Ojjjjjj.😍 Det hadd vøre skikkelig stas å få smak reinhjerte🥰🍀🍀🍀Huginveien 39, 3518 Hønefoss🍀

    29. Så fantastisk snillt!😍

      Hvis æ vinn kan mamma komme innom Amfi å hente, siden æ bor litt langt unna😊

    30. For en fantastisk ærlig og nær blogg❤️

      Fordi hun fortjener det håper jeg Barbro Vikan Brede, Åmotshagan 40, 2022 Gjerdrum er så heldig å bli trukket ut☺️

      Jeg vet at hun digger bloggen din, så jeg håper hun ikke ser dette😅

    31. Ligg på sykehus, hjemreise til uka. Da hadde det vært godt å ha et reinhjerte å dele med de som kommer på sykebesøk restitusjonstida 😀😍

    32. Det har jeg aldri smakt før,så det er på tide 🙂 <3
      Tove Wiggen
      Jørgen Hegstadsvei 8b
      7089 Heimdal

    33. Hadde vært artig å smakt på 🥰 Hvis jeg vinner skal jeg dele med familien, som heller ikke har smakt på det før ❤

      Liv Randi Klausen
      Rønholtveien 129
      3967 STATHELLE

    34. Mi søster; Marit Fardal, Hamrane 26, 5704 Voss.
      Ho jobba med deg på Alfa Omega i tidleg 2000 talet… husker ikje heilt når, da eg budde utanlands på den tida.

    35. Hørtes helt nydelig ut 😊 Elsker tørka reinkjøtt men aldri smakt tørka reinhjerte ❤️ Koselig å følge dere på Bloggen og Facebook 😊

      Klem fra Ishavsbyen ❤️
      Ishavsvegen 25, 9010 Tromsø

    36. Fantastisk fint av dere❤ Veldig glad i tørket reinhjerte, er så heldig å ha i fryseren 😋

    37. Fantastisk fint av dere❤ Veldig glad i tørket reinhjerte, er så heldig å ha i fryseren 😋

    38. Hadde æ vunnet, ville æ gitt det til min pappa som har det største hjerte æ vet om <3

      Blir æ heldige sender æ adressen på mail;)

    39. Det hadde vært helt fantastisk å kunne får hjerte😃tenker det hadde vært kos rundt bålet på hytta ilage gode hyttenaboer😻
      Sigrid A. Solli, Riseveien 40a, 8404 Sortland 😃

    40. Synes dere fortjener både hjerter og stjerner! Reinhjerte har jeg aldri smakt, så dersom jeg skulle være så heldig å bli trukket ut er det kanskje best å legge ved en bruksanvisning 😀

      Laila Ulvseth
      Labråten 81
      1614 Fredrikstad

    41. Å det hadde vert supert å få smake – slike delikatesser får man ikke tak i her
      Stå på – eneste blogg jeg leser er din👌
      Gratulere med frieri og kommende bryllup – du fortjene masse glede nå
      Mona Nesse
      Dalavegen
      6885 Årdalstangen

    42. Det har jeg så lyst til å vinne! Sønnen min på 10 ønsker seg tørka reinhjerte😍

      Vår adresse er Tone Nyland
      Slettveien 23
      8890 Leirfjord

    43. Alt det beste til dere ❤ Moro å lese bloggen din og høre hvordan livene deres utvikler seg.

      May Beate Oppgård, Vei 232.247, 9170 Longyearbyen

    44. Så koselig 😍❤️👍🏻
      Vi elsker tørka reinhjerte.
      Jeg kan hente på Hoftepluss om jeg er den heldige for vi bor i Alta.
      Klem fra Liv Håkonsen

    45. Hvis jeg er så heldig å bli trukket ut, så vil jeg gi hjertet til en kokkejævel jeg kjenner som er alvorlig syk. Han trenger en skikkelig oppmuntring.

    46. Det hadde vært herlig! Ønsker dere alt godt. 😊 Hvis jeg skulle være heldig, Helene Ihler Østvold, Furnesvegen 124b, 2318 Hamar.

    47. SÅ flott ❤️skulle æ bli den heldige vinneren ønsker æ at du gir den til en som ikke har så mye ❤️

    48. Har fulgt deg flere år. Du skriver veldig godt🙂
      Rune Bjerkeseth
      Omagata 25
      6516 Kristiansund

    49. Åå du salige😋♥️ det beste æ veit om.glede mæ hver dag til å lese bloggen. Marion eriksen 9161 burfjord

    50. 👍
      Sku æ bli trukket ut, så vil æ gi det videre til en institusjon/avd i nærområdet ditt (som du/kjærest kan velge ut.)

      Nina

    51. Nå ble jeg rørt❤️Så ufattelig fint av dere. Jeg har ikke fulgt deg lenge. Men fulgt deg tett etter at jeg fant bloggen din på FB. Min adresse er Påskeveien 31, 4823 Nedenes. Ønsker dere en fin kveld!

    52. Det er fint å følge deg på Facebook og blogg, din evne til å skrive og formidle er en gave du har, som jeg er glad du deler med oss! 🥰 Reinhjerte er noe av det beste som finnes! 😍 Ville blitt utrolig glad hvis jeg hadde blitt valgt! 🥰 Elisabeth G. Aamaas, Måsvikremvegen 65, 6487 Harøy

    53. Jeg elsker å lese bloggen din, og jeg elsker tørka reinhjerte 😍👌🎶❤️
      Beate Fredriksen
      Langesundveien 609
      9130 Hansnes.
      Klæm ❤️

    54. Åh, som (forlengst) utflytta Finnmarking har jeg vært oppvokst med det, spises altfor sjelden!
      Evy Skare
      Heggvegen 12
      7059 Jakobsli

    55. Det har vært flott å følge deg og det du deler💕 Gaven din er virkelig generøs. Hvis jeg vinner, ønsker jeg å gi den videre til onkel Arnulf som bor på Kronstad (🤞). Det var nemlig han som spanderte reinhjerte første gang jeg smakte det. Det smakte nydelig! Han har også gitt meg og familien min mulighet til å oppleve Altaelva og fisket der. Helt fantastisk flott🛶!! Siste gang var i sommer, da vi var på slektstreff i Alta. Ikke bare det, han stiller også hus og bil til disposisjon, så vi kan farte rundt, og besøke slekt og venner i Hammerfest og på Sørøya 😊 (vi kommer med fly) Hilsen Elin i Stavern 😊

    56. Håper jeg vinner et hjerte, til tross for at jeg ikke legger ut navn og adresse åpent her 🙂 Du får det selvfølgelig hvis jeg blir en av de heldige 🤗🤠

    57. Jorunn Isaksen Aasheim
      No blei æ jo sist på lista🤪så æ har vel ikke tjans i havet😊men æ prøve no allikavel🥳Du e no bra snill som premiere tilhængeran dine👍🏻👏🏻
      Adr:Adalsvn 14 A
      3185 Skoppum

    58. Hadde vært godt med tørka reinhjerte og kose seg med nå på høsten 😍 Sara Nordlie Paulsen, sangsvanelia 34B, 2032 Maura er min adresse

    59. Det hadde vært fint å få gi til min kjære, som er fra Alta.
      Bente Katrine Søberg
      Tjønnmoen 36
      7370 Brekkebygd
      💕

    60. Det hadde vært stas, og mannen min hadde blitt veldig glad 🥰

      Airin Wenberg
      Kystveien 341
      8150 Ørnes

    61. ❤️ Cathrine Heggelund, grågåsveien 8, 4318 Sandnes.
      For en flott ting å gi tilbake. Ønsker deg og dine alt godt ❤️

    62. Jeg vil gjerne at min man Bengt Ole Ekrem skal få reinhjertet hvis du trekker meg. Han fortjener det virkelig fordi han elsker denne delikatessen, og fordi jeg drar uten ham til Egypt i stedet for å dra til Alta og shoppe delikatesser til ham fra Hoftepluss 🌞🏖 Hilsen Beate Ekrem, p.b. 427, 9770 Mehamn

    63. Dåkker e både hjertegod og sjenerøs <3 Hvis æ skulle være så heldig å bli trukket så ville min samboer og sønnen min som elske reinhjerte bli vældig gla!

      Rita Vejle
      Vestbyvegen 68
      2022
      Gjerdrum

    64. Takk til deg for at du deler det som er viktig! Vennlig hilsen Birgitte Karlsen, Seljefløyten 26, 1346 Gjettum

    65. Ingenting hadde gledet meg mer enn å kunne dele det med min bonus sønn på 10 år,som elsker reinhjerte ♥️
      Dere er fantastiske 😍
      Stine Grande Vik,
      Langøra 3,
      7822 Bangsund

    66. Det var en veldig fin og symbolsk handling. Nå har jeg ikke kunnskapen om tørka reinsdyrhjerte, så jeg vil at om jeg skulle vinne her – at hjertet skal gå til dere to. For en vakker kveld for bare dere to-sammen <3.

    67. Hvis jeg blir trukket ut, vil jeg at min sønn Per Isak og hans samboer Felicia, skal få det. Per Isak Norvang, Røsslyngvn. 3 f, Alta. De har fortjent et hjerte.

    68. Du e tvers gjennom god❣ja,kjærest åsså😊hadde vært nydelig med reinhjerte altså..de nåt hele min familie like kjæmpegodt….Randi i Burfjord.

    69. Herlighet!😍 I sommer flyttet jeg fra Finnmarksvidda til Sunnmøre, så kanskje jeg ikke helt fortjener et reinhjerte, men du og du kor godt det hadde vært😀
      Aili Skum
      Myrvågtoppen 78B
      6080 Gurskøy

    70. Du og du. Et tørka reinhjerte fra selveste Kokkejævel og Kjærest. Det hadde vært noe for ei matglad kjerring fra Hønefoss.
      Da kunne Gamle Gubben Grå og jeg ha kost oss med et herremåltid og endelig fått feira sølvbryllupsdagen vår. Jeg var jo opptatt med valgvake på selve sølvbryllupsdagen.
      Adressen er: Brit H W Bøhler, Sørflatveien 17, 3516 Hønefoss

    71. Så utolig koselig ❤️ jeg vil gjerne være med på trekningen
      Hvis jeg skulle være så heldig å være en av vinnerne, så
      legg gjerne en kommentar på bloggen min – eller på e-post
      adressen min her… da jeg ikke vil legge ut navn og adresse
      her ❤️ Takk for at du er så raus

    72. For en fin gest ❤️, og ikke minst en flott symbolikk ❤️! Men ved å slippe oss inn i livet deres så fortjener dere hvert hjerte dere får! ❤️ Skulle jeg være så heldig, å få smake noe jeg aldri har smakt, så er adressen Åsenveien 243, 8540 Ballangen.

    73. Så koselig tanke å skulle motta et hjerte fra deg 🙂
      Vi røyker selv og vet hvor ugudelig godt det er 🙂

      Lykke til alle dere som ønsker å vinne et hjerte:)

      <3

    74. Å det hadde vært godt og smakt ❤️Har aldri spist tørka reinhjerte❤️Mary- Ann Olsen Storvannsveien 34 9603 Hammerfest

    75. Så fint❤️
      Det kommer nåkk til å glede mange hjerter😊
      Om jeg blir den heldige ønsker jeg at det blir sendt til min pappa Tor Birger Grønnum 9585 Sandland. ❤️

    76. Marius Hagerup Bergmo
      Send meg bare en melding på Facebook for adressen min, om du plutselig trenger den 🙂

    77. Så hyggelig gjort av dere🥰 Gratulerer så masse til de som blir de heldige vinnerne🤩

      Bregnevegen 5
      8250 Rognan

    78. Det hadde vært supert å kunne la venner få smake denne delikatessen her på Vestlandet. Er selv fra Finnmark og vet hvor fantastisk denne råvaren er.

    79. Da håper jeg at jeg blir den heldige vinner av ett hjerte. Jeg bor i Sollivegen 10 B, 4051 Sola

    80. Unne dkr alt godt! Hærlig å lese bloggen din😊 Sier ja takk til tørka reinhjerte😍
      Hilsen Gunni K Amundal
      Stihaugen 34
      7170 Åfjord

    81. Tørka reinhjerte e mange år sia man har smakt 😊
      Takk for at du dele så mye, både på blokk å tidliger på FB.
      Min adresse e Leirbogveien 5 9310 SØRREISA

    82. Vet du, at jeg begynte å følge deg var på grunn av en konkurranse som denne, men det var nok fenalår om jeg ikke husker feil 😅 Har siden da fulgt deg og lest hvert et inlegg på facebook 😄 du er bare hærlig! ❤️

      Marte Storå,
      Galnåsmyra 5A
      8022 Bodø

    83. Tusen takk for eventuell gave som kan sendes eller hentes ved anledning av Ann Inger Simonsen, Piera Biret geaidnu 5, 9730 Karasjok. Ha en fortsatt fin dag🌹

    84. Beste som finnes, i følge min sønn på 8 år❤️ om eg e heldig å vinne e adressen
      Sandra Halvorsen
      Idrettsvegen 3
      9152 Sørkjosen

    85. Dokker to har et hjerte av gull 🧡⭐️🧡
      Takk for at dokker deler livet dokkers med oss🥰

    86. Det hadde vært perfekt ettersom eg har plana om å teste ut det bålbakte nammelåret me marsipanremulade ☺️ Tørka reinhjerte e nemli ikkje så alt førr lett å få ta i akkurat her 😊

      Gunn Paulsen
      Brøstadbakken 46
      9311 Brøstadbotn

    87. Hei av mange forskjellige grunner, kan æ ikke legge igjen adressen min her. Men vil jo gjerne være med😁 Så hvis æ blir trekt ut, kan du kontakte mæ på mail eller p.m på Facebook 🙂

    88. Ja takk. Tørka reinhjerte e snadder.

      Repparfjord
      9620 Kvalsund

      Men om æ vinn, så kan æ komme over fjellet å hente 🙂

    89. Oi så gøy! Aldri smakt før, men elsker å smake nye og spennende ting.
      Morsomt å følge deg, og såå gøy at du smalt opp på bloggtoppen over alle gakk gakk leppedamer. Stå på!
      Mvh
      Monica Bjarås
      Hagabakken 24
      3189 Horten

    90. Så utruli flott gjort av dokker ❤️ Men dokker fortjene alle hjertan dokker har fått og enda flere..dokker har satt ord, tanka og følelsa på det værst tenkelige førr alle oss foreldre…❤️

    91. For en gave da❤️ Det har jeg ikke smakt siden jeg var barn☺️
      Det at du deler det vanskeligste som skjer i livet er bra sterkt gjort. Hadde bare jeg vært så modig engang for lenge siden❤️
      Jeanette Knedahl
      Haslerudvegen 31
      3825 Lunde

    92. Å det er snadder da😍🤩

      Dere har fortjent hvert et hjerte sendt til dere❤️❤️ Sterkt og dele glede og sorg på den måten.Masse lykke til videre i livet,jeg følger dere på veien🌺 Klem

      Kate Anita Sundsethaug
      Hevlesvegen 45
      7340 Oppdal

    93. Hadde vært spennende å få smakt på delikatessen. Lisbeth Henriksen, Vetletveitvegen 32, 5614 Ålvik.

    94. Hadde vært så gøy å smake denne delikatessen! Lykke til videre til deg og kjærest!

      Pernille St. Ulset
      Kong Inges gt 45
      7052 Trondheim

    95. Har masse selv, så jeg treng ikke! Men du dæven du er god asså! Trur ingen forventer dette, du gir jo så mye bare ved å skrive! ❤

    96. Et tørka reinhjerte, snadder.
      Takk for at du deler både hjerte, oppskrifter og ikke minst om livet.
      Artig å lese gjennom her å se kor spredt rundt i landet folket som er her bor.
      Et evt vinnerhjerte kan sendes til Johansen, storfjellveien 126, 9601 Hammerfest.

    97. ❤️ fra Kristiansund
      Skulle jeg være en av de heldige, og siden jeg kommer fra Årviksand ut på Arnøy i Skjervøy kommune, håper jeg på en pakke til denne adressen 👍🏻👍🏻👍🏻
      Nedre Enggate 5
      6509 Kristiansund

    98. Åh! som Finnmarking har jeg i alle år vært vant til å spise tørka reinhjerte.. Men her jeg bor nå er det umulig å få tak ikke. Så det er kun når jeg er hjemme hos Bestemor i Karasjok at jeg meg en smak.. I år har det ikke blitt noen turer dit, så håper heller at et lite stykke Finnmark kan komme til meg da. 🙂 Stå på! Hilsen Linda Pedersen, Grovikstien 10, 4635 Kr. Sand 🙂

    99. D hadde vært fantastisk å fådd ❤️ Du e bære hærlig og snill ❤️

    100. Så flott gjort av dåkker😀💗
      Du skriv så flott om kvardagen’s store og små opp og nedtura, utfordringe, gleda og sorga👌😊
      Faktisk den første bloggen eg har følgt med på😀
      Skolealleen 3a, 8610 Mo i Rana

    101. Om jeg skulle være en av de heldige av ett hjerte, vil æ gi hjerte videre til mine to barnebarnhjeter i Trondheim som æ ser altfor skjeldent. Catrine og Sander Wagelid Olsen. Adr: Bratsbergveien 458, 4039 Trondheim

    102. Du gir hver dag til oss alle som følger deg på bloggen. Og nå gir du enda mer.
      Hadde vært så hyggelig å fått smake reinhjerte for første gang.
      Mvh
      Lisbeth Bakksjø
      Tjøllinggaten 36
      3112 Tønsberg.

    103. Flott tiltak 👍😊
      Hvis jeg er heldig, kjøper du deg en riktig god øl eller ei rødvinsflaske og deler hjertet med Kjærest.

    104. Åhhh gjerne! Har kjøpt det av deg flere ganger og tatt med ned til Grimstad – til stor begeistring for våre venner!!!
      Mette Birkedahl
      Batteriveien 17
      4878 Grimstad

    105. Ja takk❤️Det hadde mannen min, finnmarkingen❤️, likt❤️Mvh Anne Tone L Jenssen, Lustravegen 4855, 6877 Fortun

    106. Åååå det hadde smakt, lenge siden æ har spist 😋 Janita utsi Torp, busterudkleiva 8 1778 Halden 🤗 ps.så utrolig artig å lese bloggen din😊

    107. Hvis jeg er en av de heldige kan reinhjertet sendes til:

      Ørjan Johnsen Daleng
      Malmvegen 92
      9022 Krokelvdalen

    108. Mine to døtre i Alta nyter godt av Hoftepluss og Fyfaders lekkerheter, men hun i Oslo er for langt unna. Og de alle liker tørka reinhjerte.
      Tenk om hun i Oslobyen kunne blitt trukket ut. Vi får se om lykken og hell står henne bi.

      Hilsen mammaen med telefonnr 92235522 som gir detaljert adresse hvis aktuelt.

      Takk for at du fins👍🌺

    109. Hvis jeg blir trukket ut vil jeg at du skal sende det til Helene Forsberg. Evt kan hun vel stikke innom og hente det selv 😉❤

    110. Åh det hadde vært bra snaddergodt å kunne servert min kjære ❤️
      Kan sendes Hilde-Sofie Hansen Strandvegen 8b 9151 Storslett

    111. Åååå.. D e så godt!😍Må bare si 1000 takk om æ vinn!❤Mn go tanke å trur alle her fortjene d❤

    112. Den delikatessen som du nå vil dele ut av fikk jeg første gang smake i Alta. Siden har jeg hatt smaken i mitt minne, mmmm 😋 utflytta Finnmarking, fra nord til vest 💜 Elisabeth Jansen Bruskedalsreset 178, 5115 Ulset

    113. Har jeg aldri smakt 🤔🤷🏻‍♀️

      Madeleine Lindvik Løset
      Skredeveien 133
      6779 Holmøyane

      🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

    114. Har hørt at tørka reinhjerte er sabla godt, men jeg har aldri smakt. Har veldig lyst å smake! ☺️
      …sa ho med Lofot-klemmen ☺️
      Gøril Larsen, Sundveien 58,8384 Sund i Lofoten

    115. Heldig de som får enn sånn fin gave… e jo bære så utrulig godt.

      Vente spent på næste innlegg på bloggen! 🙂

      Sølvi Haugland, Kleiva 5, 9440 Evenskjer.

    116. Gu’ så storhjerta! Lenge siden æ har smakt nåkka så hjertelig godt!

      Hjertelig hilsen fra mæ.

      Hanne Lund
      Harry Fetts vei 7a
      0667 Oslo

    117. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😊❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

      Klemmer fra eks-sambygding fra Sigerfjord!

      Monica E. Akselsen
      Øvravegen 52
      8406 Sortland

    118. Åh du verden, det hadde da vært snadder <3. Du/dere er særdeles godhjerta, og eg e skikkelig grådig som gjerne vil ha en smak 🙂 Mitt navn og adresse kommer her: Rita Boberg Pedersen, Stormoveien 41, 9161 Burfjord.

    119. Beste som fins! Får adressen min på pm om jeg blir en av de heldige til en eksklusiv smakebit. Lykke til videre og ha en fortreffelig dag.

    120. Du trenger ikke gi noe tilbake til oss,vi leser din blogg og har fulgt deg hele tiden og vi er veldig godt fornøyd med det,men tørket reinhjerte gir oss trekninger i munnvika og krøll på tunga så det er noe vi liker.Dem var nydelig dem vi kjøpte i vinter som gikk.

    121. ❤❤
      For en fantastisk ting å gjøre…❤❤
      Bare send mitt til min tapte, store kjærlighet.. Savner han sånn, adressen er: Helge Kristian Hallen, Meieriveien 21, 9152 Sørkjosen. Han elsker tørket reinhjerte..❤❤ Hils han fra meg da..😢❤

    122. LKK tromsø/alta, adresse fås tilsendt på facebookmelding om æ vinn 🥰 eller så kan æ hente det i alta! klem

    123. Vi på Bjørnøya ønske oss veldig tørka reinhjerte <3 E litt begrensa med ka vi får tak i sia vi bor på ei øde øy i Barentshavet 😀

      Besetning sommer 2019, Bjørnøya Meteorologiske Stasjon, 9176 Bjørnøya

    124. Fin gest!
      Skulle jeg være så heldig å bli trukket ut ønsker jeg at hjertet går til den vakre damen som forærer dere bryllupsreise! ❤

    125. Tenker at du og forloveden(!) ikke sku betale no tilbake. Vi kan jo bare trøste og trøste og håpe at dokker klare å finne glede igjen i hverdagen og framtida. Likevel: Det hadde jo vært så godt med tørka rein-hjerte! Anne-Karin Jungård, Nygjerdet 11 9514 Alta.

    126. Det hadde vært kjempe artig å smakt 😍😊 Tove Skaret. Sorenskriver Bulls gate 44. 6002 Ålesund

    127. For noen flotte folk dere er og den bloggen er helt toppers,hvis æ vinner vil æ gi det til mi svigerinne Karin Vevang Kalmeryggen boligfelt 9470 Gratangen.

    128. Det er kjempe godt ❤ Anita Pedersen heianveien 56 3175 Ramnes å det er ikke lett å få tak på hær i Vestfold

    129. Hjertevarm klem til dere som står igjennom alt dette ❤️
      Cecilie Vangen
      Meierivegen 18
      9152 Sørkjosen

    130. Åh, så snilt av dokker! ❤️ Om æ sku vær så heldig å vinne e adressen min Ellen aannerudsvei 10 b. 9912 Hesseng ☺️

      1. En raus handling!
        Skulle mitt navn trekkes ut ber jeg om at hjertet leveres den vakre damen som gir der bryllupsreisen. ❤

    131. Wow for en gest av dåkker❤
      Sier ikke neitakk om æ skulle være så heldig å bli trukket ut😍
      Eirin Holmen
      Orresvingen 36d
      2069 Jessheim.

    132. Wow dokk altså ❤

      Om æ va så heldig og klin te å vinn så e adressa:

      Linda Grøtan
      Trøavegen 8
      7716 Steinkjer

      Hadd vært oh lykke 😊

    133. Åh herreverden, for en delikatesse å gi bort!😍 Håpe dåkker får vel så mye støtte framover❤️ Som utvandra nordlending til det regnfulle vestland, så hadde et hjerte varma godt😅

      Viola Hansen
      Kvernhusdalen 44
      5308 Kleppestø

    134. Du er raus, om jeg blir trukket ut vil jeg gjerne at mitt søskenbarn i Alta, Åse Digre skal få hjertet, som en trøst etter å måtte gjennomgå en ny operasjon i Oslo. Det har ho fortjent 🤞😊

    135. Så utrolig godt å høre at dere har det bra og ting og tang er enklere i hverdagen. Alle gode ønsker til dere. Leser bloggen dun hver dag. Så ekte, nært og ærlig. Det like æ. Hvis æ sku nu bli trekt ut, så skal mannen min få ❤️. Gleder meg til mere blogg og med ønske om alt godt i framtida til dokker❤️💐💐💐. Mvh Annika Rekkedal skiaker, Rundeveien 28, 9415 Harstad

    136. Følger Facebook og bloggen din. Følger med deg hver dag. Ønsker deg/dere all mulig lykke til videre, det fortjener dere. Jeg er fra Alta, og reinhjerte er fantastisk,både ferskt og tørket.
      Bente Emaus
      Åsrumveien 27b
      3242 Sandefjord

    137. Jeg vet at denne dama under hat fulgt deg/dere med hjertet og omtanke i flere år. ❤
      Vi skal tilbake til Alta mot slutten av november.

      Jeg drar henne med for å se om vi er heldige å få si hei til deg på Hoftepluss der vi kjøpte hjerter fra disken deres sist vi var i Alta.🤗

      Anita Hammervik Ofstad
      Geilan 52, 7300 Orkanger

    138. Dere har så inderlig vel fortjent hvert eneste hjerte dere har fått! 💗Gleder meg over at det finnes så mange gode og rause mennesker i dette langstrakte land! Skulle trekningen havne hos meg, takker og bukker jeg for det! Ellers gleder jeg meg over dine tekster hver dag, samt nyter dine kulinariske oppskrifter..🙌🙌 Hilsner fra det blide Sørlandet!
      Adr Hortemo Ringvei 57,4645 Nodeland

    139. Takk for en super blogg. Det er hyggelig at du vil dele💖 jeg vil gi et hjerte til villmarks frøkna mi. Fordi hun fortjener det. Frida Anzenberger. Skjebergveien 137b,1743 klavestadhaugen.
      Om vi ikke er så heldig vil jeg gjerne kjøpe et💖

    140. Det va en fin gest fra dokk tel alle som følge deg og kun ønska dokk alt godt 💖
      Blogg har liksom ikke vært min greie å følg, men ramla nu innom sia di på face…å blei så imponert over den måten du formidle livet på…at æ blei blogglæser😊
      E født Finnmarking men må innrøm at æ ha spist mye rart fra kobbsveiva tel sauhau…men reinhjerte e en av de tingan æ aldri ha gleden av å smak.
      Sku æ nu vær så heldig å vinn så befinn æ mæ nu på Hedemarken, nærmere bestemt Siggerudsveien 167.
      2270 Flisa. 😊
      Ønska dæ å dine en fin høst.
      Sylvi Madsen. 💖

    141. Åhh ja takk! Da hadde hele familien i Tyskland fått smake ettersom det er der vi feirer i år! Har allerede tatt med fenalår som var en stor hit, hehe! Så godt at dere og får litt lys i hverdagen, heier på dere 😀

      Elisabeth Wahl
      Sukkertoppen 2
      9603 Hammerfest

    142. Dere fortjener alt godt! Og jeg elsker tørka reinhjerter ❤️ Sylvi Vatne, Mellomvegen 2, 9007 Tromsø

    143. Litt skeptisk :D, men sia du skryt så masse av de herre hjertan, så hadde det vært arti å prøvd 🙂 Sølvi haraldsdatter, Tufteveien 25, 8370 leknes

    144. Så utrolig hyggelig! For mange år siden serverte jeg tørka reinhjerte som en liten forsmak på Finnmarkskvelden vi har arrangert hvert år for vennegjengen vår. Vi er 16 stk nå, og i år blir det siste året med dette “arrangementet. Finnbiff og multekrem, med noe attåt! Vi begynner” å dra på åra”! 😂 Berit Lerstad, Arendalsvegen 32, 4735 Evje. 💕

    145. Det har jeg ikke smakt før. Så det har vert spennende å prøve. Sigrun Vangen Erik Hauge Alle 3D 6600 Sunndalsøra

    146. Jøsses – for en hyggelig gest fra deg! Om eg blir en av de heldige skal mannfolka mine få dette som en overraskelse til sammenligning med deres eget høst-snacks som er tørket elghjerte. Med vennlig hilsen Rigmor S. , Mikael Olsens veg 9, 9022 Krokelvdalen . Go on!

    147. Et reinhjerte varmer om mulig mer enn et digitalt hjerte på Facebook❤️

      Hanne Hjellnes Lyder
      Releveien 13A
      9601 Hammerfest

    148. Ønsker å gi det videre i gave, så kan komme innom med adresse det skal sendes til hvis æ vinn.

    149. Åhhhj, det har æ ikke smakt siden æ bodde i Alta… Tenk om æ hadde kunna vært så heldig ♥️💙

      Klem te dokker alle ♥️

      Bente Halvorsen Lie, Torvstakken 15, 6518 Kristiansund

    150. Sønnen min Bjørn Ingar Slaaen Bjerkestrand
      Melandsmoen 8, 4134 Jøsenfjorden hadde nok blitt superglad.

    151. Wow, det haddegjort seg♥️ Langt til Tunisia eller Sverige, men hadde jo vært fint å overraske broren i Hammerfest🌺
      Runno Laur
      Parkgata 13
      9600

    152. Eg syns du gir så mye tilbake via bloggen din hver dag. Og du bare gunner på og hiv deg over alle muligheter du får står det respekt av. Men så har du en kjærest som står støtt ved din side som lagspiller. Bedre blir det ikke. Fortsett å kjør på. Heier på Dere. ❤
      Blir jeg vinner av noe jeg aldri har smakt før, får du gjerne adr min 🤗
      Monika Hay
      Tomasjordnes 45
      9024 Tomasjord.

    153. Vet at d betyr mye å få gi litt tilbake, men det synns æ du jør uansett jærte eller ikke❤️
      Viss æ vinn, vil æ gi den til min halvdel, såmm jør alt for mæ å mine onga. Å i tillegg elske tørka reinjærte.
      Steinar Lie, Øvre Halsteinrud Terrasse 4, 3518 Hønefoss

    154. Glemte å skrive navn og adresse😜 Lise Hansen Rathkesgate 5 0558 Oslo Hadde vært en fin bursdagspresang til meg😜 Tenk å kunne glede min mann og min kjære svigerdatter som er fra Alta💗💗

    155. Det har jeg ikke smakt før, så de hadde vært spennende 😊
      Merete Stenestø Rustad
      Vargvegen 65
      2030 Nannestad

    156. Oj! Det hadde vært nåkka å få i postkassa! ❤️🌹
      Adresse:
      Simavågveien 79
      9180 Skjervøy

    157. Så anill og omtenksom dokker e ❤
      Ønsker et hjerte og det vil æ gi til min gode lillesøster Evy Johannessen, Kongensgate 11 i, 9000 Kirkenes . Ho har bursdag 30.10 også 😍
      Hilsen Rita

    158. Så fantastisk snilt av deg. Hadde kommet og hentet gevinsten personlig, har da liten kjølebag til sånt bruk 😉
      Berit Eira
      Lien
      9620 Kvalsund

    159. Ja du Asbjørn, du er no så godhjertet 😊
      Klart æ har løst på reinhjerte.
      Her er adressen om æ sku være heldig.
      Kirkegårds veien 32, 9180 Skjervøy

      Måtte lykken stå dok bi for evig tid.

    160. Åh, kjære vene, for en nydelig gave 🥰 Jeg har dessverre ikke styrken som skal til for å legge navn og adresse ut, – og den som intet våger, intet vinner 😔 Men jeg heier på dere hver dag, og finner så mye godt i alt du og Kjærest deler, så all honnør til dere. Og takk ❤️

    161. Du e ett fantastisk menneske😊e så flott å lese bloggen din❤️Håper jeg vinner,har aldri smakt tørka reinhjerte så det hadde vært spennende😊. Heidi Tømmerås våtvollveien 33. 8409 Gullesfjord

    162. Veldig flott gjort av dere! Eg og mine 2 jenter elsker tørka reinhjerter.
      Om vi er de heldige så sendes den til Linda Halvorsen, Vierveien 12, 9151 Storslett

    163. Dokker fortjene gull!!!❤ Og d e sååå arti å læs bloggen, og e gleda mæ t boka👍

      Adr Ålefjærvn 115. 4634 Kristiansand

    164. Dere fortjener alle ❤ene som er blitt send. Er samboer med en fra Hammerfest og er jeg en av de heldige som blir trukket ut, vet jeg om en mann som kommer til å føle ren lykke😍 Ønsker dere alt godt💕
      Anne Beate Hauge Gåskjølen, vormsundvegen 319, 2150 Årnes.

    165. Du gjer nokka kvær dag når du skriv om livet og kordan det faktisk e å leve 😊 hilsen ho som lurte deg tel å kysse ho langt inni en svart bukers i Lofoten en gang på slutten av 80 tallet/bynnelsen av 90 tallet 🤣🤣 Stakkars gutt 😱😱

    166. Dere 2 er noen herlige sjønne mennesker..så godt å lese og følge med på både blogg og på fb om deres liv..både privat og i jobb…om jeg skulle vinne…ønsker jeg å gi deg og din framtidige frue det…så får du kokkelere en gooo middag til dere 2…fra meg🌹

    167. Til ho Mona Pedersen som elsker kortreist og lokal mat, friluftsliv og hunder
      Nordli, 9713 Russenes

    168. Fantastisk å lese bloggen din! Og fantastisk å spise maten din;) Var innlagt på Oif to perioder i 2016 og spisestedet ble hyppig besøkt!
      Hvis jeg er en av de heldige så send gjerne et reinhjerte til en utflytta finnmarking:
      Margit Berg, Hemskogveien 43, 3514 Hønefoss

      Ha en fortreffelig dag 🙂

    169. Må innom å lese bloggen din hver dag. Flire litt, gråte litt og få noe tenke på resten av dagen (på en positiv måte)
      Kjersti Tiberg
      Solheimvegen 7a
      9990 Båtsfjord

    170. Æ vet akkurat kem æ ville gitt det hjertet til. ❤️ Britt Lillian Mikalsen – du finner mæ i kjelleren 😉

    171. Wow for en fin mann og kjæreste du har💗 Ønsker dere masse lykke til med planlegging av bryllup og fremtiden deres. Jeg er gift med en Nordlending, Han også har hjertevarmen din❤️❤️

    172. Oi, det hadde vært stas og vinne!! Men i stedet for å sende det hit, vil jeg at du skal gi hjertet til ditt hjemsteds alders/sykehjem så beboerne der kan få litt ekstra og kose seg med om jeg skulle være en av de heldige å bli tukket ut ❤

    173. Størst av er kjærligheten.
      Hjerte av gull e d dåkk 2 har.

      Rigmor Beate Svenning
      Helgesvegen 34.
      7716 Steinkjer.

    174. Ååå så hyggelig 😍 da legger æ igjen navn og adresse i håp om et reinsdyrshjerte æ kan overraske sønnen min med når han kommer hjem til jul ❤ Greta Næssvik, salheimsveien 2c, 9603 Hammerfest

    175. Det hadde kjæresten fortjent❤️
      Terje Enoksen
      Bernhard Hansens veg 12
      9007 Tromsø

    176. Tar gjerne imot et hjerte <3 Jeg er så heldig å bo i Alta, så kan komme og hente hvis jeg vinner 🙂
      Tina R. Pettersen

      1. Jeg nyter alltid ett godt måltid på Hofte pluss, hver gang jeg er i Alta.
        Så hadde savnet stedet om du ikke hadde kunnet fortsette.

        Monica Bakkeslett
        Trøgstadveien 91B
        1808 Askim

    177. Så gøy for alle som følger bloggen din 👌🏻 Her i Vesterålen e vi ikkje så vant med rein i sin helhet. Men nu e jo æ sååååå heldig at æ har funnet mæ en fra Alta ( litt, utaførr) så rein er blitt min favoritt. Men hjerte har æ enda ikkje smakt på. Men vet sambo e tullat etter den delikatessen 🌺 Ha ei super helg 🥳🥰

    178. Det kunna vært godt🤞
      Line Vestnes
      Hattebergveien 52
      8520 Ankenes

      En fortsatt god dag ønskes😃

    179. Kjære deg, du er så raus. Du fortjener all oppmerksomhet som er gitt deg til del, fordi du er den du er. Og ikke minst din Kjærest, fordi ho er den ho er. Ønsker deg og dere en flott dag. Lev nu og i nuet. Det er NÅ livet er.

    180. Hva dere har opplevd, og mistet…. ♥️ Jeg leser dine betraktninger hver eneste dag og opplever at det er du som gir! Takk 🥰

      Kari-Anne Luraas Antonsen
      Rådmann Paulsens gate 4
      1461 Lørenskog.

    181. Åh, reinhjerter er det beste som finnes, så det hadde vært supert😍
      Therese Kristensen
      Trollhaugen 26,
      8072 Bodø

    182. Så kult! Har ei frøken hjemme på 10 år som hadde digga det! Mvh. Thomas Grosberghaugen, red. Thommessens gate 21a, 3188 horten

      1. Æ blir så imponert over deg Asbjørn. Så godhjertet og omtenksom. Hadde flere hvert som deg, så hadde verden vært annerledes❤
        Berit Midthun
        Hammarn 26 L 0902
        8003 Bodø

    183. Så fint gjort, flotte mennesker. Adressen min er Gabbro veien 21, 9408 Harstad dersom jeg er en av de heldige 😀

    184. Dere fortjener all mulig omtanke og hjerter dere kan få ❤️ Ønsker dere alt godt 🥰 Min adresse er Bakkeliveien 46, 1832 Askim

    185. Det var da utrolig snilt gjort av dere ❤️ Har ikke for vane å vinne slike trekninger, men prøver likevel 😊
      Tone Elisabeth Rognli
      Rokosjøvegen 356
      2340 Løten

      1. Så fint gjort av dåkker 💜 vinn æ kan å hente det sjøl neste samling, så slepp du de fraktutgiftan 😉

    186. Så utrolig gavmilde 🥰 Min favoritt så i tilfelle det blir meg: Kine Bentseng, Vestersidvegen 451, 8658 Mosjøen

    187. Herreverden, det var da snilt gjort av dæ
      Men dessverre så vil æ nok ikke legge navn og adresse igjen her av personlige årsaker. Lykke til dere andre

      1. Ønsker dere alt godt i fremtiden ❤️ Det hadde vært snadder, med snaddermat 😁 her på Averøy 💕

      1. Så utrolig fint gjort ❤ !!!
        – Siden jeg bor på Bali i Indonesia, så avstår jeg fra denne flotte gaven……men ønsker med dette å si hvor glad jeg er på andres vegne ❤💕❤.

      1. Om du skulle trekke ut mitt navn, ønsker jeg at du gir det til noen etter ditt hjerte i Alta💙
        Klem fra Sylvi.

    188. Så utrolig snilt av deg 🤗 Det skulle bare mangle at man ikke støtter opp om dere ❤🥰

      Adressen min er B A Løvolds veg 116, 9022 Krokelvdalen, hvis jeg er blant de heldige.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg