Det sto bare en pose på bordet

Da jeg kom ned på jobb i morges så jeg at det sto en pose på bordet på kontoret. Var så trøtt at jeg var kvalm, så lot den bare stå der selv om jeg så at mitt navn var skrevet på den. Det var slik jeg forsto at den var til meg. Pluss at den sto på mitt bord. Kombinert med at en av de ansatte sendte meg bilde av posen i går kveld og sa at det var noen som hadde levert den i disken til meg. Alle indisiene pekte i en retning, min.

 

Inne i plastposen var det sannelig en pose til. Så ut som en diger smågodtpose. Å nei, håper den ikke er full av godteri! Jeg har jo sluttet å spise sukker. Igjen.

 

Det var ikke smågodt i posen. Det var to par tova tøfler. Et par til Datter og et par til han som kommer snart. Det fulgte med et kort. Tør ikke skrive navnet i fall hun vil være anonym, men tusen, tusen takk! Vi har fått mange gaver etter den katastrofale dagen i fjor sommer, men det har stort sett vært gaver til Kjærest eller meg selv. Datter har ikke fått så mye. Det er så lett å glemme søsken. Tusen takk igjen!

 

Dette kommer hun til å bli utrolig glad for. For noen uker siden sto også hennes navn på en blomsteroppsats vi fikk av noen snille sjeler og hun lever fortsatt på at det var noen som tenkte på henne også.

 

Ha en hjertegod dag!

 

 

 

24 kommentarer
    1. Åh… så snillt gjort 😍
      Så bra at det var tenkt på både datter og minsten som kommer.
      Hun ble nok glad for de fine tøflene vil jeg tro😊

    2. Ja nå blei jeg rørt, så måtte bare skrive det! Så hyggelig gjort! Du har ei flott datter, den beste er jeg sikker på!

    3. Jadda kjørte fra Steinkjer til Alta (via Nordkapp ) bare for å oppleve kokkejævel😂😂men gått heim sju 😳men kjøpte baguett med reinkjøtt ,bacon og tyttebærsaus og et tørket reinsdyrhjerte av en voksen ,veldig dyktig mann 😄ååååå for en baguett 🤩🤩🤩reinsdyrhjerte var helt nydelig ,takk for goooood mat!!!

    4. Så koselig og snilt, godt å finne fram til vinteren, både til datter og lille gutt🥰.
      Super kveld til datter å dåkker to turteller.

    5. Utrolig koselig da 🙂 Tovede tøfler er deilig. Så fint at noen tenker på en, og man faktisk vet de har stått og tenkt på dem når de laget dem 🙂

    6. Dette var bare så rørende flott å lese,en fantastisk omtenksom person som har vært med gaven❤💙. Nok en gang kan du se kor mange som følger deg å dine,ønsker deg alt godt👍. Ha en strålende fin dag videre😎.

    7. Så hyggelig med sånne overraskelser. Ja, det er lett å glemme søsken, desto hyggeligere når de blir husket på. Ha en fin dag. <3

    8. Kjempeviktig at du belyser dette! Da jeg var 9 år døde min lillebror i krybbedød. Dette er omtrent 20 år siden. Alle spørsmål til meg dreide seg om hvordan mamma hadde det. Ikke meg eller pappa. Sier ikke at ikke mamma hadde det fælt, sier bare at vi var flere som opplevde tap og sorg.

      1. Ja, har skrevet om dette flere ganger. Vi har hatt veldig fokus på det. Vi voksne har så mange måter å bearbeide sorg på og orker vi ikke en dag kan vi kjøpe oss en flaske vin. Unger har ikke de samme mulighetene. De må kjempe seg gjennom dette på sitt vis uten pause

    9. God morgen.
      Så koselig. Bra at noen tenker på datter også.Hun trenger også oppmuntring.

      Ha en fin dag.

    10. Så flotte gaver. Og så godt å se at hun også blir husket på, det er viktig hun er jo storesøster og må ikke glemmes. Ha en hærlig og flott dag alle sammen.

    11. Så flott gave. Ligger mykje omtanke og arbeid bak. 👍😘🥰 Så fint når noen bryr seg. Det varmer ens hjerte. ❤️❤️ Klæm

    12. Så hyggelig👍
      Det er viktig at noen tenker på henne også og ikke bare på babyen som kommer😘
      Fint at det finnes så mange gode mennesker ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg