Dette er en (lang) klikkbait, for i andre enden venter nemlig en GRATIS signert utgave av “Hva skal vi ha til middag?”

Reklame | Ark.no

Tilbake på kontoret etter bursdagsfeiringen. Konemor, (som er på 2. plass på lista i dag. 😀 Gratulerer!), stekte vafler og sin helt fantastiske eplekake. (Skal be henne legge ut oppskrift, enten her på bloggen eller på sin egen, for den er virkelig den beste eplekaka jeg har smakt. (Og jeg har smakt mange!)). 

 

Litt familie besøk, med Datter og Sønn2 som høydepunkter. Og Lillebror da, som virkelig har oppdaget gleden av å vandre rundt og sjarmere alle i stua. Det er så godt og se, og samtidig vet jeg at mange, mange tusen små unger lever opp i omsorgssvikt, rus og kanskje vold og misbruk. Her har vi alle et ansvar, spesielt ansatte i barnehage, skole og helsetjenesten, til å bry oss og tørre å si i fra slikt at unger som lever slike liv får hjelp.

 

Sorry, fatter ikke hva det er med meg for tiden. Skal jo liksom være happy og i slagsmodus for kokeboka, så havner jeg rett inn i et avsnitt om omsorgssvikt og faenskap. Snakk om å blande Børs og katedral i praksis lizzom! Nei, opp med geipen gutt!

 

Snart skal jeg til frisøren. Må jo fjonge meg litt opp før jeg reiser på signingsferd til selveste hovedstaden. Reiser tirsdag tror jeg, og kommer ikke hjem før mandag. Vi, Datter og jeg, skal nemlig i konfirmasjon på Stord samme helg. Min kjære lillesøster som bor der.

 

Fader, kjenner jeg ikke fikk dreisen på skrivingen i dag. Normalt sett klarer jeg jo å selv den kjedeligste dag til å høres ut som en av livets viktigste høydepunkt, men i dag klabber alt seg til. Tenker jeg avslutter og heller gir bort noen signerte utgaver av kokeboka du egentlig alltid har ønsket deg, nemlig kokebok som jeg har skrevet for å få slutt på det evige spørsmålet: “Hva skal vi ha til middag?”

 

Klikk HER for å et signert  eksemplar

Klikk DER for å kjøpe et signert eksemplar

 

Og, nok en gang, tusen hjertelig takk for alle koselige bursdagshilsninger i anledning den store dagen! Setter enormt mye pris på det, for jeg vet at til og med det å skrive en liten bursdagshilsen er blitt et tiltak, et lite ork i dagens samfunn, så tusen, tusen takk! 🙂

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

Gavmild kokebokforfatter

 

13 kommentarer
    1. Gratulerer med gårdagen og ha en fin tur på singningsferden +konfirmasjon.
      Kunne ønsket meg boka di, hva skal vi ha til middag for det spørsmålet er stadig tilbakevendene.

    2. Du har så mange på lista som ønske seg den boka,så skriv opp meg også😇😇
      Ellers må dokker ha en god helg,og nyte timian med hverandre,alle sammen.
      Stor klem🥰

    3. Gratulere med gårsdagen. Har vært flott å få ei kokebok. Har bestilt,ønsker å gi den i gave til min venninne.

    4. God tur,og kose deg masse .Ser på bildet ditt at du har fått gnisten tilbake i blikket. veldig bra for hele familien din. Er middagsboken din også brukendes for mennesker i autismespekteret? Ikke alltid så lett for de menneskene å følge oppskrifter

    5. Gratulerer med gårsdagen 🙂 eg la inn kommentar i går, men ser at den ikke er der. Vært veldig glad for denne boka. Har rund dag på mandag, så passa veldig bra 😉🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg