Dette skjedde i natt

Det har vært en voldsom lang natt. Den startet omkring 23 i går og var faktisk ikke over før nærmere halv ni. En litte tissetur i firetiden, men ellers har jeg holdt meg i sengen. En voldsom trøtthet er igjen kastet over meg. Like greit, for det er jo ikke veldig mye annet som skjer her.

 

Jeg er veltrent og stram i muskulaturen, så vekta har bikka 120 kg. Da blir dette litt pinglete å hvile legemet på gjennom en hel natt. Glad jeg har smertestillende for å i det slik. Skal be om en ekstra madrass i dag. Kjærest fikk en ekstra allerede for to dager siden. Jeg fikke meg ikke til å spørre om en til meg selv, men visste jo ikke da at vi skulle bli her så JÆVLIG lenge.

 

Utrolig hyggelig hilsen fra kjøkkenet da vi fikk servert frokost i dag. Tusen takk! 🙂

 

Mulig de prøvde å rette opp inntrykket etter gårdagens, i mine øyne, litt vel rustikke fruktsalat som vi fikk servert som dessert etter lapskausen i går. Gratis tips fra meg: Fjern skall og kjernehus, del frukten i alle fall én gang til og kanskje en aldri så liten kremklatt på toppen, så blir dette riktig så bra 🙂

 

 

Når man først ble innelåst her inne på Hammerfest sykehus uten baby og uten mulighet til å forlate rommet, så er det ekstra artig at det er så mange av dere som følger oss. Det setter vi stor pris på. Blir liksom litt mer “liv” da.

 

Hvorfor jeg er så egosentrisk og fokuserer så mye på meg selv under dette oppholdet når det egentlig er Kjærest som er hovedpersonen? Vel, hvordan ville du følt det hvis du skulle føde og typen din gikk rundt å knipsa masse bilder av deg og la det ut på Norges største blogg? Ikke sant, tenker det er best for alle at de fleste bildene er av meg 😉

 

Dagens planer:

  1. Modningsrier
  2. Åpningsrier
  3. Fødsel
  4. Medisinsk undersøkelse
  5. Kosing/Bli kjent
  6. Skrive blogg og fortelle om miraklet

 

Takk for at dere følger oss. Vi smattes!

 

 

 

32 kommentarer
    1. Spennende føljetong dette, også for ei pensjonert jordmor i andre enden av landet 😏. Nå vet jeg ikke riktig om jeg skal ønske dere ei fredelig og god natt, eller ei natt med rier og fostervann og blod og gørr, men med et mirakel av en prins som vidunderlig belønning ?! Måtte det bli slik det er best 😊🎵❤❤❤ ! Og siden den gravide har fått ekstra madrass synes jeg nå gravøren godt kunne få også, for det så ikke særlig komfortabelt ut med den tynne greia du har i senga.

    2. Du får begynn å les d opp på kjerringråd før å sett igang fødselen da 🤣🤣
      Funkæ ihvertfall mæ alle 3 her.

    3. Alltid morsomt å lese bloggen din! 😀 Håper dagens planer blir gjennomført – lykke til! ❤

    4. Mandagsbarn får vakre øyne.

      Tirsdagsbarn blir lett på tå.

      Onsdagsbarn får perletårer.

      Torsdagsbarn får langt å gå.

      Fredagsbarn gjør alle glade.

      Lørdagsbarn blir sjelden trett.

      Søndagsbarn får største gaven:

      Alle dyder under ett.

      Alf Prøysen

      Lykke til fra ei mamma med en søndags gutt 💙

    5. Då krysser eg fingrene ennå ein dag🍀🍀 og håper å få sjå ein liten baby gutt som komt til verlden👶 og får møte sine flotte foreldre🥰 Lykke til 💙

    6. Får håpe ventetid snart er over, tålmodighet sprøe dette for dåkker.
      Når du spør om tykkere madrass, må du også har om du kan få et helseteppe som du kan legge mellom madrassen og lakenet, e jo helt håpløst klamt å ligge på de gummi trekkene som er på madrassen,da får du mye bedre komfort å ligge på🤞😊, lykke til.

    7. Hehe eg må no flire litt når eg les bloggen din 😊 du fortell så levandes at eg ser det førr meg. Håper at lillegull kommer snart sånn at dåkker får nåkka å henge fingran i 😊 ønsker deg å kjærest en strålende dag, klem 😊

    8. Ingen endringer hos Kjærest? Skal de bare vente til det skjer av seg selv? Skjønner det blir lange dager hos dåkker… har sett kjærest har med seg strikkinga, får håpe ho har nok garn ♡

    9. Ha ha, greit med planer. Nå gjenstår det å se om lille i magen har fått med seg dagens agenda! 😊
      Lykke til 🌸

      1. Artig skrevet!😀Følger med dere her fra Gjettum i Bærum. Håper det snart skjer noe spennende hos dere? Kan det ikke hjelpes litt til her av ekspertisen?? Ellers skjønner jeg at dagene blir lange og likeens!🥰lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg