Dødskjedelig innlegg. Styr for guds skyld unna!

Der var klokka passert tre og jeg er fortsatt i live. Hadde jeg aldri trodd i elleve-tiden, men holdt på en eller annen måte ut fram til tolv-vakta kom. Hadde mest lyst til å bare kysse og klemme henne i ren glede, men tror det hadde tatt seg dårlig ut og blitt misforstått av både Kjærest og tolv-vakta, så lot det derfor være.

 

Har ikke vært kaotiske tilstander på Fy Fader i dag, høsten er nær, så jeg har faktisk hatt mulighet til å sitte nede på kontoret uten at det har gått ut over verken kunder eller ansatte. Det er både positivt og negativt. Negativt fordi det er på kaosdagene vi virkelig drar inn penger, og positivt fordi jeg tror kroppen min ikke nødvendigvis er like glad i kaosdagene som hodet mitt.

 

Halv tre var det opptrening med fysioterapeuten. Gikk helt greit. Måtte trene sittende i dag pga foten. Hvis dere begynner å bli lei foten min, tenk da hvor lei jeg er som må slepe den etter meg dag etter dag. Faen i helvetes fot! Ja, ja, skulderen går det i alle fall bra med hvis det var noen som lurte.

 

I dag har jeg bare signert to utgaver av boka mi. To herrer faktisk, en skulle beholde den selv og en skulle gi den i julegave til sin mor. Artig det der med signeringer. Har jo hørt gjentatte ganger av giftige tunger at de fleste mine “fans” er  kvinner på godt over femti år. Det er naturlig sakt både nedlatende og sarkastisk, akkurat som om det er noe galt med kvinner over 50 år. Jeg ELSKER kvinner over 50 år! Uansett, nå har ikke jeg signert tusenvis av bøker, dvs, det har jeg jo, men det er noe annet, men jeg har i alle fall signert flere titalls med bøker til folk som kommer bort til meg og det er folk i alle aldre, men vil anta at ca 50% er kvinner på 35/45, ca 20% menn og resten spredt litt rundt.

 

Nå sitter jeg nede på Hoftekontoret og venter på at Kjærest skal bli ferdig oppe i butikken. Hun har utarbeidet nye Korona/hygiene-rutiner med signeringslister. Utrolig bra og nå lærer hun opp alle ansatte hvordan jobben med dette skal utføres. Hun er rett og slett laget av det reneste gull. Først og fremt for meg og mitt nåværende og framtidige liv, men den revolusjonen hun gjør med rutinene våre på jobb kommer å gjøre oss til en helt annen bedrift. Jeg ser allerede konturene av det hun er i ferd med å skape, og jeg er mektig imponert.

 

Blir skikkelig artig å følge med på hvordan det går med nettbutikken min! Egen nettbutikk liksom. Livet er i sannhet helt umulig å spå. Dere husker meg i fjor på denne tiden. Tenkte ikke på nettbutikk da få å si det slik.

 

Nå  skal vi dra i bassenget. Godt for Kjærest å bli litt “vektløs” nå som hun har blitt såpass stor og tung. Personlige er jeg ikke veldig glad i å bade sammen med andre mennesker, men for Kjærest er jeg villig til å gjøre omtrent alt; i alle fall dra i bassenget med henne. Har jeg fortalt dere hvor høyt jeg elsker henne? Håper det. Jeg forteller i alle fall henne det hver dag. Hun vet hvor hun har meg. Hun vet hva hun betyr for hele min eksistens. Det er ikke noe hun er nødt til å lese på bloggen. “Elsker du meg ikke lenger, Asbjørn?” Det kan du lese på bloggen på tirsdag. Følg med, følg med!

 

Der kom hun. Ned altså. Bading neste. Resten av ettermiddagen og kvelden går med til kontorarbeid. Henger som vanlig veldig etter og må ta en voldsomt skippertak i dag for å komme meg over vannet igjen. Det er så deilig. Man puster bedre over vannet enn under.

 

Foto: Frank Rune Isaksen i Frikant. Kanskje Norges aller beste fotograf. Han klarer i sannhet å lage gull av gråstein. Se på hva han har gjort med meg. Imponerende!

 

9 kommentarer
    1. ¨Så fint at dere har rolige dager til å hvile på.Synes dere er ett fint team som deler på alt arbeid som blir gjort. Koselig å følge med hvordan det er til hverdags med dere. Ønsker dere en fin uke.✨

    2. Så bra for kroppen at du har fått en litt roligere dag.
      Så synd det ikke ble noe basseng trening/bevegelse, det gjør så godt i allfall vist vannet er varmt.
      Lykke til med papirarbeide i kveld, kjedelig men så nødvendig.
      Kose mæ med å les hva du har pønske ut,kikker etter innlegg hele tida, men forstår du hsr annet å systemet en bare blogg innlegg, men like glad hver gang du har pønska ut nå nytt til oss følgrre👍😊

    3. Så bra for kroppen at du har fått en litt roligere dag.
      Så synd det ikke ble noe basseng trening/bevegelse, det gjør så godt i allfall vist vannet er varmt.
      Lykke til med papirarbeide i kveld, kjedelig men så nødvendig.
      Kose mæ med å les hva du har pønske ut,kikker etter innlegg hele tida, men forstår du hsr annet å systemet en bare blogg innlegg, men like glad hver gang du har pønska ut nå nytt til oss følgrre👍😊

    4. Kjeedelig blogg lissom, æ kvæles, så morsom lesing. Ble en stor kaffekopp med mye koselæsing🌺💃😄

    5. Eg må no flire for meg selv, du skriv så levandes og artig om alt og ingenting 😊 det er en fryd å lese bloggen din. Ha en fin ettermiddag/ kveld med kjærest 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg