DU bestemmer hvem som er på 1. plass i morgen!

På bildet ser dere dagens toppliste, altså totalt antall sidevisninger i går. Som vanlig troner jeg på toppen, med 2. plassen på trygg og god avstand. Jeg kan røpe at dagens tall ser ganske så annerledes ut. I skrivende stund har jeg faktisk bare 554 leseres ledelse på Konemor, så dette kan virkelig slå begge veier!

 

For første gang i historien har faktisk DU direkte til mulighet til  å avgjøre hvem som troner på toppen i morgen tidlig 😀

 

Klikk HER hvis du vil at jeg, Norges desidert peneste kokk, skal vinne

 

eller

 

Klikk DER hvis du vil at Norges deiligste Konemor/ChristineEmilie skal vinne

 

 

PS! Du kan gi oss flere “ekstrastemmer” ved å trykke på overskriftene inne på selve bloggen

 

(PS2! Et fenalår til alle som stemmer på meg! Nei da, tuller bare, men trekker faktisk ut et fenalår blant alle som stemmer på en av oss. Skriv i kommentarfeltet hvem du stemmer på. Ja, det er selvfølgelig lov å stemme på begge, men dumt hvis du vil at en av oss skal vinne 😉 )

 

Klar, ferdig, stem!

 

Kokkejævel: HER

ChristineEmilie: DER

 

Husk å skriv i kommentarfeltet, her eller på FB, hvem du stemmer på hvis du vil ha det fenalåret 🙂

 

Del gjerne innlegget 🙂

37 kommentarer

Siste innlegg