Du gjetter ALDRI hva jeg skal gjøre etter jobb!

Jeg må formulere meg i korthet, for jeg har faktisk sovet lenger enn jeg burde, eller forsovet meg litt hvis man skal kalle en spade for en spade, likevel føler jeg at jeg må ta meg tid til å dele dette med dere.

 

Jeg har nemlig bestilt time til pedikyr etter jobb. Den så du ikke komme! Eller, kanskje ikke pedikyr, men i alle fall fotbehandling der de høvler vekk gammel hud og tar en skikkelig stell av apostlenes hester. Jeg har faktisk gjort dette EN gang før. Det var i Tyrkia. Jeg satte meg klar der og ventet på fotpleieren. Alt av utstyr var allerede lagt fram. Høvler, filer, ja slike “fotting”. Så kommer fotpleieren. Hilser på meg og setter seg ned foran føttene mine uten å se på dem først. Jeg glemmer aldri uttrykket hennes da hun ser ned. “Wow” sier hun stille, men helt tydelig, reiser seg opp, går bort til det låste skapet i hjørnet og henter fram det tunge skytset. Børster vekk utstyret som allerede var satt fra og setter i gang.

 

Er ikke riktig like ille nå, men på tide med en time. Det koster 810 kroner og det tror jeg det er verdt.

 

Må stikke! Hadet!

9 kommentarer
    1. Det er like stor faglig forskjell på en autorisert fotterapaut og en fotpleier, som på en tannlege og en tannpleier .

    2. Hei, vet ikke om du er klar over dette, men noen har stjålet profilbilde ditt og sender ut venneforespørsel. På denne kontoen så står det om konkurranser, som bl.a omhandler Euro. Ville bare tipse deg. Ha en strålende dag.

    3. 810 kroner??!! Æ vurdere sterkt å flytte tilbake til Norge å åpne en aldri så liten fotklinikk….. Bor på “feil” sia av grensen og her koste en pedikyrtime, inkl neglelakk, fotmassasje og at at man sitt i en stol som massere ryggen din mens forbehandlinga pågår 300 svenske kroner 😄

      Men uansett pris så må du ha en fin dag og hils Kjærest det samme🙂

    4. I ditt yrke bør du gå til fotbehandlinga annen hver mnd 😊Blir godt te føttene dine dette. Ønsker deg en super fin dag 😊du flyr på lette bein hjæm i d as g da 😊

    5. Å det er bare herlig, vist du går en flink fotterapeut, nyt det, har sikkert vært godt til kjæreste også, ikke enkelt å gå til selv, med fullvoksen baby mage.
      Ha en super dag og nyt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg