Egen undertøyskolleksjon!

En hver toppblogger som har (mistet) respekten for seg selv må jo komme med en egen undertøyskolleksjon. Jeg kan jo ikke være noe dårligere, men siden det er magert med produsenter som har tatt kontakt med meg måtte jeg bite i det søteste eplet og høre med Kjærest om ikke hun ville sy noen truser til meg.

 

“Nja, liker deg egentlig best uten truser, så har ikke veldig lyst, men hvis du lover på tro og ære å ta den av deg umiddelbart etter bildet er det greit”

 

Jøss, gravide kvinner og hormoner. Tøft liv. Arme mann!

 

Ikke noe tull. Her skal det gjøres grundig og skikkelig. Som alltid.

 

Truser og trash-tv. Kjærest koser seg skikkelig!

 

 

En veldig, veldig lekker mann. FATTER ikke hvorfor jeg ikke får noen modelloppdrag???

En deilig kveld ønskes dere alle!

20 kommentarer

Siste innlegg