En HELT spesiell dag!

Reklame | Boka mi! 😀 Livet mellom måltidene

 

Halv ti setter vi oss i bilen og kjører til Hammerfest. Her oppe i nord er det i beste fall et par-tre timer til sykehus, så hvis du holder på å dø er det lurt å skynde seg langsomt hvis du vil unngå utgifter til begravelser. Bårekranser har har blitt fryktelig dyre. Overpriset? Nok om det!

 

Halv ti setter vi, mamma, pappa og Lillebror, oss i bilen og kjører til Hammerfest. Siste “store” ultralyd som jeg skal være med på. Han har blitt ganske stor nå så, seks måneder, en fiks ferdig unge, så jeg gleder meg veldig til å se han bevege seg og kanskje vinke til oss. Teit tanke, han vet jo ikke at vi står rundt ham og stirrer på ham, men likevel. Kjærest, i likhet med alle andre gravide kvinner, har jo det privilegiet å sakte bli kjente med ham mens han vokser inne i magen. Vi menn må vente til de kommer ut. Det er egentlig helt greit. Har nok mage, Mer enn nok.

 

Samtidig som vi kjører mot Hammerfest for å hilse på Lillebror, så losses det 7000 bøker, 5000 mer enn på bildet, nede i Alnabru som skal ut til alle landets bokhandlere i løpet av uken. Det er ikke hvilke som helst bok som ligger på disse pallene, men min bok. Syke tider! Forlaget har allerede bestilt 2. opplaget på 3000 bøker, så da er vi oppe i 10 000 bøker. Kagge har virkelig trua! Helt vilt.

 

Jeg er så spent på mottagelsen.  Hva du mener om den og om den blir anmeldt i de store avisene, for det er slett ingen selvfølge, og hva de eventuelt måtte mene. En god anmeldelse i avisene betyr nok mye for salget, men jeg tror det betyr veldig mye mer hvis dere, mine kjære kulinaster, omtaler boken til venner og slekt og kanskje skriver en helt egen anmeldelse på eksempelvis Facebook. En slik anmeldelse tror jeg er 1000 ganger mer verdt enn VG sin.

 

Nå skal jeg ned på jobb noen timer før vi kjører. Velsignet mye å gjøre for tiden, så greit å hjelpe dem der nede slik at de får en god start på dagen og uken. Det gir dem en god følelse i magen som igjen gjør at de gir dere en enda bedre sørvis hvis dere er så heldig at dere er i nærheten og tar turen innom.

 

Jepp, dett var det jeg hadde å melde akkurat nå. Ha en aldeles nydelig dag!

 

25 kommentarer
    1. Æ trur boka di kommer tell åg bi en knall suksess nuh dein kommer førr salg sidn det nok kanskje e mang som e nysgjerrig på boka di åg du ska ikke se bort i fra at boka di bi nok årets julehavehit 😚❤❤❤😂😂😂😂😉 æ ska kjøp boka tell mor mi i julegave 😆

    2. God tur og spennende med ultralyd. Er som vanlig på ferie på Sørøya der mannen er fra. Vært på fisketur i nærheten av Kunes. Svipptur innom Alta for påfyll av div. Gubben sier jeg må ha mat. Jepp da er det bare et sted vi kan ordne det sa jeg. Så takk for maten, og synd for meg at du ikke var på jobb i dag. Ha en fin dag.

    3. “Har nok mage, mer enn nok” 😂😂😂
      Takk for dagens første høylydte latter, i kø på apoteket 🙈😂😂

    4. God tur. Kjør forsiktig, mye rein på veien.
      Lykke til med ultralyd og bok. Sitter ved postkassen og venter.

    5. Kjør pent selv om det er sommerføre 😉 Fortsatt nydelig vær her i byen😃🌞😎 lykke til på sykehuset 🤗 gleder meg til boka kommer🙋‍♀️

    6. Ha en riktig fin tur til Hammerfest😊. Skjønner godt at dette blir en flott opplevelse for deg og kjærest,se kor stor den lille er blitt💙. Blir og spennende å følge med på bilsalget ditt,masse lykke til med alt forestående💕

    7. Lykke til på ultra, no håper eg posten er kjemperask å levere boka, glede meg virkelig 🍾🍰

    8. Takk for det skjønne bildet av midnattsolen.Ha en fin tur i Hammerfest, og besøk med lillebroren på ultrasound. Du skal se at Boken din blir ei smash hit som det heter i junaiten. Go klem🥰

    9. God tur til Hammerfest .gleder meg til boka. Ha en strålende dag begge to. .🌼🤩😎🌞🦋👨‍🍳🌻🌺

    10. God tur til Hammerfest😃 Blir spennende å se denne krabaten som romsterer i magen til Kjærest😉
      Gleder meg til boken kommer!!
      Er sikker på at den er bra😃😃

    11. Lykke til på ultralyd, det blir nok spennå få hilse på lille vennen💙,se han bevege seg, ikke bare kjenne det utenpå magen.
      Kanskje storesøster får et bilde også?
      Super fin og spennende dag til dåkker.😊

    12. God tur tel Hammerfest. Håpa dokker får et vink. 😍🥰 Æ e bortreist så en anmeldelse må vente tel æ kommer hjem og 3 uker. Boke e forhåpentligvis kommet i postkassen før det. Gleda mæ masse. 👌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg