En liten snikktitt inn i nyboka…

Alle foto: Frikant

Nå er boka snart ferdig og innrømmer at jeg er bitte litt stolt og vel så det. Derfor tenkte jeg å vise dere noen av bokas ca 75 retter. Boka består utelukkende av middagsretter, fortrinnsvis gode og sunne, men også kjappe og enkle, slik at ikke god, h\gjemmelaget mat ikke bare hører helgen til, men også i de travle hverdagene.

 

Noen av rettene ser dere sikkert hva er, andre er nok ikke like åpenbare. Enkelte er kanskje til og med noe helt annet enn dere tror. Jeg nummererer bildene, så kan dere gjette i kommentarfeltet hvis dere vil 🙂

1

 

2

 

3

 

4

 

 

5

 

6

 

 

7

 

8

 

10

 

12

 

13

 

15

 

16

 

17

 

18

 

19

 

20

 

21

 

22

 

23

 

 

24

 

25

 

26

 

 

27

 

 

28

 

 

29

 

 

Vel, dette var 29 av 75 retter. Hva syns dere, er jeg på rett spor eller har jeg bomma totalt?

(PS! Håper du blir med når forhåndssalget starter i juni! :D)

 

 

17 kommentarer
    1. Lekkert – Vakkert – og helt Sikkert godt. Blir sulten av synet, de bildene ser godt stylet og maten finurlig dandert til herlige blikkfang man får appetitt av <3 Lykke til

    2. Wow, nå ble jeg alvorlig sulten! Jeg pleier ikke like kokebøker, men fanden om jeg kanskje må skaffe meg denne… 😉 Jeg hater komplisert mat, men elsker god mat, så kanskje dette er boka for meg.

    3. Hadde jeg hatt besteforeldre eller oldeforeldre skulle de fått boka i gave fra meg. Med så mange appetittvekkende og lettlagede retter må boka være et funn ikke bare for unge, men også for eldre. Det har kanskje lett for å bli ferdigretter når barna har flyttet ut, og ens egen matlyst avtar med alderen. Heldigvis er jeg og mannen oldeforeldre, så boka kommer i gave til oss fra oss på raskeste måte, jeg skal forhåndsbestille 😊

    4. Wow… Som datter av en ganske så dyktig kjøkkensjef selv, må jeg si at dette ser riktig så godt og innbydende ut, du😋 Ser helt magisk ut, for å være ærlig! Stor kred til kokken, men du verden for en fotograf du har hatt med deg på dette oppdraget også. Denne boka skal jeg unne meg når den kommer, og jeg gleder meg. Tror dette blir årets sommergave til meg fra meg, faktisk🙂

    5. Sitter her å slurper. Gleder meg vilt til boka kommer, er egentlig ikke glad i å lage mat men er altfor glad i god mat😊 Mannen kommer til å klikke litt når det kommer enda en kokebok i hus😅

    6. Hei, her var det mye spennende som fristet.
      Klart jeg vil forhånd bestille, den Skal æ ha.
      Har brukt den 1 veldig mye. 😋
      Ha en kulinarisk fin dag 🌹

    7. Her var det mye som fristet. Ser frem til boken kommer her er det mye jeg vil prøve .
      Og er de så raske å lage som du sier så må det jo bli mange favoritter.
      Lykke til med ny bok.

    8. Det ser helt fantastisk innbydende ut 😋 Blir sulten av å se på bildene 😊 Så i mine øyne har du nailet det 👌👌

    9. OMG – her var det mye godt 👍👍👏👏 godt det snart er lunsj 😂 Gleder meg til boka! Er det forhåndssalg slik du hadde med første bok?
      Lykke til! 👍🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg