En mesterlig Kokkejævel-parodi!

Skjermdump fra toppbloggeren Gry Henriksen

Det sies at det ære en ære å bli parodiert, men dette var ikke bare ærefullt, det var så meg tatt på kornet at jeg nesten ble FLAU! (noe som jeg vil anta også var meningen…)

 

Denne parodien viser at god humor på andres “bekostning” SLETT ikke tenger å være olm og ondsinnet, men rett og slett bare være ARTIG, for FADERULLAN! (Tør ikke banne ordentlig mer, he he)

 

Les Gry Henriksens, aka Gryende, FANTASTISKE parodi på sjølvaste HER

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

Parodiert

 

8 kommentarer
    1. Herregudfader. Hvor gammel er dere bloggere egentlig? Hva skjer internt hos dere som vi lesere ikke forstår?
      Det der var bare puteflaut, og igjen diskrediteres lesere som kommer med en mening som ikke hyller og hjerter det dere prøver å formidle.
      Når man er skribent bør man greie å håndtere en meningsutveksling på en mer konstruktiv måte.
      Nei, hjelpe meg, altså.

    2. Den var veldig morsom 🙂 Jeg synes også det var gøy når hun parodierte meg. Hun tar alle etter tur, og finner det typiske så man kjenner seg igjen. 😀

    3. Aww.. Er så glad du likte det, for dette var så moro å gjøre!!
      (Du behøver imidlertid ikke bekymre deg over banningen, for jeg banner nemlig en god del mer som meg selv enn det jeg skulle vise meg å gjøre som deg *hehe*)
      – And it gets EVEN BETTER! for tror du ikke ho Petrine har vært innom og (hold deg fast!) – angrepet Brit(!) fordi hun syntes innlegget var morsomt! 😀 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg