En siste hilsen

I dag begraves min svigermor gjennom 22 år. Hun fikk påvist kreft i fjor høst, og nå er hun borte. Det er fryktelig trist. Jeg var veldig glad i min tidligere svigermor, og jeg vet hun var veldig glad i meg. Tror til og med jeg hadde en spesiell plass i hennes hjerte. Dessverre, og det er jeg fryktelig lei meg for, gjør koronaregler, og andre omstendigheter, at jeg ikke kan være med når hun sendes til sin endelige hvile, men jeg er er med i ånden, samt sent blomster til kirken. Varme tanker til familien, ikke minst mine barn som har mistet sin kjære bestemor. Det blir en tøff og usigelig trist dag for dem, men forhåpentligvis også en god og forløsende dag.

 

Takk for alt det gode du var for meg, skrev jeg på båndet, og med disse ordene lyser jeg fred over hennes minne.

 

Asbjørn

28 kommentarer

Siste innlegg