En verdig vinner!

Det er aldri spesielt stas å “tape”, var jo selv nominert både som årets nordlending og årets finnmarking, men når vinneren er så til de grader soleklar gjør det meg heller ingenting. Da er det bare en ting å gjøre, bøye seg i støvet og gratulere med velfortjent seier.

 

Skal innrømme at jeg aldri så på “Stjernekamp”, men da jeg for noen dager siden “oppdaget”  Bilal  og så han framføre “Nordnorsk julesalme” med en innlevelse som kan ta pusten fra selv den tøffeste finnmarking, og måtte se den igjen og igjen og igjen, så tenkte jeg at Bilal er Finnmark! Bilab representerer med den fantastiske stemmen sin alt vi ønsker å være og hvordan vi ønsker å framstille oss og vår egen landsdel: Var, myk og vakker, men også mektig, kraftig og farlig.

 

Alt dette klarer Bilal å formidle når han synger. Dessuten er han en trivelig fyr som liker å handle bagetter hos meg. Folk som handler bagetter hos meg liker jeg av instinkt. 😉

 

Nei, gratulerer Bilal som årets finnmarking. Smykk deg med tittelen med stolthet. Jeg skal være forsiktig med å gratulere på vegne av hele Finnmark, men tror du er et forbilde for oss alle.

 

Honnør!

4 kommentarer
    1. Jeg er enig med deg, Bilal er en verdig vinner. Flott fyr med en stor gave . For meg vil allikevel du være den som har satt de største sporene gjennom din sterke formidlingsevne. Det betyr lite om du ligger på bloggtoppen eller ikke og det betyr lite at du ikke seiret som årets Finnmarking. Jeg leser bloggen daglig og den gir meg mye. Fortsett som du gjør, jeg følger deg. Godt nytt år, krysser alt jeg har for at 2020 blir et veldig godt år også for dere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg