WTF, nominert som Årets nordlending!

Her sitter jeg og “blar” i nettavisene mens jeg venter på at reinsdyrspizzaen skal steikes ferdig, så ser jeg plutselig et ansikt jeg drar kjensel på i Nordlys . WTF, det er jo mitt ansikt! Nominert til Årets nordlending! Er det virkelig mulig? Klikker meg inn på saken og leser om meg selv:

 

Asbjørn Sandøy er best kjent bak navnet «Kokkejævel». Gjennom sin blogg har han satt døra på vidt gap til eget liv, og forteller på en jordnær måte åpenhet om de største sorger, og suksess, fiasko og hverdagsliv. Han har fått stor oppmerksomhet for måten han deler fra eget liv. I Alta driver han to serveringssteder, og på den ene plassen, Hoftepluss, har han utelukkende har fokus på kortreiste og lokale råvarer. Asbjørn har, i tillegg til å berette vidt fra eget liv gjennom bloggen sin vist seg som en god ambassadør fra Nord-Norge, nordnorske råvarer og matkultur.”

 

Jeg vet jeg ikke har verken nubb er stubb sjanse til å vinne mot de andre kandidatene, men det er jo unektelig veldig stas å bli nominert. Jeg har jo bare vært meg selv hele veien. På godt og på vondt. Dere har sett meg fullstendig naken, kravlende i søla, men også sett meg reise meg. Snuble og falle. Og reise meg igjen. Alltid framover. Selv når jeg ramler bakover.

 

Nei, dette var artig! Les om nominasjonen i Nordlys HER

 

Nå er pizzaen ferdig og vi skal kose oss med “Pakten” på Nrk. Fantastisk julekalender! Siden Datter bare er her annen hver uke har vi SJU episoder å ta igjen! Blir en lang, men spennende kveld 🙂

Vi smattes!

16 kommentarer
    1. Har stemt på deg 🙂 Ønsker deg og dine en riktig fredfylt adventstid og en god jul

    2. Reinsdyrpizza hørtes deilig ut. Er det en egenkomponert en? Aldri smakt, ikke da jeg bodde i Alta heller 🙂 Gratulerer med nominasjonen 🙂

    3. Da er det bare å stemme på deg da, veldig morsomt at du er nominert. Og spør du meg fortjener du å vinne

    4. Sååå bra😊håper du vinner, du er en verdig vinner. En blogger så åpen om livet på både godt og vondt.

    5. Denne lista har jeg gått og ventet på. Ettersom jeg selv sendte mail til Nordlys og nominerte deg var jeg veldig spent på om du kom med. Det gjorde du, og du fortjener absolutt å være med, i minst like stor grad som alle de andre nominerte (kanskje til og med mer enn noen av dem). Du får så klart min stemme, og mange andre sin også håper jeg.

      Takk for at du deler både små og store gleder og sorger, oppskrifter og for at du tar opp viktige tema.
      Lykke til!

    6. Æ heie på dæ👏🏼Ha en koselig kveld🍕Satt akkurat og fortalte mannen min om din reinsdyrpizza som æ ska lage en kveld….her blir det kalvefilét og den e kortreist👍🏻fra en bonde rett i nærheten🐂også har æ bakt rundstk.med hvetemel fra samme bonden👨‍🌾
      Gler mæ t å lese ka han Alvin har funnet på i morra🤣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg