Endelig en frihelg!

Sjekk den lista da! Frihelg. Smak på det ordet! Fri + helg. Det betyr at man ikke jobber i helga. (Måtte slå det opp i synonymordboka). Sist gang det skjedde var faktisk 18 juli. Da hadde jeg akkurat operert skulderen og var helt ubrukelig et par uker.

 

Jeg pleier ikke å ha riktig så lite fri normalt, men det har vært en voldsom sommer. Blir godt med noen dager fri, selv om to av de dagene brukes i bilen. Bryllup i Kirkenes betyr 520 mil hver vei i bil eller 3,4 millioner kroner for en enveis flybillett. Tur-retur koster opp mot 5. Da blir det bil.

 

Nei, dette blir stas selv om jeg ikke er spesielt fan av bryllup. De er ofte ganske kjedelige hvis jeg skal være helt ærlig. Jaja, får blogge litt fra do hvis det blir drepende kjedelig, hehe 😉

 

Der var lunsjen over allerede. Må stikke. Ha en (fortsatt) nydelig dag!

 

23 kommentarer
    1. Ha en riktig så fin tur til Kirkenes og kos dere i bryllup 🥰 biltur kan være riktig så koselig med noen stopp underveis.

    2. Det blir sikkert fint, og litt fri blir sikkert godt for dere, fint å komme seg litt bort nå før lille kommer, kjærestetur må bare nytes nå, kan fort bli lenge til neste gang ♥️

    3. Beklager veldig at jeg må være anonym. Det har med jobben min å gjøre. I denne bloggverdenen så har det vist seg å være klokt. En tidligere fallert barneutlevering blogger, minner meg på det. Ble et lite helvete for personen fordi bloggeren hyrte inn en privatdetektiv og advokat for å finne ut hvem. Vedkommende hadde kun et budskap « Til barnas beste» Mye takket være henne og ikke minst alle kloke oppegående jenter på Kvinneguiden, Har nå hennes barn fått fred. Slipper å gå på vei til skolen med en vond klump i magen.

      1. Job… Jeg har lest kommentarene dine like lenge som jeg har fulgt bloggen her, og jeg klarer virkelig IKKE å skjønne hva det er du driver på med. Disse kommentarene dine, – er det bare på denne bloggen du holder på eller er det andre som også “får glede av deg”? Dessuten er de så utrolig dårlig formulert!! Jeg må innimellom lese dem flere ganger, og enkelte ganger klarer jeg bare ikke å skjønne hva du mener. Som f.eks kommentaren din her: “Beklager veldig at jeg må være anonym. Det har med jobben min å gjøre. I denne bloggverdenen så har det vist seg å være klokt.” Ok? Hva er det du prøver å formidle til oss andre her??
        Nei, – hadde jeg vært deg så hadde jeg forsøkt å holde meg unna bloggere og det de står for, for etter det jeg skjønner så bidrar ikke de med noe positivt i ditt liv. Jeg tror, – helt seriøst, at du ville fått en bedre hverdag. Eller er det kanskje sånn at du får “næring” av å være ekkel? Kanskje det er SÅ enkelt, gitt? Da behøver ikke jeg bruke tid til å “tolke” det du skriver, for da er du bare et av mange nett-troll, Job.

    4. Så lenge det er pust igjen hos meg, snakker jeg ikke om meg selv. Holder rundt og tar vare på de som er sviktet i den egoistiske voksenverden.

      1. Job For meg så er du en person uten sosiale antenner. Ser ikke for meg at du kan være en person som kan ta vare på sviktede personer , til det har du for mye gruff å øse ut uten å gi deg til kjenne med ditt virkelige navn ,nei du gjemmer deg bak en signatur det er så trygt og godt .

    5. Litt lite medievant og usosialantropologisk å svare med «Du vet, kjære Job» den frasen var grei i svart/kvitt TV alderen. I uvitenhenhets tidsalder.. hør no her, no snakka eg 😂

    6. Hvem som helst kan klare uendelige mengder av arbeid så fremt det ikke dreier seg om det absolutt viktigste arbeidet man egentlig skulle ha gjort, før det er forsent.

      1. Job ja regner med at du snakker om deg selv nå. Det er vel noe du burde ha gjort istedenfor å sitte og kommentere bloggere.

    7. Jeg har ikke høye tanker om folk som skryter av at de sliter og strever. Hvis arbeidet deres er så slitsomt for de, burde de heller drevet med noe annet.

      1. Du vet , kjære Job, at vi kjepphøye narsissister, vi kan skryte av hva som helst. Jobber vi mye er vi arbeidsjern, jobber vi lite prioriterer vi fritid og jobber vi ikke i det hel tatt så skryter vi av at Staten betaler hver en regning vi har. Vi finner alltid på noe. Alltd.

      2. Job jeg kan ikke si at kokkejevel skryter av å jobbe mye. Han sier hele tiden at han liker å jobbe, men det som er forskjellen her, er at nå har han slitt med mye smerter både her og der i tillegg til sorgreaksjoner. Du som følger så godt med på denne bloggen som du hele tiden må kritisere for alt som skrives burde fått med deg såpass. Du er og blir en nettmobb som bare skal lage gørr synes du skal gå ideg selv , kanskje du skulle feie for egen dør før du kommenter alt med negativitet hele tiden. Men slike som deg er vel 100% feilfri godt man har så bra selvtillit.

    8. “Bryllup i Kirkenes betyr 520 mil hver vei i bil eller 3,4 millioner kroner for en enveis flybillett. Tur-retur koster opp mot 5. Da blir det bil”

      Eventuelt 520 km hver vei og 2500,- pr pers med widerøe med avreise kl 0700 fredags morgen og retur kl 1430 fra Kirkenes søndag.

    9. Fri du lissom…… med alle de mila bak rattet tur/retur he he he…… men godt å komme seg bort litt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg