Endelig nytt toppbilde på bloggen!

Etter over et år som blogger, kanskje til om med den mest leste av dem alle, så har jeg egentlig lenge tenkt på at jeg burde bytte header. Greit med litt variasjon, og jeg  er jo en usedvanlig fotogen og vakker mann, så det er jo er jo bilder nok å velge i. Kanskje til og med for mange. Hvem sa at vi pene har det så mye enklere enn de som er litt mer grovskåret?

 

Etter mye jobb satt jeg igjen med fire bilder.

Dette, som kanskje viser mitt sanneste jeg der jeg skuler ned mot kulinastene med et vakkert, men iskaldt diktators blikk. Absolutt et bilde som fortjener en topp-plassering.

 

Så har vi dette da, kanskje min favoritt. Solkongen. Bildet som gir alle mine kritikere rett i alt de har skrevet. Lenge ledet dette bildet.

 

Så har vi dette da. Den blide, joviale kokken from The North. Vet ikke helt, flott bilde, men ville blitt avslørt fort.

 

Vinneren måtte jo bli dette!

 

Enig?

Foto: Frikant ved Frank Rune Isaksen

 

 

18 kommentarer
    1. Alle var fine.,liker best Bilde nr 3 .
      Du skulle hatt bilde med høstfarger nu synes æ.
      Ha en fin lørdag begge 2.

    2. Enig med dæ i bildevalg👍…du hadde egentlig ikkje nokka valg, detta bildet «say’s it all»🥳ironi brukt på rett måte e uslåelig🤩 Go lørda i Altabyen😃

    3. Bilde nr.3.ser ut som om du har fått en åpenbaring, solen ser ut til å komme med noe godt til deg fra oven, kanskje noe helsebringende, og hell?
      Fin lørdag te dåkker og lykke til vist lille vil ut😍

    4. Æ ville tatt bilde 3.
      Du har full habitt, du ser rett i kamera (altså på mæ(oss)), du smile innbydanes og ser rett og slett ut som den jordnære, tillitsskapende og joviale fyren med beinan godt planta på jorda som vi har lært å kjenne i bloggen. Du står med et åpent hjerte og sinn og ser rett å slett ut som du eie den verden her og at du ønske oss velkommen inn 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg