Er dette slutten på Kokkejævel slik vi kjenner ham?

Klokka er snart halv fem, og det er tolv timer siden jeg sto opp og begynte å koke. Gammal mann begynner så smått å kjenne det, og vel så det. Det var litt oppvask. Har vasket opp siden jeg lagde DENNE lille videosnutten, og dere så selv at det var litt å så av. Det er billig å være et “one man show”, men det er tungt.

 

Vasker gulvene i morgen, så nå har jeg bare å gå ut med søpla, så er jeg ferdig til å dra hjem. Skal legge meg en halv times tid på sofaen og hvile ryggen før jeg peiler vomma oppover mot Komsalaia. Det er dag 10 i dag faktisk. Nesten et lite jubileum. Spent på tiden. Eller , kanskje ikke. Kjennes ikke ut som det blir noen rekord i dag for å være ærlig, men opp skal jeg, om det så er det siste jeg gjør før jeg blir hentet hjem til Far!

 

Tror jeg skal satse mer på video framover. Som vanlig har jeg ikke noen plan eller konsept, men det kommer i alle fall til å komme mange snutter med Kulinariske tips og triks, skal fokusere mer på det nå boka er ferdig. Filme mer fra kjøkkenet når jeg lager mat. Har også et par andre idéer. Kommer også selvfølgelig til peise på med toppturer. Planlegger ny topptur i full lengde lørdag 1. mai, men har ikke helt bestemt meg for hvilken topp jeg skal gå.

 

Takk for at dere leser meg, følger meg og støtter meg. Betyr mye 🙂

 

Kulinarisk hilsen Kokkejævel

 

 

 

24 kommentarer
    1. Hadde jeg vært din kone, hadde jeg aldri i verden sendt deg ut fra Nordkapp til Lindesnes på en boksigneringsferd … alene 🙂

    2. Kult at du skal fortsette å filme 😁 Det liker jeg. Så videoen du la ut i dag. Godt jobba altså. Du imponerer må jeg si 👍 I tillegg var det kult at du filmet deg selv, maten, arbeidsplassen etc. Visste ikke at du hadde slikt et glimt i øyet, du er jo ultra sjarmerende. Jeg ble nesten satt ut altså.. 😅 Jeg, gamle dama på 52 år, med samboer og det hele. Hehe 😀 Og stemmen din var så varm og dyp. Ja konemor er virkelig heldig. Ja du også, så klart. Jeg leser både din og hennes blogg. Og så klart, når boken din kommer, da blir jeg å kjøpe den.

    3. Du en no full av pågangsmot, med topptur etter denne dagens kokkeleringer og mega oppvask, flink du. Artig med video snuttene dine. God tur 😊

    4. Så hærli vidio🥰 håper konemor filmer neste gang 🤗 Ønsker deg finfin tur🤗 så håper jeg både du, konemor og lillebror får en strålende kveld🥰

    5. Er bare kjempeimonert av alt du gjør og får til. Prøver på. Og ikke minst: at du deler med oss mye. Noe uten alt for tett filter.
      Det er det som gjør Kokkejævel til Kokkejævel. Samtidig som Asbjørn viser seg som han er. Sårbar. Stolt. Dyktig. Sterk. Svak. osv.

      Ha en strålende kveld! 🌞🙂💪💪💞

    6. Rart med det, samme kor sliten man er, så får man nytt overskudd av å gå på tur😊
      Treng ikke å tenke på rekorder, tid og sånt. Bare nyte naturen👌🌿
      God tur 😊

    7. Du glemte helt å linke til konemor i dag!!! Shame on you, no må æ lete henne opp selv 😉

      Du, d e helt greit forresten, slik som du har jobba i dag! (D har æ å, men med helt andre ting…)

    8. Det e jo en sann fornøyelse å få følge både deg og konemor💕. Mektig imponert av dåkker begge to,et skikkelig tospann i lag👌👏. Ha en fin og forhåpentlig avslappende kveld😊😉.

    9. Kjempearti å følge deg! Og konemor også selvfølgelig! Stå på! Mange av oss er stum av beundring!😉😊😁👍💪

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg