Farmen kjendis

Jeg fikk en en telefon, mange faktisk, for en tid tilbake, en god stund før Viruset, om jeg hadde lyst til å være med i Farmen kjendis. Jeg hadde ikke det, men sa som sant var at det var artig å bli spurt. Ikke hadde jeg tid heller. Dessuten visste jeg at Kjærest var gravid og jeg hadde ikke veldig lyst til å være borte fra henne i flere uker uten å kunne ringe hjem og høre hvordan det gikk. Det er mye frykt under et svangerskap som det vi gjennomgår.

 

Datter var mye mer positiv. Hun kunne godt se pappa bli tynnere og tynnere på tv, sikkert litt stas også, så jeg bestemte meg for å framstå positiv til produksjonsselskapet. Ville gjøre Datter stolt. Det var flere runder med intervjuer, og jeg begynte faktisk å glede meg litt, men til slutt sa de at de hadde valgt noen andre som passet bedre i gruppen. Ble umiddelbart litt skuffet, alltid kjipt å ikke bli valgt først på kanonball-laget, men det gikk veldig fort over. Hadde ikke vart en uke der inne med skulderen min. Dessuten er det ikke lov å snuse der inne, bare røyke pipe, og jeg er jo ikke hypnotisert ennå, så hadde blitt ennå mer mannevond enn jeg er fra før.

 

Nei, skomaker, bli ved din lest! Ikke spring rundt og tro du er kjendis bare fordi du ligger på bloggtoppen. Ta vare på bedriften din, familien din. Ungen som kommer til høsten. Framtiden. Gjør dagene gode for dine. Tror jeg er mye bedre til det enn til melkespannholding og, skrekk og gru, øksekast.

 

Ha en helt alminnelig aften! Det skal nemlig jeg 🙂

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@£££££££££££££££££££££££££££££3w4444ww

    2. Det hadde vert artig å sett deg på kjendis Farmen men,
      jeg tror du vil ha det bedre hjemme 😊
      du får en større gevinst en den du kunne vinne i Farmen 😉

    3. Det var nok sikkert stas å bli spurt,men tror du valgte rett med å takke nei😊. Med alt det spennende dåkker har i vente,pluss din onde skulder,har du det garantert best hjemme med dine kjære😍.

    4. Trur du kan være glad for at du ikke blir med på Farmen kjendis. Det blir fremstilt helt feil, de finner en som skal bli den skjønne, en den grønne, en den dumme, en den fromme, en den ville, en den snille, en den flinke, en blir sinke, en den slemme og DU blir hjemme! Det er det lureste å gjøre, for hele greia er over-regissert for å få TV med mest mulig intriger og alt det som hører til…..

      1. Flaks at det kom opp en annonse her nå da, om hun som gikk ned 29 kg på en måned! Det er bare å klikke på linken, så er den saken grei 👍🤣

    5. E nok et godt valg, å bli hjemme, med gravid kjærest å det dåkker har vært igjennom tidligere, kanskje går det flere tog, som datter kan være spendt på. E du heldig får du operasjon tidligere også🤞.

    6. Fornuftig av deg, kjærest og datter trenger deg (dessuten ser eg aldri på Farmen uansett). Har faktisk en strålende kveld, sitter og mimrer i fotoalbum fra da eg var 16 år…. Ugh, allerede 40 år siden (føler meg ikke så mye eldre… rart det der) 🤭

    7. Det hadde vært artig og se deg på farmen,men mye viktigere at du blir ilag med kjæresten .osv.ha en super mandagskveld.😎🌞🤗👏👏

    8. Øksekast e gøy!! 😁
      Hadde vært kult å se deg der, men som du sier, skuldra di hadde nok ikkje tålt det.. 😬

      Ha en frydefull aften! 😉😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg