Feite folk gidder ikke rygge!

Hypotese: Overvektige eller “kraftige” mennesker er folk som ikke evner å spare på godene, men som, for et øyeblikks salighet, propper i seg uten tanke på verken morgendag, badevekt eller buksestørrelse. Jeg er, som dere vet, en av disse.
Jeg er også en av dem som aldri rygger inn på en parkeringsplass, selv om jeg jo VET at det blir mye enklere når jeg skal ut igjen, spesielt hvis det er mange biler. Jeg velger altså den, i øyeblikket, enkleste løsningen uten tanke på framtiden. Akkurat på samme måten som jeg gjør med maten.
Da slo det meg at dette måtte jo henge sammen! Jeg tok meg derfor en time på parkeringsplassen for å observere, (for en klin kokos ting å gjøre egentlig!) om de som rygga inn var tynnere enn de som bare peisa rett inn med fronten først. Jeg førte ikke statistikk, bare observerte, men det var påfallende mange med “kraftig beinbygning” som valgte å kjøre med snuten først inn i parkeringsplassen i stedet for å rygge inn slik at det blir lettere å kjøre ut.
Anser du deg selv som slank og ryggende eller feit, (unnskyld “kraftig”) og frontparkerende?
46 kommentarer
    1. Hva med oss som kjører rundt til vi finner en ledig dobbelplass på langs, å kjører over den ene, for å parkere sånn at man bare kan kjøre rett ut etterpå?

    2. Hvorfor rygge når man kan kjøre rett fram over en parkeringsplass og inn på neste, for så så kjøre ut derifra igjen når man er ferdig.

      Hilsen en innenfor normal BMI

    3. Bmi på 15, og kjører nok mer inn på parkeringsplassene enn jeg rygger😄 Men det er fordi jeg tenker at på et eller annet tidspunkt må jeg jo rygge, enten inn på plassen eller ut av den, og jeg kan like gjerne bruke noen sekunder ekstra tid når jeg skal forlate den som når jeg skal okkupere den..!

    4. Jeg er tyk.., ehm, ikke tynn og rygger stort sett inn når jeg parkerer. Grunnen til det er at jeg har bedre oversikt til å rygge når jeg kommer enn når jeg setter meg inn i bilen igjen. Jeg er redd for at det finnes småfolk bak bilen når jeg skal ut. Så spørsmålet er vel heller om de som rygger inn er bevist på blindsoner rundt bilen eller ei.

    5. Bmi 23 og rygger inn.
      Men grunnen er ikke vekt. Grunnen er at jeg ikke vil ha et barn, en gammel dame eller noe levende vesen under bilen min når jeg pga av latskap ikke har rygget inn.
      Mens du setter deg i bilen, så kan en liten gutt på 3 år finne på å sette seg bak bilen di å prøve leketraktoren han akkurat har fått inne i butikken.
      Med dette skrekksenarioet i bakhodet rygger du ALTID inn. Så ser du den lille gutten når du skal dra hjem igjen.
      Tenk på d neste gang du ikke orker å rygge😉

    6. Den er grei, da må jeg bare godta det da. Så får jeg heller bare scrolle forbi de bloggene du skriver det ordet i.
      Det var et forsøk på å si ifra om ting som kan trigge andre, men jeg kan jo selvfølgelig ikke bestemme over deg.

    7. Rimelig godt polstret og kjører nok med snuten inn ja.
      Lurte på en ting, kan man bruke et annet ord en feit ?? Når man har blitt mobbet og kalt det ordet så mange ganger, så gjør det ordet noe med deg. Bare spør pent ??

      Det er da ganske mange andre ord som man kan bruke, overvektig, tjukk, godt polstra, frodig osv osv..

      Takk på forhånd. Hadde satt pris på om du kunne bruke et annet ord. Jeg leser bloggene dine hver dag og setter pris på deg og bloggen din.

      Skriver ikke med mitt eget navn, men du kan se hvem jeg er uansett.

    8. Lita og tjukk og allerede sulten kl 06. 40 på en søndag morra.
      Rygger ALLTID inn på parkeringen.
      Uten unntak!

      Hm… Litt molta og fløte te tidlig morra mat kanskje.. Og kaffe,

      Mandag skal eg foreta en liten rygge studie!

    9. Kropp som en gud (riktig nok Buddha, men fortsatt en Gud). Kommer veldig an på parkeringsplassen. Å om æ skal handle så mye at æ må trille vogna ut og ha varene i bagasjerommet. Er fryktelig tungvint å bykse den vogna i mellom bilrekkene. Og han (må være en mann) som har parkert bak dæ har sikkert parkert så nært at du ikke får åpna bagasjeromsdøra som åpnes sidelengs.

    10. Nokka over idealvekta, og rygge for det meste. Helst inn mot en vegg (parkeringshus). Er det ute, ser æ først og fremst etter muligheten til å kjøre igjennom, så bilen står med snuten ut,. Hvis ikke, kjører æ som regel med snuten inn, litt etter korsn forholdan e.

    11. 😅😅 Middels kraftig og ryggende, rygger inn fordi æ e så skrekkelig redd for å rygge på noen når æ sjal ut🙃

    12. “Feit” og rygg bestandi, såfremst det ikke en en “through and through” som eg kall dæm, når du kan kjør inn, og så kjør rett ut igjæn etterpå. Men inntel vegg eller mur, rygg eg bestandig.

    13. Medium size og rygger alltid! Man vet aldri hva som skjer, kan være at man må fort ut derfra😅 liker ikke sånn «kjør gjennom», blir for mange mulige sider å bli påkjørt fra😅 kan jeg rygge inn på en «endeplass» e æ lykkelig🥳

    14. Jeg har hatt lappen i over 30 år, og for 20-30 år siden var jeg tynn. Det er jeg ikke nå, på langt nær. Jeg har fortsatt tilgode å rygge inn på en parkeringsplass 😀

    15. Litt for mange kg, rygger alltid inn. Så sant det ikke er så god plass at jeg kan kjøre imellom så jeg står med snuta ut🤪mye enklere og mer oversiktlig når jeg skal ut😁

    16. Jeg anser meg som i form. Rund er også en form, skal vite 🤪
      Av og til rygger jeg og av og til rygger jeg ikke

    17. Konklusjonen her e helst at du har for lite å gjøre, hvis du gidder å sitte på parkeringsplassen en time å se på folk parkerer. 🤣

      Åsså, æ kjøre helst inn med nesen først, på plasser der æ kan kjøre rett fram etterpå. Så nært inngangen som mulig! Forøvrig når man rygger inn så e d jo vanskeligere å komme til bagasjerommet med varene, så alt i alt kan d være mest praktisk å kjøre rett inn…. Æ kjøpe hvertfall ikke at d handle om størrelse…. men ka vet æ, æ har ikke sittet og studerte dette, på parkeringsplassen 🤣

    18. Det kommer litt an på,enkelte parkeringsplassa lagt opp til at du skal kjøre inn,rygge ut. Rutan e skråstilte,sånn at du får helt feil vinkel,når du skal ut igjen,hvis du rygge inn…
      Men bortsett fra det, foretrekke å rygge på plass.
      Æ e sånn passe,på vekta😉

    19. Mamma du er ikke feit,du er bare litt “fluffy” sa min yngste datter til meg en gang. ❤ Så jeg er fluffy,og rygger alltid. Men hvis det er to ledige plasser ovenfor enannen,så kjører jeg gjennom begge,for så å parkere på den fremste. Da kan jeg bare kjøre rett ut igjen🤩

    20. Jeg har vært på mange foredrag med politiet, og jeg rygger alltid inn dersom det gjør at jeg kommer meg raskt ut om jeg må. Jeg er sånn derre småfeit.

    21. Passe strek og kjører for det meste snuten inn 😁
      Om jeg rygger før eller etter spiller liksom ingen rolle. Men på enkelte parkeringsplasser hvor det er smalt mellom rekkene ser jeg an hvor trangt det er for å rygge ut… Skal jeg være lenge og det er på ettermiddagen – kan det være mindre biler når jeg skal ut igjen 😜 er jeg tidlig, og det er få biler, så rygger jeg inn for da er det garantert flere biler når jeg skal ut igjen. så alt ettersom 😉

    22. Jeg er feit og ryggende!
      Må jo skjønne det at æ har jo faen ikke tid å rygge ut, må jo skyndte meg hjem så æ kan få spist kaloriene jeg kjøpte på butikken!
      Ps. Alltid noe fort å spise i bilen på selve veien hjem også, når ingen ser mæ!
      🤗🤗🤗🤗

    23. Godt hold,overvektig her, rygger inn, mye lettere en å kjøre med fronten inn, når det er litt trangt😊

    24. Alternativet er å gjøre som meg, som kjører i kryss og tvers på parkeringsplassen til jeg finner en plass der jeg kan kjøre gjennom. Så slipper jeg å rygge i det hele. Det er vel mer ryggefrykt enn latskap 🙂

    25. Et par kg for mye på kroppen her, og en ryggende sjåfør.
      Rygger alltid inn på trange P-plasser uten noe unntak da jeg gidder ikke å gjøre det vanskeligere for meg selv når jeg heller kan gjøre litt forarbeid og få en enklere utgang etterpå 😉

      Men det skjer av og til at jeg parkerer med snuten inn hvis jeg kommer til en veldig åpen P-plass med god plass til å rygge ut fra plassen. Ellers rygger jeg inn i de aller fleste tilfellene.

    26. Middels størrelse her, går gjerne ned noen kilo. Helst kjører jeg igjennom en sånn rekke, sånn at jeg kjører inn men har snuten ut.
      Har ingen problemer med å rygge hvis ikke det er sånne plasser – men er det mye trafikk, andre som står bak for å parkere tar det jo litt mindre tid og plass å kjøre inn… men som oftest rygger jeg. I dødvinkel er det sjeldnere barn inne i en parkeringsplass enn ute i veien rundt. Veldig enkelt å kjøre på små barn (til og med når man er oppmerksom) om ikke foreldre passer på.

    27. Midtimellom (men mer hellende mot feit (unnskyld, kraftig) enn tynn), og parkerer innimellom med snuten inn, innimellom med snuten ut. Kommer rett og slett an på hvor jeg parkerer, og om parkeringsplassen er skråstilt eller ikke😊

    28. BMI på 28,5, men rygger ALLTID inn på parkeringsplass. Da har du mye bedre oversikt når du skal ut igjen. Holdt på å bli rygga på da jeg gikk over parkeringsplassen mot min egen bil senest på torsdag! Så alt annet enn å rygge inn er feilparkering!

    29. Jeg er tynn som en flis og selv om jeg spiser masse så er forbrenningen nesten høyere enn inntaket, men jeg rygger ikke når jeg skal parkere :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg