Fem måneder i dag! :D

Tenk at bitte LilleBror har blitt fem måneder gammel og, om ikke diger som en kjempe, så i alle fall nesten sju kg og stor! Dagen skal feires i sin helhet hos bestemormor mens jeg koker og baler her hjemme.

 

Jeg syns dette er skikkelig stas, dere ander ikke, og om bare en uke er det dåp! 🙂

 

Vi har forresten innført noe nytt her hjemme, nemlig lørdagskurv! Da kan vi få det vi har ønsket oss i løpet av uken. Dette er min, så nå vet dere hva jeg liker, he he 😉

 

Nå må jeg jobbe! Fortsatt 18 retter, minus noe stekt løk, igjen (Herre Gud, hva har jeg begitt meg ut på?)

 

Vi smattes!

 

 

11 kommentarer
    1. Ja gratulere med lillebror som er blitt 5 måneder og så stor og sterk som løfter seg opp. Ser ut som han er klar til og begynne og krype. Fint at han får oppleve alle de nydelige fargene og lekene rundt han. Kos dere med Gotter-kurven, ønsker dere en god helg.

    2. Tenk at lillebror e blitt 5 mnd.allerede,gratulerer så masse💙. Kan godt skjønne at dåkker gjerne vil markere hver mnd.neste markering blir jo lillebror et helt halvt år👏👏. Så nydelig,med masse hår😍. Den kurven var en god ide😉. Ha en flott helg💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg