Ferdig, kom og tørk!

Reklame | Kokkejævel.no

Klokka er snart halv fem og jeg er endelig ferdig med alle forsendelsene. Herlig! 😀 Nå skal jeg ned i fjæra og samle tang, stein, skjell og slikt, til den ene “scenen” til fotograferingen i morgen. Forrige gang tok vi bildene ute og bruke selve Finnmark som tallerken, altså uten servise, men denne gangen fotograferer vi inne i nettbutikken og skal prøve å ta med oss litt av Finnmark inn. Blir nok bra 🙂

 

Til de av dere som planlegger å bestille noe snadder i nettbutikken, så har jeg dessverre ikke mulighet til å sende det før tirsdag, pga. fotografering. Sorry, men en dag ekstra håper jeg går greit 🙂 Klikk HER og se om du finner noe som frister. Det er lov med vidushopping også, he he.

 

Nei, nå må jeg stikke, adjø!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg