Fikk akkurat en VELDIG hyggelig mail fra forlaget!

Reklame | Kokkejævel, Ark og Kagge forlag

“Hei, det er Irina fra Kagge. Har akkurat fått inn de nyeste tallene på forhåndssalget av “Hva skal vi ha til middag?“, og det er nesten ikke til å tro! Sitter du eller? Hvis ikke, sett deg! Det er fortsatt 2,5 uker igjen til boka kommer ut og du mangler bare FEM BØKER på å slå rekorden din fra i fjor! Vet du hvor vilt dette egentlig er eller?

Peis på med litt reklame nå de siste par ukene, for denne boka har virkelig potensial. Det er ikke bare “nok en kokebok”, det er liksom The Kokebok, hvis du forstår hva jeg mener? Dette må du jo fortelle folk!  Alle lager jo middag, og alle river seg med jevne mellomrom i håret. Asbjørn, jeg tror du har skrevet høstens, bokstavelig talt he he, beste, bok!”

 

Wow, liksom! Innrømmer at jeg har vært veldig spent på mottagelsen av denne boken. I fjor var alt annerledes. Da var jeg et friskt pust på blogghimmelen og hadde nyhetens interesse. I år er det litt annerledes  og denne boken vil på mange måter avgjøre om jeg har en framtid som (kokebok)forfatter eller ikke. Det får briste eller bære!

 

75 kjappe, gode, enkle, kjappe og hjemmelagde middager til ALLE anledninger! Ooog ikke nok med det, frue! Boka inneholder også ca 50 oppskrifter på godt, enkelt, kjapt og hjemmelagd TILBEHØR som passer til alle disse middagene. Kan du la denne fantastiske sjansen gå fra deg? Nå kan du forhåndsbestille boken på ARK slik at du får et rykende ferskt, SIGNERT eksemplar når boka kommer ut 10. september. Unngå å stille deg i kø i bokhandelen. Bestill boken HER og nå, uten fraktkostnader for KUN kroner 349,-. Ikke la denne sjansen gå fa deg, frue!

 

Eller herre for den saks skyld. Boken er FULL av oppskrifter på herlige søndagsmiddager som vil imponere hele familien. Gi din frue en velfortjent hvil på divanen og disk opp med en deilig stek fra tid til annen. Det vil garantert gjøre henne velvillig og glad. Bestill boken HER, min herre. Signert og 50 kroner i avslag i forhold til vanlig butikkpris. Ja, boken sendes fraktfritt til deres residens, min herre. 

 

(Teksten over må leses med “filmavis-stemme”…)

 

(Spiller på (en slags) sex for å selge enda flere bøker. Bestill bok HER og jeg skal tenke på nettopp deg i signeringsøyeblikket…)

 

Hvis mange nok tar julegavehandelen HER, så kanskje dette kan bli framtiden for Konemor og meg?

 

 

Utrolig artig at så mange mennesker har forhåndsbestilt kokeboka som har blitt til gjennom to tiår en konstant tidsklemme. På veien har jeg lært meg et og annet triks hvordan man kan få i seg god hjemmelaget mat (som alle i familien liker), samtidig som hele familien har aktiviteter som skal rekkes her og forbi.

 

Ja, boka er skrevet av en faglært kokk, men den er ikke skrevet for kokker, den er skrevet for helt vanlige folk. (Likevel tro jeg nok de aller fleste kokker vil finne stor glede av mange deler av bok.) Det har også vært et poeng for meg at ingrediensene skal være å finne i helt vanlige butikker over hele landet. Detter er ingen snobbebok for å vise hvor flink jeg er. Dette er en bok skrevet for at du og din familie skal få i dere skikkelig god mat, hver eneste dag, hele året.

 

7. september reiser jeg til Oslo for å signere alle bøkene. Det begynner å bli knapt med tid hvios du vil sikre deg noen signerte eksemplarer til reduserte priser. Klikk HER og nå, og blir ferdig med det!

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

Stolt, men mest spent kokebokforfatter

 

 

 

(PS! Hvis denne boken, “Hva skal vi ha til middag?” blir en suksess, så har jeg allerede sikret meg selveste Konemor som medforfatter på min neste bok: “Hva skal vi ha til dessert?” 😀 )

 

Hva syns du forresten om denne bokreklamen? Bestilte du? Eventuelt, hvorfor ikke?

 

 

 

 

 

40 kommentarer

Siste innlegg