Finnmarks største “mediehus”!

Egentlig er det helt sprøtt at småtett kokk, 42, skal bli større enn selveste NrK i Finnmark. At én mann alene skal kunne lage innhold som skaper mer engasjement enn en hel redaksjon med utdannede journalister, fotografer og radiofolk. At mine skarve 22 innlegg genererer flere lesere enn iFinnmarks formidable 164 innlegg fra hele fylket.

 

Jada, jeg vet det er forskjell på engasjement og antall lesere, men det gir likevel en viss pekepinn på hva som rører seg der ute. Har fulgt litt med disse sidene de siste månedene og sett at jeg sakte, men sikkert har vokst forbi dem alle sammen. Det betyr ingenting økonomisk for meg, men det er, om ikke annet, litt artig.

 

Nå er det straks jobb. Håper det kjølerommet blir reparert i dag slik at vi kan konsentrere oss om julehandelen som smått er i gang. Det er jo der jeg tjener mine penger, ikke på en statistikk over hvem som er størst på FB. Blir lite penger av det gitt, hehe.

 

Var deilig å sove i egen seng i natt, selv om det ikke varte så lenge. Hadde jeg kunne velge hadde jeg ligget der fremdeles, men jobben kaller. Slik luksus får vi vente med til jeg blir bokmillionær og kan velte meg i både penger og fritid. Ja, det var en spøk.

 

Nei, pliktene kaller! Ønsker dere alle en riktig fin dag. 🙂

 

 

 

28 kommentarer
    1. Du har hatt den beste bloggen av alle, og kun den jeg leser, men nå begynner den desverre å bli kun basert på netthandel og inntjening av penger. Rett og slett uinteressant for andre enn deg selv.
      Synes selvfølgelig at du kan reklamere litt, men hele bloggen er ødelagt av div matvarer du selger..
      Tror desverre at du etterhvert vil miste leserne dine på dette, og det er jo synd. For bloggen din var jo så bra.

    2. Gomorn☕ Ser du har bynt å si fra når noe er spøk😉😂 Ha en flott dag btw, æ leste ifinnmark først😎

    3. Folket vil ha brød og sirkus (og litt reinkjøtt), sånn er det bare 🤷‍♀️ Og bloggen din har alt. Vel fortjent 👏👏👏
      Så gjenstår det bare å få kjøla deg ned på kjølerommet 😅 Krysser fingrene for at faenskapen funker, og forblir i orden. Lykke til med julehandelen 🎄🎁🎀

    4. Hei der oppe i nord ,du og kjærest🌺 Alltid godt å komme hjem,borte bra, men,hjemme best.
      Skjønner at dere hadde en fin helg i Oslo. Moro å følge deg.
      Ønsker dere ei fin uke i nord🌺

    5. Hei der oppe i nord ,du og kjærest🌺 Alltid godt å komme hjem,borte bra, men,hjemme best.
      Skjønner at dere hadde en fin helg i Oslo. Moro å følge deg.
      Ønsker dere ei fin uke i nord🌺

    6. Ønsker deg en fin dag😊 enig med ei som kommenterte ovenfor, få litt inntekter på reklame, den er jo der allikevel .

    7. Skjønner ikke helt hvorfor du er så steil på å ta deg betalt for reklame. Annonsene er stategisk plassert under blogginnlegget likevel og noen andre tjener på det uansett. Vi trenger noen som for eksempel står inne for sunne bærekraftige produkter uten tilsetningsstoffer. En med troverdighet som ” walks like he talks”. Hadde jeg hatt din påvirkningskraft, ville jeg smidd mens jernet var varmt. Ønsker all mulig lykke, til helsike med janteloven og at pengene velter inn på konto.

      1. Enig! Ta betalt! Haters gonna hate, ingenting å være engstelig for, tenk på alle kidsa som håver inn og bruker dem på botox, du kunne jo kjøpt nytt kjølerom.

    8. Vet du, jeg forstår godt at du har den suksessen du har med bloggen din. Du veksler mellom alvor og humor (herlig humor) du har stor selvironi, du tar oss med langt inn i livet ditt. Du har kontakt med leserne dine i kommentarfeltet.
      Du skriver svært godt.

      Samlet sett så tilfører du noe nytt og forfriskende. Tror du treffer en nerve hos svært mange, meg inkludert.

      Ønsker deg en fin start på uken 🙂

    9. Go morgen og super fin dag dag te dæ å dine. Håpe du får skikk på kjølerommet, utrolig så trollat det ska bær no da,tvi tvi.🤞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg