Folkens, om bare 1 uke er det julaften!

Reklame | Julegavebutikken Kokkejævel.no

Da var det over. Herfra og ut handler det stort sett for meg om å tømme så mye som mulig av varelageret, for uansett hvor populær og ettertraktet man enn måte føle seg når det rauser inn folk i ukene før jul, så har jeg holdt på i så mange år at jeg vet “bakrusen” kommer i kraftig rekyl i januar og februar.

 

Klart jeg kommer til å selge en og annen eksklusiv småskalaprodusert gave til “den som har alt” også i januar, men det kan jo naturligvis ikke sammenlignes med julesalget i det hele tatt. Heldigvis begynner jeg å tømmes for en rekke varer, men med et så gigantisk utvalg snadder som jeg har hatt, så er det ikke til å unngå at jeg også har masse deilig igjen som jeg tenkte du kunne kjøpe i julegave til noen du er glad i for en billig penge. Faktisk helt opp mot 50% rabatt. En klassisk svinn-vinn situasjon med andre ord. 😀

 

Mulig jeg er en smule inhabil, men hvis du vil unngå trengsel, kaos og smitterisiko på stappfulle kjøpesentre nå før jul, så kan jeg virkelig anbefale deg å gjøre unna julegavene i min romslige butikk der det overhodet ikke er noe problem å overholde meteren. Bruk mer enn gjerne munnbind og sprit hendene når du kommer inn i butikken, så får vi alle en trygg og god juelgavehandelsopplevelse.

 

Rykende fersk ladning med røkt villaks ankommer om få minutter. Det er ikke sikkert det blir nok til alle i år, så jeg vil for sikkerhets skyld anbefale deg å komme innom før vi stenger i dag kl. 18:00. Så er du sikra 🙂

 

Jeg har fortsatt noen signerte utgaver av kokeboka som garantert ikke bare kommer til å stå til pynt, men som du både i desperasjon og inpirasjon kommer til å ty til flere ganger i uka, nemlig storverket mitt, “Hva skal vi ha til middag?”.  Kokeboka med nesten 200 oppskrifter for alle over 14 år som lurer på hva de skal lage til middag.

 

Velbekommen til julegavebutikken Kokkejævel.no i Løkkeveien 2!

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg