Folkens, riktig god helg! :D (Livet er mye mer enn bøker)

Nytter ikke komme hjem på sin høye (bok)hest og leke bestselgende (koke)bokforfatter og tro at kone og unge står klar med flagg og fanfarer. Nei, her settes man i arbeid umiddelbart!

Og det er helt greit. Det er så godt og komme hjem hver dag fra jobb at dere aner ikke. Lillebror har blitt så stor at han syns det er artig å rase og kastes hvinende opp i lufta. Snurre rundt, fly gjennom stua. alle disse tingene som kanskje spesielt fedre gjør med småttisene sine. Å se ned at han står der nede og smiler med de to tennene sine og strekker opp armene sine mot meg og roper “mer, mer!” med de forventningsfulle øynene. Det er faktisk helt ubetalelig og jeg må nesten klype meg i armen hver enste dag for at jeg får lov til å oppleve dette på nytt. Jeg er jo tross alt blitt 44 år og det er slett ingen selvfølge å få fylle livet med med slike små barneøyne i min alder.

 

Jeg vet ikke hva som skjer, men alle brikkene faller liksom bare på plass for tiden. Både de jeg kan dele med resten av verden, men også de jeg ikke kan dele. I all fall ikke nå.  Det er en veldig god følelse, og jeg er livredd for at det ikke skal vare, men som jeg skrev litt tidligere i dag så jeg rett og slett bare lære meg å nyte øyeblikket, og  ikke verken frykte eller drømme om framtiden.

 

Folkens, nå tar jeg helg! Det er ikke sikkert det kommer flere bloggposter herfra, men mulig dere ser bitt blide åsyn på Facebook og Instagram

 

Riktig god helg!

 

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg