Forelsket igjen

Det er ikke bare min relasjon til Lillebror som har endret seg den siste uka, men også forholdet mitt til Kjærest. Det siste året har vært langt tøffere enn vi kanskje har villet innrømme. Sorg, sinne og irritasjon er ingen god miks for et langvarig og godt forhold. Egentlig er det et Herrens mirakel at vi kom hele ut på andre siden, men det gjorde vi. Sterkere knyttet sammen enn noen gang.

 

Den siste uka har jeg blitt forelsket igjen. Den gamle varmen som strømmer gjennom kroppen når jeg hører stemmen hennes. Sitringen i magen når hun ser på meg og smiler. Den intense gleden jeg kjenner i hjertet når hun sitter med Lillebror på fanget og synger med den fineste mammastemmen du kan tenke deg. Jeg elsker henne sånn. Lillebror er så heldig som har fått henne til mamma og Datter er heldig som har fått henne som bonusmamma. Hun bryr seg. Hun elsker. Hun gir av seg selv.

 

Etter årevis med bekymringer kjenner jeg nå omsider på en ro som jeg ikke kan huske sist jeg følte en gang. Selv om det er masse spennende som skjer med en lang drøss med usikkerhetsmomenter, så gleder jeg meg vilt til framtiden sammen med denne kvinnen som snart skal bli min kone. Det er en floskel, men hun gjør meg faktisk hel. Hun er den jeg har ventet på. Hun er Kvinnen i resten av mitt liv.

 

Jeg kan med stolthet i hjertet si at jeg elsker henne, men det er en ære for meg å bli elsket tilbake. For, av grunner jeg overhodet ikke kan forstå, så elsker hun meg, både dypt og inderlig. Jeg er mannen hun har ventet på. Det føles litt rart, men veldig, veldig godt.

 

Å elske noen som elsker deg tilbake er vel noe vi alle drømmer om.

Jeg fikk drømmen min oppfylt.

 

(Bildet er tatt av min søster og er knipset i et øyeblikk av bunnløs sorg og fortvilelse i fjor sommer, men jeg syns det er så nydelig. To mennesker som ikke klarer seg uten hverandre og som finner både nåtid og framtid hos hverandre.)

 

Jeg elsker deg sånn, Christine! Takk for at du kom <3

 

 

26 kommentarer
    1. For et koselig bilde❤️❤️❤️. Ønsker deg og dine slt godt i framtida😁. Gleder meg til å komme hjem frs rehab og smake på reinsdyrpølse og elgpølse😁. Og ikke glem sjokoladen👍👍. God Jul🎄🎄🎄

    2. Å, du får sagt ting på en så fin måte det mange av oss andre menn ikke får sagt. Naturligvis sier vi jo det indirekte gjennom gode handlinger, men vi er ikke flinke nok. Føler jeg nå! ❤️

    3. Bare så nydelig å se, og så lese hva du beskriver,,blir rørt og glad på deres vegne.
      Husk størst av alt er kjærligheten 🎶💕💖
      Lykke til.

    4. Det var jo en rørende flott bryllups tale til din kjære du har skrevet her ❤️Størst av alt er kjærligheten 😊

    5. Jeg sitter her, i den kommunale leiligheten min, i Bærum, og promper jula inn.
      Den eneste som gir meg gaver, er den her negern over gangen for meg.
      I går var det en albaner, (eller noe), ved navn Bori Morino, (eller noe lignende), som begynte å trakassere meg.fordi jeg prompa for høyt da.
      Noe sånt.

    6. Fantastisk godt å lese dette,du fortjener så inderlig å kjenne deg både lykkelig og forelsket igjen💕💙❤. Det er ingen som eg unner det mere enn deg å kjærest,å endelig føle at livet er et godt sted å være💖. Ønsker av hele mitt❤ at det blir en god framtid for dåkker alle i familien🤗. Ha en fin kveld😉

    7. Fortsett å ta godt vare på kjærest. Og føle en forelskelse kan en selv om har levd sammen i nesten 60 år. Og en slik ting skal en ta godt vare på. Og da føler en seg som halv om det er noe galt med den en er glad i. Stor kjærlighet er så fantastisk og det er en lykke større enn stor om en får oppleve dette

    8. Nesten så du får mæ til å grine her. Nydelige ord. Også kjenne æ at blir glad innvendig, på din vegne, når du skriv om roen du kjenne på. Så på tide at du føle at ting nu går dokkers vei. Glæde mæ dokkers vegne for veien framover som dokker skal gå i lag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg