Forkle deg som Svigermor(d)!

Reklame | Kokkejævel.no

 

De fleste av oss har en svigermor(d). Noen av oss har til og med hatt flere av sorten, og de fleste er jo tross alt veldig hyggelige. Jeg har i alle fall bare gode erfaringer med dem. I alle fall så lenge de holder seg hjemme hos seg selv, ha ha;)

 

Au, ikke lugg og spark meg i nyrene vær så snill, det var jo bare en spøk! 

 

Tør du gi Svigermor(d) den julegaven hun fortjener i år! Bestill gaven HER

Prisen er 349,- pr stk

(Så pass er hun verdt, hva?)

 

PS! Gjør oppmerksom på at trykket på forstykket du får i posten vil være av langt høyere kvalitet enn det du ser på prøvebildene.)

PPS! (Tusen takk for sporty bilder, Svigermord! Du skal få deg et forklede som belønning <3 )

 

 

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. Har en svigersønn (som er såpass fersk at han ikke har fått noe tilnavn enda), og verdens beste svigerdatter som jeg bare kaller svigertigeren min! Det navnet fortjener hun, for hun har kjempet som en tiger for barnebarnet mitt fra han ble født❤ Ønsker meg virkelig det forkle, fir jeg er nok en svigermor(d)😂

      1. Jeg har listen men ikke adressen din. Kan gjøre det enkelt å stryke over navnet ditt med penn å skrive mitt eget. Problemet løst.

    2. For ei nydelig svigermor(d)du har😍. Kjærest har jo nå å slektes på😉. Godt at dåkker har god hjelp så nært,som kan trø til ved behov😊. Ha en fin kveld🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg