Fortsatt i live!

Det var tøft i går kveld, men jeg kom meg helskinnet gjennom det. Ikke en eneste snus med nikotin ble brukt. Skulle tatt seg ut å snuse på selveste frigjøringsdagen, men jeg hadde veldig lyst. Jeg hadde det. Gikk å la meg tidlig. Det er en god strategi.

 

Nå sitter jeg ned på jobb og drikker en kaffe. Har en nikotinfri snus med chilipulver under leppa. Går helt greit. Har lyst på nikotin, men ikke verre en at jeg klarer å jobbe uten å kaldsvette og sette meg ned å skrive om det. Nei, vent nå litt…

 

Skal i møte klokka elleve. Skal treffe markedsfolka i Kagge forlag for å legge en strategi for hvordan vi skal gå fram for å selge flest mulig av den boka som kommer i august. Hadde vært artig hvis det ble en suksess. Litt mindre artig hvis det ble en flopp. Vi får se. Du kan i alle fall fårhåndsbestille den HER så sikrer du meg i alle fall en plass på bestselgerlisten. Havner man der er mye gjort.

 

Nei, må jobbe videre. Dere får ha en riktig trivelig dag, både med og uten snusleppe, så skal jeg gjøre så godt jeg kan her oppe.

 

 

22 kommentarer
    1. Hva med å oppfordre folk til IKKE å kjøpe boka di før du er snusfri..?😣
      Da er du nødt.😵
      Jeg kommer ikke til å kjøpe den før, for jeg vil ikke være med på å finansiere ditt snusforbruk..😝
      Bare en idé..
      Lykke til. 😊

    2. Med alle dine tilhengere her,så må det jo bare gå fint🤞👍. Vi heier jo på deg,kan du skjønne😊. Lykke til videre fremover som (snusfri),pluss mange penger spart som du kan bruke til noe ,ere nyttig😉. Noe fint til datter og kjærest foreksempel😍

    3. Du klarer dette. Har du forresten prøvd med skiver av ingefær i stede fordunster. De sier det er et bra substitutt😉

    4. Enten er du naiv og uvitende, eller rett og slett bare en rå markedsfører for boken. Er det det første får du først en advarsel, er det det andre får du en bot på mellom 50 og 100 000 fra Forbrukertilsynet for bevisst manglende merking av reklame. Reklame for deg, Kagge forlag og Ark Bokhandel.

      1. Snart helg. Prøv å koble deg vekk fra bloggen min, kanskje hele helgen. Kjenn pulsen som sakte synker og roen som senker seg gjennom kroppen. Fjern bildet av meg du har som forsidebilde på telefonen. Prøv en hel helg uten meg. Tror du at du klarer det?

        1. Haha.. regner med at dere er enig med strategien før bokutgivelsen. Ligg litt lavt i Juli så følgerne ikke går lei. Kjør på i August med clickbaits… innlegg som treffer folks følelser, som gjør at de får tårer i øynene, innlegg om barn, innlegg med dype følelser. Minst tre innlegg for dag. Garantert suksess. Men dette vet du jo alt om.. 😉

            1. Bra for meg? Den er mer enn bra for meg. Bloggen din er jo blogguniversets ABC om “Hvordan nå toppen på blogglisten, og bli der” Forslag til tittel ny bok. Den kjøper jeg. 😉

    5. Et tips, last appen ‘slutta’, og følg med på hvor mye du sparer fra dag til dag. Og aller helst, overfør penger til egen konto. Det gav ekstrem motivasjon her i huset, og han er nå snusfri på 3. året, etter 35 år med høyt forbruk👍

    6. Et tips, last appen ‘slutta’, og følg med på hvor mye du sparer fra dag til dag. Og aller helst, overfør penger til egen konto. Det gav ekstrem motivasjon her i huset, og han er nå snusfri på 3. året, etter 35 år med høyt forbruk👍

    7. Hypnose eller ei, nå har du startet på en avslutning, så prøv å hold stø kurs, så klarer du det nok 🥳 heier på deg!! 👏

    8. Da har jeg sikret meg et eksemplar av boka, og samtidig sikret deg en plass på bestselgerlista 😉😅🥰

    9. Så flink, dåkker får finnpå no artig i helga, så du får fokuset på noe annet enn snusen, tanken på hamsterbleie e nok dær, men ikkeså ofte vist du får fokupå noe annet, tenk på hamsterbleie så kanskje lysta daler nedover.
      Ha fun fredag og go helg.
      Glede meg te august, for å få skriblerier fine i posten.

    10. God morgen. Dette går bare kjempebra, når du har klart deg uten så lenge klarer du resten også. Handler nok mest om viljestyrke. Har røyka i over 40 år og prøvd flere ganger å slutte men får se nu i sommer. Har lyst å slutte da vi har en del kreft i familien så e vel best å ta skjea i andre handa å bli kvitt han petterøes en gang for alltid. Lykke til videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg