Full dramatikk!

Det har vært en helt vill formiddag. Plutselig eksploderte bare alt!

 

Starta dagen som vanlig med litt sengegymnastikk. Det er nesten ikke en stilling som denne sengen ikke kan. Blir aldri lei!

 

Så en “lett” liten frokost. Fy Fader, tror jeg har lagt på meg mellom 10 og 15 kg i døgnet siden jeg kom inn hit. 4 døgn, altså mellom 40 og 60 KG. Det er MYE!

 

Videre gikk det rett i behandling med Kjærest som lege. Har fått øregangsbetennelse i det andre øret nå og vi  hadde første behandling md morsmelk i går. Etter bare to behandlinger føler jeg meg nesten kurert og det er faktisk ikke noe jeg tuller med. Smertene har vært nesten intense. Kom ikke her å fortell meg at morsmelkerstatning er like bra som morsmelk!

 

Så kom det plutselig inn noen vaskere som skremte meg rett opp i vinduskarmen. Isolasjon gjør deg amper og lettskremt.

 

Faen, voldsomt til styr! Etter vaskerne kom det inn ei dame som skulle skifte på sengene. Jeg spratt opp og utfordret henne til duell over hvem som kunne skifte en seng raskest. Jeg gikk all inn og vant med meget trygg margin. Stolt, for dette var en svært dreven dame.

 

I dag har det også vært en god del kontakt med media. De følger visst bloggen og har fått med seg at vi er oppe i en dramatisk situasjon. Ikke bare med fødselen, men hele denne koronakatastrofen som har rammet Hammerfest sykehus og hele kommunen. Og innelåst i et rom i 5. etasje sitter tilfeldigvis en Kokkejævel. Det blir det reportasje i Dagsrevyen av. Følg med i kveld…

 

Vi smattes!

 

 

63 kommentarer
    1. Jeg tror ikke du vet om dette her selv men den stillingen du ligger i senga er for dem som har truende spontanabort og har fått beskjed på gul lapp under svangerskapet om at ungene deres kommer til å dø. Så det i VG å det stakk i magen fordi det var noen av dem tøffeste dagene i mitt liv. Hadde satt pris på om du kunne spurt VG om dem kan bruke et av dem andre morsomme bildene dine for dem andre som er i samme situasjon . Masse lykke til videre.

    2. Altså, jeg bøyer meg i støvet av beundring av dere to . Heter d støvet forresten ? Vel, uansett så kreativt og morsomt du formidler den situasjonen dere er i, er rett og slett fantastisk. 👏👏😀 Jeg tenker hvor flink du/dere er til å snu noe som ja er en utfordring for tålmodighet og alt rundt det, til det du formidler til oss er jeg utrolig imponert over. 👌For skjønner jo at på fjerde dagen så kan man bli liiiiiiitt lei, og d er jammen forståelig. Men med tanke på kjærest som før innleggelse slet med søvn og plager, og du jobbet iherdig med alt av forberedelser på jobb (i tillegg alt av sykdom og plager ) så skulle en nesten tro d var skjebnen som grep inn. Her skulle både kjærest og du få samle krefter før prinsen kommer, vips var dere innestengt på sykehuset i flere dager hvor dere begge har fått tatt dere inn. Skjønner at nå kunne d være greit om han kunne komme, og håper ilag med dere, og resten av heia gjengen at det skjer snart. Det er virkelig noe fantastisk dere venter på, heldige dere. ❤️ Masse gode tanker sendes fra meg til dere begge to. 👍👍👍👍😀

    3. Kos å se dæ på tv. Tankan streife ofte innom dokker og håpe at dokker (på tross av alt som skjer i coronauniverset ) 🙈 har det bra. Klemmer i fleng flyg oppover fra Bodø til dokker begge 😃 trur de på avdelingen har det show me dæ på avdelingen. 🤟🤟🤟

    4. Morsomt å følge dere. Nå må kjærest få en step innpå rommet, slik at hun kan gå opp og ned på den. Du kan forresten også gjøre det. 😂 Kanskje det kan sette igang fødselen. Følger med dere. Jeg har født 3 gutter i ekspressfart. Den siste for 33 år siden. Det ble hjemmefødsel. Rakk ikke å dra til sykehuset. Jeg ønsker dere lykke til. Tenker på dere. Hils kjærest så mye. Hun er kjempeflink med sine hender.👏 hilsen fra bestemor på Hedmark.

    5. Det ha kanskje vårre greitt om fødselen ha komme i gang no før du driv Kjærest te vanvidd og du mens du fortsatt e noenlunde psykisk stabil 😂😂

    6. Nå må du ikke klatre så høyt at du faller
      ned så du brekker lårhalsen, så blir du en ordentlig pasient .🤣🤣🤔 Venter i spenning , tror jeg hadde blitt smågal hvis jeg hadde blitt sperre inne på ett rom i flere dager .Så nå får han se å komme🤱

    7. 😂Flire mæ skakk!
      Takk for god underholdning.
      Håper dere klarer dere godt der, innestengt som dere er.

    8. fantastisk lesning,hadde jeg ikke vært så stappmett (hadde raspeball til middag…) hadde jeg nok seget ned på gulvet og rullet rundt. Pass godt på kjærest og kos dere å slapp av alt dere klarer. God klem til begge tom

    9. Corona er ikke sunt 😂😂 Dokker e nå bra herlig! Masse lykke t med fødsel kjærest! Du e nå bra tålmodig😂❤️

    10. Ler meg skakk 🤣 dette kommer dere til å minnes og snakke om for alltid!
      Håper likevel ting løsner (bokstavelig talt) nå snart. Hils Kjærest, hun er god! ❤

    11. Venter spent på det STORE som skal skal skje snart.Håper alt står bra til med Kjærest,slitsomt for henne dette her,du må hilse henne så mye fra meg❤️Ha en begivenhetsrik dag dokker toan🍂🍁

    12. Herregud,de lattermusklan mine får virkelig kjørt seg😆😄😅. Men pass no på å være forsiktig med klatring på stol å opp i vinduskarm,med ullsokker på føttene e det fort gjort å skli å ramle ned🤔. Tenk om du sku havne der med beinbrudd😉. Synes no synd på kjærest,spesielt. Det e en tålmodighetsprøve å gå sånn å vente. De vordende besteforeldre må å gå i heilspenn. Glad det ikke tok så lang tid med nån av våres barn og barnebarn😍. Ha en fin lørdag videre,venter bare på den store nyheita no💙❤

    13. Huff øregang betennelse du da, e vel ikke så lenge siden sist, du har vel et immunforsvar som ikke takler alle motgangen som kroppen din har hatt de siste månedene, håper det snart skjer noe positivt der oppe i høyden 😊

      1. Presse meg ut og det er di skyld😂😂😂
        Alle surkepjes.. bør finne seg annet lesestoff, dette er hilærius, førr å sei det rætt ut😂

        Man må da kunne tåle litt galgenhumor i disse tider, ellers er det bare å følge med på VG eller Dagbladet, de offentliggjør nok når dette fine, nordnorske underet ankommer, så slipper de å gi unødige klikk, men nysgjerrigheten er nok for stor til det🙈

        Husk at du skal slappe av og samle krefter, ikke konkurrere med parkettkosmetologene i sengetrekk. Trur kjæresten er glad hun har bunningen med seg, kanskje hun kan lære deg kunsten? Eller, når jeg tenker meg om, kanskje ikke…

        Du får telle takplater, spikerhull og sånt. Hils kjærest, hun må være drittlei av å vente, beundrer tålmodigheten hennes, jeg hadde dratt hjem for lenge siden.

        Gleder meg til Dagsreveyn i kveld👍🏻
        PS husk en ekstra hilsen til din største stalker som skriver krim og nileser bloggen din😉Jaja, noen fritidssysler skal man jo ha😂🤔

        1. Sorry, jeg er ikke morsom med vilje, det bare skjer 😉 Vi har det greit her. Tror kroppen min trengte dette, men det begynner å holde nå, det kjenner jeg. 😉

    14. Alle med dårlig humor og lite selv ironi kan se bort i fra din blogg..Skjønner ikke hvorfor folk som irriterer seg over deg og alt du foretar deg..Absolutt skal lese innleggene dine og i det heletatt klikke seg inn på din blogg..Klasker meg i panna hver gang.. Noen folk er bare så feil påskrudd 😁🙈

    15. Gud bedre meg ler så jeg holder på å daue.. Du er ikke sann 🤣
      Ja, morsmelk virker på betennelser. Spesielt råmelk som hun har nå.

      Har sett innlegget til TV2… Følger og følger, kan vel heller kalles skumlesing og antagelser, så mye faktafeil… Sukker

      Må følge med i kveld da 😉
      Ha en forykende dag

    16. Det er jo som å vente på at de kongelige skal få baby,så spent hehe!! vente bare på nyheter at nu har prinsen blitt født til verden. Om det ikke var for Korona så måtte dere sikkert vært på trappen utenfor sykehuset å vinket som de kongelige, og holde babyen til alles skue. Så kan alle kommentere hva dere hadde på osv hehe😅. Er du også pålagt å bruke sykehus klær😅..Lykke til videre, har dere med i bønnene.

    17. Det er jo som å vente på at de kongelige skal få baby,så spent hehe!! vente bare på nyheter at nu har prinsen blitt født til verden. Om det ikke var for Korona så måtte dere sikkert vært på trappen utenfor sykehuset å vinket som de kongelige, og holde babyen til alles skue. Så kan alle kommentere hva dere hadde på osv hehe😅. Er du også pålagt å bruke sykehus klær😅..Lykke til videre, har dere med i bønnene.

    18. Du e nu artig.
      Kjæresten din har god underholdning og det treng ho.
      Ska se på dagsrevyen.
      Ha en fin dag

    19. Ønsker dere lykke til med der nært forestående!
      Må føye til jeg er glad mannen min ikke begynte å klarte opp i vinduet da vi var i samme situasjon. Men så var vi ikke innesperret i flere døgn på 8m2 da.😀

    20. Herregud. De må jo bli rape tuillat av dæ 😆
      Håpa for Kjæreste og din skyld at dokker blir fort ferdig og kommer dokker hjem igjen.
      Masse lykke til👍👍👍👍

    21. 😂😂😂😂 skal følge med på Dagsrevyen. Håper det går bra med Kjærest, fødsel og alt annet.🌹💞😊 God helg i “fangenskap”😅

    22. No e du bære malabarisk, vi ligg å ruller på kjøkkengolvet i latter, den humoren din altså, takk førr dagens herligste!😂 -åsså DE crazye bildan, DE tekstan, tørke lattertåran! Lykke tell, coronakarantene har fra no av fått en ny dimensjon😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg