Går det bra med deg sjef?

Voldsomme tider gjør at det ikke alltid jeg får tid til å ta tablettene mine i riktig tid. Hvis jeg skal kunne fungere relativt normalt er jeg avhengig av å ta ulike saker med nøyaktig to timers mellomrom. Glemmer jeg meg bort kommer smertene tilbake som pulsarer i foten. Da må jeg bare legge meg ned og slappe av litt. Heldigvis var jeg på kontorlageret denne gangen og kunne derfor legge meg ned uten å bli trampet på av en horde med kunder.

 

Og uheldigvis lå jeg der akkurat i det økonomisjef kom inn med en kandidat til oppsvaskhjelp-stillingen. Velkommen til Hoftepluss liksom. Stedet der sjefen plutselig bare tar av seg skoene og legger seg langflat. Det er jo ikke underlig i det hele tatt. Skjer sikkert overalt.

 

Nei, back to work! Kan jo ikke sitte her og blogge midt i arbeidstiden. Tar seg ikke ut.

Vi blogges sikkert i kveld! Heter det forresten “vi blogges”? Det høres så rart ut, men jeg kan jo ikke si “vi snakkes” heller, for vi snakker jo ikke. “Vi skrives” er i alle fall bare teit. Nei, tror jeg går for gode gamle “vi smattes!”

 

Vi smattes!

11 kommentarer
    1. Du får begynne å ha på alarm på mobilen sånn at du får tatt medisinen til rett til. Det er viktigst. Og kundene har tid til å vente et lite øyeblikk 👍 Helsa først!

    2. Er innom deg daglig men aldri kommentert. Det du gjorde for Aud Marit var utrolig stort:) Jeg leser henne også vær dag, og alle har sin verdi uansett hva det er , og hva vi blogger om 🙂

        1. Skjønner du bruker et slags ordspill her, på samme måte som du spiller på den norske tittelen til Anthony Bs bok. Elendig oversettelse forresten. Men umulige sko å fylle.

    3. Det straffe sæ å glem medisin, men veit det e veldig lett å glem når det står på som verst.
      E vel et tegn på at vi må ta bedre vare på oss sjøl.
      Fin fredag ettermiddag te dæ å dine fine og arbeidsstokk.

    4. Ikke glem å ta vare på helsa midt i all jobbinga😘 Såå gøy å følge med på at bedriftene dine går så bra, men helsa er viktig👏 Kommer til Alta fra Østlandet rundt 3 August KUN for å spise på Hoftepluss og Fy Fader👏 Gjett om vi gleder oss🎉🎉🎉 Mannen i huset synes det er små galskap å kjøre så langt « bare» for å spise, trøster han med at det er mye flott å se på samtidig👍 Håper på en selfie med deg😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg